Share | 


 

 Karta postaci Kurisu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Kurisu
Punkty Aury : 3000
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t31-karta-postaci-kurisu#36http://eclipse.forumpolish.com/t34-semblance-kurisu
PisanieTemat: Karta postaci Kurisu   Pon Sty 22, 2018 4:00 pm

Imię: Kurisa/Kuri

Nazwisko: Shu

Wiek: 17 wiosen.

Tytuły: Piorun - taki przydomek został jej nadany z racji tego, ponieważ potrafi ona posługiwać się elektrokinezą.

Znaczenie imienia: Imię pochodzi od słowa curry - ulubionego dania jej matki.

Rasa: Faunus


Wygląd: Jest średniego wzrostu dziewczyną o niesamowitych oczach, które w zależności od nastroju zmieniają swój kolor. W normalnych sytuacjach są one zazwyczaj koloru niebieskiego. Posiada brązowe włosy długości aż do łopatek. Jej budowa ciała nie wyróżnia się niczym specjalnym od normalnej dziewczyny, poza tym, że posiada wilcze kły, a kiedy się zezłości jej oczy zmieniają kolor na czerwony a źrenice zmieniają się w kształt bardziej wilczy niż ludzki. Nie zapomnijmy również o wilczym ogonie, który często stara się chować przed ludźmi. Posiada również dłuższe pazury, które nauczyła się wydłużać lub chować na zawołanie (trochę jak u kota). Z twarzy wygląda niepozornie na niewinną dziewczynę, ale to w sobie skrywa prawdziwe zwierzę. Zazwyczaj ubiera się w luźne ubrania, które nie krępują ruchów.

Charakter: Jest prawdziwą personifikacją cierpienia. Spytasz dlaczego? Przeżycia potrafią zmienić każdego człowieka... faunusa też. Niezbyt ufa innym osobom i w większości widzi zagrożenie. Ma pesymistyczne poglądy na świat. Uważa, że jest on zepsuty i jest do niczego, chociaż każdy w tym świecie ma jakiś cel, jak kowal używający narzędzi do stworzenia swojego oręża, tak samo uważa, że każdy jest tylko narzędziem w czyiś rękach. Nie posiada skrupułów, ale czasami dopada ją sumienie. Jest typem myśliciela. Nie wpada na pełnej kurww... i nie wyżyna wszystkich wokół. Woli chłodną kalkulację i prostą, ale skuteczną strategię. Uważa, że nie boi się niczego.


Kolor Aury: Niebieski.

Semblance: Elektrokineza.

Punkty Aury: 3000 (startowe).
Lieny: 500 (startowe).

Umiejętności:
- Mistrzowskie:
Mistrzowskie posługiwanie się bronią białą: kataną, mieczem jednoręcznym oraz dwuręcznym.
Kowalstwo.

Wyostrzone zmysły.

- Zaawansowane:
Zdolność widzenia w ciemności.

- Podstawowe:

Grupa: Łowcy.


Historia: Kurisa nie do końca pamięta swoich rodziców. Było to bardzo dawno, dlatego pamięta tylko tyle, że zostali zabici w Vale przez rasistowską rodzinę. Biedna dziewczynka sama błąkała się przez jakiś czas po ulicach próbując przeżyć, aż natknęła się na tę samą rodzinę, która postanowiła przygarnąć dziewczynkę do siebie. Myślała, że rodzina chce jej pomóc i odkupić winy, ale stało się kompletnie inaczej. Została zamknięta w klatce odcięta od świata zewnętrznego. Często przychodzili do niej członkowie rodziny, aby się nad nią poznęcać. Była katowana, bita i znęcana przez wiele lat. Jakiś czas później został otwarty potajemny klub walk, w którym dzieci miały walczyć na śmierć i życie. Dzieci walczyły w klatkach i mordowały się. Silna chęć wolności sprawiała, że Kurisa wygrywała wszystkie walki. Zaczęła tracić w sobie człowieczeństwo i zaczynała rozumieć świat w ten prosty sposób, że jutro musi zabić kolejną osobę, aby mogła żyć. Rodzina szybko zauważyła talent w młodej dziewczynie, który postanowili wykorzystać dla siebie. Zaczęli uczyć ją jak zabijać efektywniej, jak walczyć z bronią. Chcieli zrobić z niej najemnika, który dla pieniędzy miał likwidować swoje cele. Następnie chcieli obudzić w niej aurę, więc powrócili do metody tortur. Była katowana elektrycznym urządzeniem, aż w końcu odkryła w sobie moc elektrokinezy. Tortury stopniowo zmieniły się w mordercze treningi. Kurisa w pełni się w nich skupiła, bo poza tym zajęciem nie widziała niczego innego. Musiała robić to, co jej karzą. Nie zauważyli jednak, że uczucie potrzeby wolności rosło w niej coraz bardziej. Dziewczyna w pewnym momencie poczuła się na tyle silna, że przestała się słuchać rodziny. Przestała wchodzić do klatki, tak jak jej zawsze kazano, sama decydowała, czy podczas walki w klatkach ma ochotę zabić swojego przeciwnika czy nie. Ostatecznie doszło do tego, że Kurisa miała już dosyć ludzi i wzięła ze ściany unikalną katanę, która stanowiła jakiś zabytek rodziny, a następnie zabiła nią całą rodzinę. Po tym incydencie uciekła z tamtego okropnego miejsca, poza mury miasta. Tam trafiła na watahę wilków, która bez problemu przyjęła dziewczynę do swojego społeczeństwa. Silne emocje, które rozszarpywały dziewczynę od środka sprawiały, że ataki grimmów stawały się coraz częstsze. Ostatecznie doszło do tego, że nie dała rady uchronić swojej watahy przed drapieżnikami, przez co wilki zostały wymordowane. W dziewczynie coś pękło. Wykryła w sobie swój pierwotny instynkt, który przez lata tak ciężko trenowała. Potrafiła stale odpierać ataki drapieżników, co spowodowało dziwne zaniepokojenie ze strony Łowców. Mała ekipa Łowców wyruszyła poza mury, aby spadać sprawę tajemniczemu brakowi aktywności grimmów w tym rejonie. Wtedy znaleźli faunusa z kataną, który był cały brudny w krwi swoich przeciwników. Łowcy zdziwili się i nie mogli uwierzyć w to zjawisko. Po kilkugodzinnej rozmowie z przywódcą postanowili przyjąć Kurisę w swoje szeregi. Postanowili, że taki okaz nie może się zmarnować. Zaczęli ją uczyć wszystkiego po kolei, co potrafi każdy człowiek. Nauczyła się rozmawiać z ludźmi, poznała zachowania oraz reakcje na niektóre bodźce oraz poznała czym tak na prawdę jest ''przyjaźń''. Kiedy udało się w niej przywrócić człowieczeństwo, dopiero wtedy postanowiono ją przydzielić do grupy. Mimo tego, że znalazła w świecie ludzi swój azyl, to nadal nie potrafiła zapomnieć o swojej przeszłości, o tym kim tak naprawdę jest, przez co często chowała swój ogon przed innymi ludźmi. Dalej pamiętała, do czego została stworzona.

Słabości:
- Nie potrafi zabijać zwierząt.
- Ma skłonności do przemyśleń odraz odczuwania winy.
- Nie potrafi panować nad swoimi emocjami.


Ciekawostki:
- Jej kolor oczu zmienia się wraz z jej nastrojem. Kolor czerwony zwiastuje złość, szary - zmęczenie, czarny - poczucie winy, złoty - zafascynowanie/ekscytację, błękitny - zauroczenie. To jej najbardziej znane kolory.
- Przez kilka lat uodporniła się stopniowo na odczuwanie bólu.
- Potrafi zaadoptować się wśród prawdziwych wilków i potrafi odczuwać ich emocje w stu procentach.

- Jej instynkt zabójcy sprawia, że podczas aktywacji jej instynktu w całym otoczeniu wokół czuć dziwny niepokój lub przygnębienie. Rzeczywistość wokół niej również nieco się zmienia sprawiając obraz szarości.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: Re: Karta postaci Kurisu   Pon Sty 22, 2018 6:05 pm

Jest ok, w tekście jest parę literówek ale nie takich rażących. Poza tym na KP akcept, więc możesz przejść do projektowania zbrojowni i semblance w odpowiednich działach.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Karta postaci Kurisu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Karta postaci - Allan Callas
» "Co to Karta Postaci?"
» Karta Postaci: Świetlistego
» Maya-Karta Postaci
» Karta Postaci Aldith'a Tyrell

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Kartoteka :: Karty Postaci :: Zaakceptowane-
Skocz do: