Share | 

 

 Królestwa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: Królestwa   Sob Sty 13, 2018 2:00 pm


Królestwa powstały co najmniej osiemdziesiąt lat temu i są ostojami bezpieczeństwa na pełnej Grimmów ziemi. Wewnątrz ich murów ludzie i faunusy nie martwią się atakami Grimmów a kultura i technologia rozkwita. Na Renmant znajdują się cztery królestwa, każde z nich ma równie ciekawą historię i w podobnej mierze oddziałuje na inne. Dzięki hojności Króla Vale, osiemdziesiąt lat temu utworzono cztery Akademie Łowców, gdzie szkolić się mają pokolenia wojowników, niepowiązanych żadnymi koneksjami z władzą królestw. Cały glob świętuje Festiwal Vytal - co dwa lata, na cześć zawitania pokoju po Wielkiej Wojnie, Łowcy z czterech akademii spotykają się w jednym z królestw by wziąć udział w przyjacielskim turnieju. Oprócz królów, władzę nad królestwami sprawuje rząd i rada.

Vale


Tereny -  Królestwo znajdujące się w Sanus, w jego północno-wschodniej części, gdzie zajmuje tereny zalesione, pełne wzgórz i gór. Rozległe wybrzeże o nieregularnej linii brzegowej otacza terytorium królestwa od zachodniej strony. Klimat umiarkowany, łagodny.

Stolica - Miasto Vale

Godło - Zielone, dwa skrzyżowane topory na tle wieńca laurowego.

Akademia - Beacon

Opis - W porównaniu do pozostałych królestw Vale jest najspokojniejszym z całej czwórki, słynącym na cały świat z najzdolniejszych Łowców. Ogromna swoboda oraz pacyfistyczne usposobienie mieszkańców przyciąga wielu imigrantów szukających własnego miejsca. Akademia Beacon wprowadziła w świat wielu Łowców, którzy po latach, zdobywszy doświadczenie, zostają profesorami w akademiach lub szkołach walki. Klimat sprzyja uprawie warzyw i owoców, dlatego regularnie eksportują żywność do Vacuo oraz Atlasu w zamian za broń oraz Pył. Rozległe pola zbóż to częsty widok, jeśli tylko wyjdzie się zza bram miast. W lasach rośnie mnóstwo drzew o nietypowym zabarwieniu, a fauna i flora jest ciągle badana przez naukowców, nieustannie szukających czegoś, co pomogło by ludzkości w walce z Grimmami. Vale słynie też ze sztuki. Nie jak Mistral, słynące ze swoich artystów oraz duchowości mieszkańców, lecz to tu podczas Wielkiej Wojny uchowały się najsłynniejsze dzieła sztuki, które do dziś można podziwiać w licznych muzeach. Porównując Renmant do Ziemi, Vale swą kulturą i mentalnością odpowiada Europie.

Atlas

Tereny -  Zajmuje tereny Solitas, gdzie królują trudne warunki do życia a ziemię skuwa lód. Pory roku trudno rozróżnić, często występują tam śnieżyce i burze, lecz niekorzystne warunki pogodowe zostały przez ludzi ujarzmione. Klimat stanowi naturalną obronę przed Grimmami.

Stolica - Miasto Atlas

Godło - Biała włócznia na tle zębatki i pierścienia.

Akademia - Atlas

Opis - Lodowe zbocza skrywają w sobie ogromne pokłady Pyłu oraz wyjątkowo zorganizowanych ludzi. Rząd Atlas, jako jedyny, łączy stanowisko dyrektora akademii Atlas z generałem wojsk. Całe królestwo jest silnie zmilitaryzowane, nie szczędząc pieniędzy i środków na rozwój technologii oraz swojej armii. Również akademia została hojnie obdarowana cudami techniki, wojsko nawiązało z nią pewną współpracę - wyjątkowo zdolni uczniowie po skończeniu szkoły zostają wcieleni do Specjalnej Jednostki Wojskowej, pod nadzorem samego generała. Według wielu kłóci się  to z zakładaną "neutralnością" Łowców, lecz Atlas nie zamierza zmieniać swojej polityki. Nowoczesne odkrycia oraz praca na rzecz królestwa wzbogaciły tu nie jednego, wielu mieszkańców wywodzi się z wyższych sfer. Atlas zdecydowanie przoduje, jeśli chodzi o technologię - stworzył roboty militarne, całe floty statków powietrznych a także maszyny o ludzkiej inteligencji, zdolne posługiwać się Aurą. To dom naukowców, wojskowych oraz biznesmenów - Schnee Dust Company wywodzi się i ma główną siedzibę w Atlasie. Niestety, nie ma pochlebnej opinii i faunusy pracujące dla firmy Schnee często są zatrudnione na czarno i za marny grosz.

Mistral

Tereny -  Znajduje się na kontynencie Anima, charakteryzującą ogromną różnorodnością klimatu. Oprócz lasów, wzgórz, bagien i jezior, Mistral zajął niewielkie tereny polarne, lecz na świat słynie z ogromnych kanionów i rozległych klifów.

Stolica - Miasto Mistral

Godło - Błękitna, ozdobna tarcza z obręczą i płomieniem w środku.

Akademia - Haven

Opis - Pierwsi mieszkańcy, chroniąc się przed Grimmami, budowali osady na ścianach klifów. Z czasem rozprzestrzeniali się, zajmując coraz większe terytorium. Ponieważ Mistral jest ogromne i o dużej różnorodności klimatycznej, jego mieszkańcy wyróżniają się bogactwem kultury oraz stylem życia. Każdy bez wyjątku ma w poważaniu siły natury, morze i niebo. Ponieważ Mistral wzorowany jest na krajach azjatyckich, zostało to podkreślone w modzie, architekturze oraz stylach walki Łowców z tego królestwa. Społeczeństwo dzieli się na dwie niejednolite klasy - wyższą, której przedstawiciele poświęcają się sztuce w każdym jej słowa znaczeniu oraz sprawom urzędowym. Niższa klasa to osoby wyjęte spod prawa, których w Mistral niemało. Drugą twarzą tak spokojnego królestwa jest obecność największego czarnego rynku w Renmant, gdzie znaleźć można złodziei, skrytobójców i nawet Łowców, za odpowiednią cenę chętnych do wykonania zlecenia. Rząd nie jest w stanie zajrzeć do każdej malutkiej i zapomnianej mieściny, co tworzy dla nich idealne kryjówki.

Vacuo

Tereny -  Vacuo leży na południowo-zachodniej części Sanus, rezydując na suchych terenach tego kontynentu. Kiedyś pełne pięknych oaz, dziś w królestwie przeważają sawanny, pustynie oraz stepy. Występują tu dwie pory roku - sucha i deszczowa.

Stolica - Miasto Vacuo

Godło - Trzy złote, uskrzydlone miecze.

Akademia - Shade

Opis - Przez lata walk i działalność ludzką, niegdyś kraj pełen oaz stał się miejscem w którym króluje gorący piach i wysokie temperatury. W Vacuo znajdują się jedne z największych na świecie kopalni Pyłu. Brak przystosowania do gorącego klimatu i dostosowania napływających mieszkańców do obecnych warunków, sprawił, że byli łatwy celem dla osób, chcących zgarnąć pokłady Dustu dla siebie. Ciągłe bitwy pozbawiły królestwo oaz i zieleni, zostawiając suchą, spękaną ziemię. Dopiero po Wielkiej Wojnie sytuacja uspokoiła się. Mieszkańcy Vacuo charakteryzują się buntowniczym stylem życia. Brak tu porządku i z góry ustalonych praw, a jedynym źródłem jakiejkolwiek kontroli i autorytetu jest Akademia Shade. Gdy po Wielkiej Wojnie chciano ustalić rząd oraz radę, mieszkańcy sprzeciwiając się temu zniszczyli budynek administracji. Panuje tu jedno, niepisane prawo, które przyjmuje z otwartymi ramionami każdego, kto jest w stanie przeżyć na nieżyczliwej ziemi. Dotyczy to dosłownie każdego, dlatego Vacuo jest jedynym z królestw gdzie dyskryminacja faunusów jest najmniejsza.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Królestwa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Kompendium :: Świat-
Skocz do: