Share

Kurisu Empty
Kurisu Empty
 

 Kurisu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Kurisu
Kurisu

https://eclipse.forumpolish.com/t263-kurisu#1630
PisanieTemat: Kurisu   Kurisu EmptyPią Kwi 10, 2020 3:20 am


Kurisu
Dane Personalne

  • Wiek: 16 lat

  • Rasa: Faunus

  • Grupa: Niezrzeszony

  • Kolor Aury: Niebieski

  • Semblance: Denki akuma (elektryczny demon) - wchłanianie energii elektrycznej, tworzenie elektryczności, rażenie prądem.

  • Pochodzenie: Vale

Wygląd

Kurisu jest dziewczyną o niesamowicie pięknej urodzie. Na jej twarzy znajduje się gładka i jasna cera o delikatnych rysach twarzy. Ma heterochromię, przez co kolor jej oczu jest niejednakowy: z lewej strony czerwony, z prawej niebieski. Ma długie, brązowe włosy sięgające prawie do brzucha. W dwóch miejscach na wysokości brwi po bokach ma pojedyncze kosmyki w kolorze szarym. Ma dwa, odstające kocie uszy, które się poruszają i są całkiem prawdziwe. Posiada też koci ogonek w kolorze brązowym, który raczej przypomina lisi ogon, ponieważ jest puszysty jak u lisa. Jeśli chodzi o wagę i wzrost to nie przekracza standardowych norm: jest trochę niższa niż powinna być jak na swój wiek a jej budowa ciała jest nieumięśniona i szczupła. Jedynie nadmiarem ciała może pochwalić się w takich miejscach jak biust lub pośladki. Ubrana jest w białą koszulkę na ramiączkach z wyzywającym dekoltem, jasnoniebieskie jeansy i białe, sportowe buty.



Charakter

Jej charakter jest trochę dziki, co raczej nie powinno dziwić jako że jest przedstawicielką rasy faunusów, ale też nie jest całkiem dzikuską. Na jej twarzy często widnieje lekko głupkowaty wyraz twarzy, ponieważ zawsze analizuje sytuacje i zastanawia się nad reakcją bądź w przypadku rozmowy nad odpowiedzią. Nie rozumie pewnych rzeczy, nad którymi później rozmyśla i stara się zrozumieć na swój sposób. Posiada dziecięcą ciekawość, przez co zawsze jak zauważy coś ciekawego to musi to dokładniej obejrzeć lub bezmyślnie dotknąć. Jest emocjonalna, przez co łatwo jest ją zranić psychicznie, zmylić, doprowadzić do ekscytacji lub wyprowadzić z równowagi. Kiedy już się tak stanie, jest krzykliwa i agresywna, lecz na co dzień w zwyczajnych warunkach jest spokojna i miła dla środowiska i ludzi, z którymi przebywa. Jeśli ktoś jest niemiły, ona również potrafi odwzajemnić się tym samym.
W stanie silnego stresu bądź stanu emocjonalnego, wchodzi w dziki trans, szał, w którym jej pazury wydłużają się, źrenice zwężają się jak u kota, wydłużają się kły, na policzkach pojawiają się trzy kreski (jak u Naruto) i przechodzi w pozycję czteronożną. Jest wtedy dzika i agresywna i reaguje na bodźce swoimi dzikimi instynktami.



Cechy


- Naturalne:
- Czuły słuch
- Wyostrzony wzrok
- Widzenie w ciemnościach
- Wyostrzony zmysł smaku
- Wyostrzony zmysł dotyku
- Wyostrzony zmysł zapachu
- Wyczuwanie drgań
- Szósty zmysł
- Szybszy refleks
- Dziki trans

- Podstawowe:
- Gotowanie - umiejętność gotowania dobrych potraw, umiejętność gotowania potraw przy ograniczonej lub znikomej ilości składników i przypraw.
- Bieganie - umiejętność pokonywania długich dystansów w miarę dużej prędkości bez większego wysiłku.
- Wspinaczka - umiejętność wspinania się po trudnej powierzchni lub po powierzchni utrudniającej wspinaczkę.
- Skakanie - umiejętność wykonywania szybkich, zwinnych i dalekich skoków.
- Ukrycie się - umiejętność ukrywania się w otoczeniu, utrudniając wykrycie przez inną osobę lub istotę.
- Wyciszenie - umiejętność wyciszenia organizmu, spowolnienie oddechu, metabolizmu i tętna w granicach rozsądku w różnym celu, np. aby utrudnić wykrycie, spowolnić rozprzestrzenianie się trucizny po organizmie, spowolnić przemianę materii.

- Nabyte:
- Odczytywanie aur - szósty zmysł
- Polowanie i tropienie - umiejętność wyczucia zwierzyny bądź człowieka w pobliżu, umiejętność rozpoznania śladów, umiejętność rozpoznania zapachu zwierzęcia bądź jedzenia, umiejętność wytropienia istoty w pobliżu.
- Przetrwanie - umiejętność przeżycia w warunkach trudnych dla normalnego człowieka, w warunkach dalekich od cywilizacji.
- Skradanie się - umiejętność cichego poruszania się bez wytwarzania dźwięku.
- Walka wręcz - umiejętność walki w krótkim dystansie przy wykorzystaniu swoich rąk, nóg, pazurów i kłów.
- Skrytobójstwo - umiejętność wykorzystania terenu do zadania groźnego ataku, który może spowodować poważne obrażenia.



Wyposażenie

  • Broń: Na razie brak.

  • Pozostałe przedmioty: Uszkodzony Scroll.


Historia

Historia Kurisu zaczęła się dawno temu, kiedy była jeszcze małym dzieckiem. Mieszkała na jednym z osiedli miasta Vale. Gdy miała zaledwie kilka lat, w tamtych czasach popularne było agresywne zachowanie wobec faunusów, a przynajmniej w tamtym terenie. Życie jej rodziny w mieście było ciężkie: ciągłe groźby i wulgaryzmy, agresywne zachowanie i niechęć. To były czynniki, z którymi Kurisu musiała mieć do czynienia codziennie. To jedyne, co dziewczynka pamięta z tamtego okresu. Pewnej nocy na ulicy wybuchło zamieszanie, jakieś pospolite ruszenie? Mieszkańcy postanowili ze swojego osiedla przepędzić wszystkich faunusów. Rodzice Kurisu powiedzieli córce, aby uciekła z miasta, niebawem mieli spotkać się w lesie 6 kilometrów na wprost od wyjazdu z miasta. Dziewczynka uciekła ze łzami w oczach kompletnie nie wiedząc o co chodzi, nie rozumiała sytuacji i zachowań ludzi, była jeszcze zbyt młoda. Przez kilka dni pogrążona w smutku i rozpaczy błądziła po lesie, aż pewnego dnia natrafiła na czarną panterę. Dziewczynka bardzo się przestraszyła, ale ku jej zdziwieniu okazało się, że pantera nie miała wcale złych zamiarów wobec niej. Została przez nią przywitana lizaniem po policzkach i czuprynie. Wtedy Kurisu zaprzyjaźniła się ze zwierzęciem. Pantera wychowywała ją traktując ją jako swoje dziecię. Możliwe, że to było spowodowane tym, że Kurisu była w połowie kotem, dlatego pantera uznała ją jako swoją. Mijały długie dni, miesiące i lata, ale bohaterka już nigdy więcej nie spotkała swoich rodziców. W tym czasie uczyła się od pantery przetrwania w lesie, tropienia i polowania. Nauczyła się od niej sporo przydatnych rzeczy. Niestety w końcu musiał nadejść ten czas, w którym ktoś musi odejść. Pantera była już stara i nie miała siły poruszać się o własnych siłach. W końcu zmarła. Kurisu pochowała jej ciało i ponownie w rozpaczy wyruszyła w dalszą drogę. Czasami przemierzając widziała w oddali mniejsze ''wsie'' oraz pojedyncze domy, ale nigdy nie mogła zebrać się na tyle odwagi, aby wrócić do ludzi. W końcu życie w rozpaczy i smutku zaczęło ją już męczyć i postanowiła to zmienić. Uznała, że przestanie o tym myśleć i oderwie się od swojej przeszłości. Powiedziała sobie, że będzie udawać, że nic już ją nie boli. Krótko po tym w dziczy spotkała drugą faunuskę w podobnym wieku. Szybko się ze sobą zaprzyjaźniły, ale nigdy nie rozmawiały o tym dlaczego są same w dziczy i co się wydarzyło. Chciały tylko dobrze się bawić. Miło razem spędzały czas, który bardzo szybko zleciał. Kurisu w tym czasie musiała na nowo nauczyć się mówić. Dzięki przyjaciółce dowiedziała się, że poprzez specjalny trening można odblokować w sobie unikalną moc. Próbowały razem coś z tym robić, ale nic im nie wychodziło. Kurisu postanowiła sobie, że kiedyś poszuka kogoś, kto jej tego nauczy. Była bardzo ciekawa jaki rodzaj mocy w sobie skrywa. W tym czasie w lesie odkryły również jakieś stare, zarośnięte, zawalone ruiny. Ciekawskie weszły do środka, aby zbadać wnętrze. W trakcie pokonywania korytarzy aktywowały kilka pułapek, które je nieco zraniły. W jednym z pomieszczeń Kurisu znalazła jakieś zniszczone urządzenie. Wtedy jeszcze nie wiedziała, że to po prostu Scroll. Zabrała je ze sobą, ale przyjaciółka nie pochwalała wcale tego pomysłu. Uważała, że technologia jest zła i że nie zamierza mieć z nią do czynienia, jeśli się tego nie pozbędzie. Bohaterka uważała swoją zdobycz za ważny artefakt, który jej się przyda. Niestety doszło do kłótni, po której dziewczyny zakończyły swoją znajomość i rozeszły się w przeciwne strony. Bohaterka długo zastanawiała się co ze sobą zrobić. Analizowała różne opcje, nie widziało jej się zbytnio siedzieć dalej samą w lesie. Ostatecznie postanowiła wrócić do miasta. Miała nadzieję, że znajdzie tam kogoś, kto naprawi tajemnicze urządzenie, że znajdzie tam swoich rodziców i że znajdzie tam również kogoś, kto nauczy ją korzystać z mocy. 



Ciekawostki
  • 1. Ma słabość do jedzenia, najbardziej do ryb.

  • 2. Nie pała sympatią do psów i wilków, stara się z nimi unikać kontaktów.

  • 3. Boi się pająków.

  • 4. Lubi słuchać muzykę.

  • 5. Jest bezpłodna.

Inne Wasze konta

Brak.

Powrót do góry Go down
Raijin
Raijin

https://eclipse.forumpolish.com/t178-bog-piorunow#595
PisanieTemat: Re: Kurisu   Kurisu EmptyPią Kwi 10, 2020 1:01 pm

Akcept
Powrót do góry Go down
 
Kurisu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Kartoteka :: Karty Postaci :: Zaakceptowane-
Skocz do: