Share | 

 

 Akademie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: Akademie   Wto Lut 20, 2018 3:02 pm

Akademie Łowców
Po wojnie, w każdym królestwie stworzono Akademię, mające za zadanie wyszkolenie i wypuszczenie w świat najlepszych Łowców. Świat potrzebował wojowników wytrenowanych do walki z potworami Grimm. Tym sposobem pojawiła się generacja Łowców, którzy świetnie posługują się swoją bronią, Pyłem jak i przejawem, będąc obrońcami bezbronnych cywili i porządku na ulicach.
Szkolenie trwa cztery lata. Uczniowie idą do Akademii w wieku siedemnastu lat, lecz zdarzają się wyjątki, gdy ktoś młodszy, lecz ponadprzeciętnie wybitny, zostaje przyjęty wcześniej - jednak wymaga to zgody dyrektora szkoły(i Admina). Na zajęciach młodzi Łowcy uczą się o odkrytych typach Grimmów, właściwościach Pyłu, ćwiczą swój styl walki oraz posługiwanie się bronią. Nie omijane są inne przedmioty, takie jak historia i obecna sytuacja polityczna między królestwami, lecz znajdą się także typowe, znane każdemu zajęcia z biologii, języków albo matematyki.
Każda Akademia kładzie nacisk na współpracę, w myśl, że walka w pojedynkę przeciw Grimmom nie jest dobrym pomysłem. Uczniowie uczą się jak działać w parach i grupie oraz ufać i polegać na sobie. Nie zawsze wszystkim ten system się podoba, lecz działa bezproblemowo od zakończenia wojny i nie wygląda na to, by coś miało się zmienić. Podczas inicjacji na początku roku, uczniowie pierwszych klas zostają dobrani w pary, często losowo lub ślepym trafem podczas testu związanego z przyjęciem. Dwie pary łączone są w czteroosobową drużynę, w której uczniowie spędzają następne cztery lata. Dyrektor ogłasza, który z uczniów jest liderem grupy, a skład przez całą naukę w akademii razem rusza na misje i powierzone im zadania.
Członkowie drużyn dzielą ze sobą pokój w internacie. Pokoje są koedukacyjne, czyli nawet jeśli w drużynie są i panie i panowie to mają wspólną sypialnie. Pomieszczenia są obszerne, spokojnie mieszczą się w nich cztery łóżka i szafki nocne, cztery biurka i krzesła, duża komoda na książki oraz półki na ścianach. Z jednej strony drzwi prowadzą do ładnej łazienki, z drugiej do pomieszczenia z szafami, gdzie uczniowie mogą przechowywać ubrania oraz bagaż. W internacie znajduje się pokój dzienny, pokój do ćwiczeń, a także kuchnia, gdzie chętni mogą trenować swe zdolności kulinarne. Normalnie posiłki wydawane są w innym budynku, w stołówce i w określonych godzinach.
Każdy uczeń dostaje szafkę na swoją broń. Jest to nowoczesny schowek, sterowany za pomocą Scrolla i przyzwany może przylecieć w wyznaczoną lokację. Dosłownie - to metalowa szafka wyposażona w odrzutowy napęd, który wystrzeli ją we wskazane miejsce. Na terenie Akademii broń zawsze znajduje się w schowku (w nagłych przypadkach można ją przyzwać), lecz nikogo nie dziwi, gdy uczniowie chodzą po mieście z mieczem przy pasie.
Akademie działają według podobnego systemu, lecz każda ma pewne cechy charakterystyczne oraz własną historię.

Akademia Beacon
Ośrodek szkoleniowy w Vale, położony na wschodnim wybrzeżu, niedaleko miasta portowego. Obok akademii znajduje się klif oraz rzeka przepływająca przez las, należący do terenów treningowych Beacon. Środkiem transportu między akademią a miastem jest bus powietrzny, kursujący kilka razy dziennie.
Mundurek Beacon jest obowiązkowy, lecz uczniowie mają wolną rękę jeśli chodzi o styl, rodzaj obuwia i dodatki typu peleryna, pas z kolcami, etc. Po godzinach zajęć uniform nie jest wymagany, można chodzić po terenie szkoły w ubraniu cywilnym. Uczniowie mają sporą swobodę jeśli chodzi o czas wolny - mogą przebywać na terenie akademii przez całą dobę a poza nią do dwudziestej drugiej. Jeśli ktoś będzie nieobecny dłużej, należy to zgłosić i uzasadnić, ale kadra Beacon jest wyrozumiała w tych kwestiach.

Akademia Atlas
Nosi to samo miano co królestwo w którym się znajduje. Akademia zajmuje ogromny teren na południowej części terenów królestwa, ogrodzona od reszty sporym murem oraz nieustannie padającym śniegiem. Dostać się tam można jedynie za pomocą statku powietrznego, lecz kontakt ze światem w dużej mierze skupia się na sieci i Scrollach.
Atlas jest niemal jak wojsko. Panuje tu wysoka dyscyplina, wszystko dzieje się według harmonogramu a słowo profesorów jest nieodwołalne. Uczniowie muszą nosić nienagannie wyglądające mundurki, które obowiązują na terenie całej akademii, także po zajęciach. Czas wolny mogą organizować jak chcą, lecz z powodu zamkniętej natury szkoły oraz trudnego klimatu, panuje zakaz opuszczania terenu Atlas. Co jakiś czas organizowane są wyjazdy do miast, na które należy się zapisywać, lecz oprócz tego akademia jest w stanie zaoferować inne rozrywki oraz zajęcia w czasie wolnym. Rzeczą częstą są inspekcje oraz wizyty wojskowych, którzy przyglądają się postępom uczniów i oferują pracę obiecującym Łowcom w szeregach armii lub specjalnych jednostkach.

Akademia Haven
Ośrodek dla Łowców w Mistral, położony na wysokim klifie, na który prowadzi wąska, stroma droga. Otoczony lasami oraz urwiskami, dostać się do Haven można drogą powietrzną jak i pieszo, lecz drugi sposób może być sporym wyzwaniem. Umiejscowienie daje sporą ochronę przed Grimmami i potencjalnymi atakami na akademię.
Haven prowadzi akademię w sposób podobny do Beacon - uczniowie mają całkiem sporą swobodę. Mundurki są obowiązkowe, lecz nic nie stoi na przeszkodzie by coś do standardowego ubioru dodać lub zmienić, oczywiście w granicach rozsądku. Po zajęciach uniform nie jest obowiązkowy, stroje cywilne nikogo nie dziwią, można swobodnie wychodzić poza teren szkoły, lecz jak w Beacon, trzeba wrócić przed dwudziestą drugą. Ponieważ Mistral nie jest aż tak zaawansowane technologicznie jak Vale, uczniowie proszeni są o nie oddalanie się poza tereny miejskie oraz ostrożność po zmierzchu.

Akademia Shade
Położona na pustynnym Vacuo akademia jest jedynym źródłem praw i porządku w dość barbarzyńskim królestwie. Położona przy oazie, wśród złotego piasku, zajmuje duży teren, a uczniowie cieszą się swego rodzaju poważaniem, jako te jednostki, które zdobywają siłę do walki w niebezpiecznym świecie.
Uczniowski dress code jest bardzo luźny - mogą nosić mundurek albo i nie. Ubrania cywilne nikogo nie dziwią. Obowiązkowy jest jedynie strój do ćwiczeń, które często mają miejsce na gorącym piasku pustyni, czy we dnie czy pod osłoną nocy, stanowi ochronę przed piaskiem i wiatrem. Profesorowie darzeni są szacunkiem przez uczniów, a uczniowie przez nich zaufaniem. Nie ma określonej reguły, że trzeba pozostać na terenie akademii i jeśli uczeń pojawia się regularnie na zajęciach, to nawet jeśli spędza noce poza internatem, nikogo jakoś to nie martwi. Vacuo pełne jest osób zahartowanych i silnych i jeśli nie byłby w stanie przetrwać sam nocy, to na pewno nie nadawałby się do akademii.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Akademie
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Kompendium :: Świat-
Skocz do: