Share

Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
Propozycje Empty
 

 Propozycje

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Raijin
Raijin

https://eclipse.forumpolish.com/t178-bog-piorunow#595
PisanieTemat: Propozycje   Propozycje EmptySob Lut 23, 2019 8:01 pm

Wszelkie propozycje zmian na forum można umieszczać w tym temacie. Każdą propozycję proszę uargumentować oraz dokładnie opisać.
Powrót do góry Go down
Gość
avatar
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyNie Lut 24, 2019 1:44 am

To ja może zacznę, bo... Mogę po prostu.

W wersji skróconej, chodzi o opisy i obrazki przy nich. Zacznę od samych obrazków, bo sprawa przy nich jest prosta - przydałoby się je odrobinę odświeżyć i znaleźć pewną spójność. Jak się domyślam, większość z nich pochodzi pewnie z oryginalnego RWBY, jest to fajne, lecz ich jakość... No nie powala. Dodatkowo obrazek związany z nową rasą (Soulworkers) niejako odstaje od całej reszty.
Co do części opisowej, to tutaj mogę odnieść się do różnych rzeczy, między innymi drobne literówki, słówka, które można wymienić na lepsze/bardziej pasujące, ale najbardziej chodziłoby mi tutaj o jedno - formatowanie tekstu. Większość tekstów na forum jest po prostu pisane w jednym bloku, bez przejść do nowego akapitu czy innych podobnych. Wygląda to dosyć nieestetycznie, oprócz tego w pewien sposób (w moim mniemaniu) utrudnia czytanie tekstu, bo wszystko zdaje się zlewać.

Od ogółu do szczegółu może teraz, więc pozwolę sobie zacząć od opisów w dziale mechanika, bo jest ich najmniej tam. Temat z systemem walki jest jak najbardziej okej, tłumaczy w prosty sposób jak działa mechanika walki, więc robi to, co powinien. Jedyne czego się uczepię, to znowu formatowania tekstu, bo wygląda on słabo.

Kolejny temat w tym dziale to cechy, więc... Zaczepię się jego. Proste wprowadzenie, znowu tłumaczy działanie mechaniki, wszystko spoko, nabycie... Ale sama techniczna część jest dla mnie strasznie abstrakcyjna.

Zaczynając od cech naturalnych, czyli tych wynikających z samego bycia postaci, to moim zdaniem powinny one zostać po prostu nazwane zmysłami, bo wszystkie z tejże listy w mniejszym lub większym stopniu odnoszą się do zmysłu. Druga rzecz związana z nimi - możliwość posiadania rozwiniętych wszystkich zmysłów od samego początku. Rozumiem, że niektórzy mogą mieć lepiej rozwinięty zmysł, ale bez przesady, nie bawmy się tutaj w tworzenie Mary Sue, która ma wszystko rozwinięte, ale przez to również posiada jakieś negatywne strony... Co bym z tym zrobił? Pozwolił na rozwijanie tych zmysłów, lecz niech ich liczba zostanie powiedzmy ograniczona do maksymalnie 3 na poziomie KP, a wraz z rozwinięciem powiedzmy tego 3 zmysłu do wyższego niż normalnie poziomu, niech wyraźnie zostaną graczowi postawione negatywne strony tego i niech ma je wyraźnie zapisane w swojej karcioszce czy innym temacie. No i niech będzie jakaś logika utrzymana, żeby człowiek nie biegał z echolokacją, no chyba że dobrze ją wytłumaczy.

Dalej jest poddział umiejętności podstawowych, znowu, niech one se będą, dają smaku fabularnego, może nawet się przydadzą? Tylko znowu, niech ich na start człowiek nie ma powiedzmy 50, bo umie piec ciastka na monocyklu, grając jednocześnie na flecie i pisząc poezję, niech ich też będzie jakaś logiczna ilość, powiedzmy 5, a człowiek jak chce ich nabyć więcej fabularnie to mówi "Ej MG, chcę się nauczyć robić drinki." i wtedy MG robi mu naukę tej umiejętności, żeby to miało ręce i nogi, a nie "Mirona nawiedziła w nocy wróżka pijaczka i nauczyła go robić drinki."

Kolejny mini dział tego tematu... Umiejętności nabyte. No, tutaj będzie dopiero zabawa. Jak tam jest pięknie napisane "bla bla, to są te, które są nauczone fabularnie lub na jakimś poziomie są już na etapie KP." ok, brzmi dobrze... Ale tak się patrzę na to, patrzę, spojrzałem na zaakceptowane karty... I nic o tym poziomie umiejętności nie ma ani tam, ani tutaj, więc może ja zaproponuję jakiś jego podział? Zwykłe podzielenie na 3 poziomy byłoby moim zdaniem wystarczające, dodając te kilka linijek tekstu do tego tematu z umiejętnościami, które mówiłyby co dany poziom daje. Przykład połączony od razu z drugą propozycją na temat umiejętności związanych z broniami. Powiedzmy, że są te trzy poziomy i Jasiu uczy się obsługiwania bronią białą i strzelecką - uczy się pierwszego poziomu, Jasiu potrafi posługiwać się bronią białą i strzelecką na tyle dobrze, że wie, by nie trzymać lufy w swoją stronę, a miecza za ostrze. Jasiu uczy się drugiego poziomu, więc Jasiu wybiera w jakiej broni chce być już taki lepszy, tak zwaną specjalizacje, ale zna jakieś tam podstawy korzystania z broni, która zalicza się do broni palnej czy strzeleckiej innej niż jego specjalizacja, w końcu uczył się podstaw na pierwszym poziomie, nie? Tak bym to tutaj rozwiązał. No i przydałby się też jakiś rework tych umiejętności, bo niektóre są podzielone zbyt bardzo, a można je po prostu wrzucić do jednej kategorii, a na miejsce tych wszystkich pokrojonych dać po prostu nowe.

Podsumowując część mechaniczną: ładnie sformatować, to już będzie lepiej wyglądać, a cechy zreworkować i jakoś lepiej rozpisać, bo póki co są zrobione z mojego punktu widzenia na pewne odwal się.

Teraz kolejny dział z kompedium, nazwany ładnie świat. Zaczynając od samego dołu, temat Aura i Semblance.

Już na wstępie powiem, że moim zdaniem jest to temat bardziej do mechanik, gdyż opisuje co to jest Aura i Semblance, przez opisywanie ich działania. Znowu, formatowanie tekstu leży, obrazki też są średnie, ale trzeba znowu wspomnieć na temat jak to ma się do oddziaływania na mechanikę. Otóż Semblance to ma być taka supermoc naszej postaci, nie? Jest to taka podstawa podstaw świata RWBY, ma być epicznie, bla bla... Ale ma być też zbalansowanie. Wiadomo, wszyscy chcą być OP, ale niech to będzie dobrze opisane w tym temacie, wytłuszczone, na czerwono, nie wiem, Magda Gessler niech rzuca orzechami, żeby Semblance nie miało pierdyliona różnych właściwości, a powiedzmy maksymalnie dwie czy trzy, które są ze sobą jakoś związane, a nie jedna pozwala Ci na telekinezę, a druga na manipulację ogniem. Absolutnie nie mam zamiaru proponować tworzenia czegoś na styl zaklęć/technik, bo to zapobiega płynnemu przejściu w walce, a o to chodzi na takim forum.

Co do Aury nie mam się czego uczepić, bo jest coś w rodzaju dodatkowego pancerza, by nie paść od jednego uderzenia, więc jest gud. Tylko błagam, niech to będzie pilnowane na fabule, żeby ludzie nie biegali z nieskończoną aurą do korzystania z Semblance, bo nie o to chodzi.

Podsumowując tutaj: Niech będzie ładniej, a Semblance niech będzie w miarę no... Skompresowane w sobie podczas tworzenia.

Kolejnym tematem są rasy. Tutaj pójdzie już prosto, bo znowu to samo - poprawić wygląd obrazków i opisów, żeby był bardziej przejrzysty. Czy bym coś dodał? Cóż, moim zdaniem jakieś lepiej widoczne bonusy dla każdej z ras byłyby bardzo na propsie, bo mogłoby to zachęcić do wybierania innych ras. Pewnie też do tego doszłyby jakieś negatywne strony, żeby Workersi nie czuli się pokrzywdzeni. A co do nich, niech na start dostaną jakiś zestaw narkomana człowieka z potrzebą na Pył, który zawierałby ileś tam strzykawek z Pyłem, a oni by musieli takowy mieć, gdyby się wybierali gdzieś fabularnie z MG (niech już se mają pewien spokój na fabule albo niech nie odliczają strzykawek wtedy, bo to już by była przesada).

Dalej, Schnne oraz Dust. Temat, który znowu przeniósłbym do mechanik, bo Dust jest swego rodzaju mechaniką na forum. W takim temacie można dać krótką notkę o rodzinie Schnee, a dalej wytłumaczyć lepiej i dokładniej (najlepiej z przykładami) wykorzystanie Dust, a jeszcze lepiej, jakby były podane rodzaje Dust (bo teraz nawet ja nie wiem jakie mogą być jego rodzaje).

Teraz Grupy, dosyć ważny temat moim zdaniem, bo jest częścią tworzenia postaci. Jak same opisy nie są złe, to jednak oprócz takiego ogólnika o grupach dałbym kilka zmian. Na pewno fajnie by było zobaczyć lepiej opisane obowiązki czy tam cele tych grup, ale także ich przywileje czy tam bonusy. Tak, znowu bonusy, ale przynależność do grupy powinna przynosić również jakieś profity z tego. Powiedzmy Antagoniści - ich "obowiązkiem" jest robienie tego, co niedobre, mają psuć, pluć i truć, ale niech mają z tego jakiś bonus, powiedzmy czarny rynek, gdzie mogą kupić rzeczy taniej niż Ci dobrzy.

Dalsze tematy zbiłbym szczerze mówiąc w jeden, bo dotyczą tego samego - świata przedstawionego. W takim temacie można zrobić odnośniki do poszczególnych części, żeby nie trzeba było szukać po całym tekście, a jednocześnie nie było niepotrzebnego rozbijania na części, bo to jest niepotrzebne.

Z tych tematów to chyba wszystko, w razie co mogę jeszcze dokładniej rozpisać te rzeczy, ale na koniec jeszcze ostatnia, drobna sprawa, która dotyczy tematów. Fajnie by było, gdyby w ważniejszych tematach pojawiły się obrazki, które by odzwierciedlały wygląd (i błagam, niech tematy stworzone przez Gość zostaną zmienione na admina, bo wygląda to brzydko, gdy tak leżą).

No, to w sumie tyle z mojego mądrowania się~
Powrót do góry Go down
Raijin
Raijin

https://eclipse.forumpolish.com/t178-bog-piorunow#595
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyNie Lut 24, 2019 11:29 am

No fakt, tekst mogę jeszcze sformatować by wyglądał ładniej w wolnym czasie. Niektóre obrazki pewnie również wymienię jak znajdę lepsze. Głównie dlatego, że są z wikii, a same obrazki są tam dosyć małe. Pewnie w wolnym czasie przegrzebie się przez concept arty z serialu jeśli znajdę dobrej rozdzielczości.

W cechach naturalnych raczej nie będziesz miał na start wszystkich wyostrzonych zmysłów (chociaż jest to możliwe, aczkolwiek rzadkie bo niepraktyczne). Nie da się zrobić Mary Sue w tym wypadku. Jak masz wyostrzony słuch to bardziej boli cię broń dźwiękowa, hałas lub inne tego typu rzeczy, a z założenia Mary nie ma wad. Pomijam już to, że bez uzasadnienia nie przejdzie to na poziomie oceny KP. Chociaż podpowiem, że do tych cech wpada również na przykład naturalnie twarda skóra jeśli ktoś jest przykładowo Faunusem nosorożcem co również jest w opisie, że to są też atrybuty fizyczne. Są to zmysły oraz ciało. Zmienię tam opis, by było to jaśniejsze, że chodzi o obie kategorie.

Echolokacji również człowiekowi nie przepuszczam, chyba że uzasadni to jakoś. Yumi chociażby się o tym przekonała, że musi pokombinować, by miało to sens (nie do końca to jest echolokacja, ale ma dosyć podobne działanie chociaż inne ograniczenia).
Ograniczenie liczbowe również nie ma sensu logicznego. Powiedzmy, że ktoś zrobi 30 letniego sierżanta Atlasu. No i co? Ma mieć taką samą pulę umiejętności jak młodzik, bo ma sztucznie narzucony limit? Jak dam mu większy to przyjdzie ktoś i będzie się skarżył, że ktoś inny dostał, a on nie. Oczywiście od sierżanta będę wymagał lepiej napisanej karty postaci, by uzasadnił wszystkie swoje „perki” i to właśnie ten system nagradza. Dobre i przemyślane pisanie KP. Oczywiście jeśli ktoś napisze słabszą KP to nie jest również problemem nadrobić to na fabułach i douczyć się pewnych rzeczy.
Umiejętności również nie będę dzielił na poziomy, bo zrobi się z tego sztampowy RPG to raz, a dwa przy każdej trzeba będzie się bawić w podział. Tutaj wystarczy zdrowy rozsądek i znajomość karty postaci. Podzielenie na poziomy będzie sugerowało bezsensowny grind umiejętności czemu jestem przeciwny bo zabiera całą frajdę. Plus jak wyżej nie sprawdzi się z powodu przykładu z oficerem.
Obecny podział jaki jest to celowy zabieg, by konkretne rzeczy wrzucać do jednego z 3 worków. Uniknąć grindowania, a także jeśli ktoś chce mieć więcej umiejek to musi się skupić na KP i mieć uzasadnienie, wyjaśnić skąd oraz dlaczego. To jest zasadnicza różnica, która grzebie Mary Sue. Takie postacie z reguły są idealne bo „są idealne”. Nikt tego nie tłumaczy, patrz Rey z Gwiezdnych Wojen, która jest lepsza od każdego „bo tak”. Obecny spis umiejętności to jest baza, na której gracze mogą pracować. Jeśli mają w głowie coś co nie jest na liście, a wpasowuje się to w konkretną kategorię to mogą to sobie wpisać (co jest napisane na samym dole z gwiazdką).

Semblance jest weryfikowany podczas sprawdzania KP. Jeśli jakaś moc nie trzyma się kupy to po prostu nie przechodzi. Nie widzę sensu ruszania tego, zwłaszcza że sprawdzaniem zawsze będę się zajmował tylko ja. Jak ktoś chce mieć semblance wielozadaniowy to musi się liczyć z tym, że trzeba go będzie zbudować w sposób spójny oraz logiczny, tak by pasowało to do opisu. Wiadomo, że również do tego woreczka wpadają różne słabości, które nie są wpisane konkretnie w kp a można je wywnioskować (przykładowo jak jesteś telepatą to nic nie ugrasz na maszyny tą mocą) albo jeśli już masz dwa żywioły to słabiej radzisz sobie z jednym z nich, niż osoba która całe życie ma tylko ten jeden konkretny.

Czemu zakładasz, że nikt nie będzie pilnował aury? Sam wychodzę z założenia, że im mniej masz tym bardziej zmęczony jesteś. Tak samo odniesione rany też wpływają na to czy coś wyjdzie czy nie. Aura i Przejaw to również są elementy świata jakby nie patrzeć. Dosyć istotne fabularnie, a nie czysto mechanicznie. Według mnie klasyfikuje się to pod opis konkretnego elementu rzeczywistości przedstawionej dlatego też zostanie to tak jak jest obecnie (z wymianą oczywiście obrazków na trochę lepsze i pewnie lekkim formatowaniem).

Każda z ras ma jakieś bonusy wynikające z opisu. Są nimi nawet możliwości fabularne, bo przykładowo do człowieka w Atlasie nikt się nie przyczepi, a Faunus może być obiektem ostracyzmu społecznego. Odwrotna sytuacja może być w Menagerie.
Ludzie są wszechstronni, zaradni i zbudowali największe miasta, zaś Faunusy z racji zwierzęcych dodatków oraz instynktów mają coś innego. Maszyny mogą się przebudować jak tylko chcą, by dostosować do konkretnej sytuacji oraz bardzo łatwo jest je naprawić po bitwie (urwana kończyna u robota to nie problem. Człowiek/Faunus/SW ma gorzej). Tak samo jeśli Faunus ma na przykład elementy psa to też jest podatny na konkretny typ dźwięku więc ich plusy mogą też zależnie od okoliczności być minusami.
Maszyny również mają swoją piętę, którą chociażby mogą być impulsy elektromagnetyczne lub podatność na przeprogramowanie (oczywiście niektóre mogą być lepiej lub gorzej zabezpieczone, ale nie ma fortecy nie do zdobycia).
Soulworker za to ma trochę lepszą „moc” niż przeciętny użytkownik przejawu, może też wzywać swoją broń, ale musi za to przyjmować ten dust. No i nie potrafi używać aury co  też ma spore znaczenie. Również jest go łatwiej zranić przez co gra się tym trochę jak glass cannonem. Chociaż mogą być i ci twardsi, zaleznie od budowy postaci.


Dust również jest elementem świata. Są jego przeróżne rodzaje, zaczynając od ognistego, kończąc na samej grawitacji. Jest to jedna z najbardziej wszechstronnych rzeczy w tym świecie. Potencjalne i te najczęstsze zastosowania masz opisane w ostatnim zdaniu opisu pyłu, gdzie służą jako paliwo do urządzeń/maszyn lub wzmocnienie amunicji. Natomiast rodzajowo jest tego więcej, niż pokazano w animacji. Skoro istniał grawitacyjny dust to też na pewno są takie o innych właściwościach związanych z fizyką. Wyszedłem z założenia, że takiej listy nie ma sensu spisywać, gdyż wyjdzie ponad 200 pozycji. Jest typowy pyłek żywiołów, który robi coś związanego z danym żywiołem, ale są też niestandardowe Dusty które są dosyć rzadkie (typu ten grawitacyjny właśnie). Jako zabezpieczenie rozszerzyłem to z racji, że serial nadal wychodzi.

Bonusy i minusy grup wynikają z tekstu. Łowców przykładowo postrzega się jako bohaterów, więc osoby mogą być przychylne im i wspomóc jakoś lub po prostu nie utrudniać zadania. Mogą być też dzięki swoim wyczynom sławni co też daje pewne możliwości. Minusy? Oczywiście, że są celem złoczyńców i każdy błąd piętnuje bohatera społecznie. Zwłaszcza, gdy giną ludzie.
Atlas to typowo wojskowe państwo, gdzie jakby nie patrzeć najlepiej mają bogaci oraz żołnierze (najczęściej jedno łączy się z drugim ale mniejsza). Zapewniają kompleksowe szkolenie, mają świetny sprzęt bo najnowsze technologie (tak jest to w opisie), no i często są postaciami zamożnymi lub z bardziej zamożnej klasy średniej. Mają też pewne minusy, które również wynikają z tekstu, bo chociażby do mieszkańców tego państwa dosyć chłodne podejście ma opinia publiczna innych królestw.
White Fang to czysta partyzantka. Atakują z zaskoczenia, są bardzo dobrze zorganizowani i funkcjonują trochę jak sekta. Grupa daje możliwość wtopienia się w społeczeństwo oraz atakowanie po przywdzianiu masek. Można rabować sprzęt i uprzykrzać życie jak tylko się da ludziom, przy czym jeszcze Faunusy mają do tego mieszane uczucia, bo jedni uważają ich za swoich bohaterów, a inni za zagrożenie więc to też ma jakieś konsekwencje. Można być poza prawem ale jednocześnie trzeba pamiętać, że jest się na celowniku łowców oraz wojska.
Kto powiedział, że złoczyńcy nie mają z tytułu bycia złym jakichś profitów? Oczywiście, że istnieje czarny rynek bo w każdym kraju coś takiego się znajdzie. Dostęp do nielegalnie zdobytego sprzętu oraz inne rzeczy, które są potem rzucane na tych „dobrych” to całkiem spoko bonus. Jaki profit z tego mają złoczyńcy? Władzę, wpływy, bogactwo i ludzi, których mogą za brudną forsę zatrudnić. No i rozgłos. Negatywny, ale jednak. Z tych wszystkich grup chyba najtrudniej gra się antagonistą, bo trzeba mieć plan i to sensowny.
Dla mnie nie trzeba dodawać żadnego opisu z bonusami, bo wszystko wynika z tego co już jest napisane.

Dziękuje za spostrzeżenia. Teksty pewnie będę redagował na dniach, a po obrazki pewnie odwiedzę Twoją pracownię. Chociaż jeśli masz jakieś propozycje samych obrazków to też mile widziane są.

Edit: Działami Gościa się już zająłem. Były to pozostałości po czyszczeniu forum, które mi umknęły.

Edit 2: Część opisów już zredagowałem, poprawiłem literówki gdzie je znalazłem i tak dalej.
Powrót do góry Go down
Gość
avatar
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptySro Kwi 24, 2019 9:34 pm

Jestem za utworzeniem forumowej grupy na discord'a.
Dzięki temu będzie łatwiej kontaktować się z administracją czy z innymi graczami.
Może też by„ przydatny do zamieszczania wszelkich ogłoszeń i odciążyć ChatBox'a z spamu itp.
Powrót do góry Go down
Raijin
Raijin

https://eclipse.forumpolish.com/t178-bog-piorunow#595
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyCzw Kwi 25, 2019 1:02 pm

Jest PW, jest GG, jest chatbox oraz inne komunikatory, które gracze mogą sobie zamieścić w polach profilowych. Dołożenie discorda to niepotrzebny bajer, na który będę musiał jeszcze dodatkowo wchodzić i kontrolować czy ktoś nie robi na nim syfu (w pracy włażenie na discorda dla mnie jest niewykonalne ze względu na procedury bezpieczeństwa i przetwarzania danych. Skrótowo mówiąc nie mam zainstalowanych specjalnie pewnych wtyczek, które umożliwiają wejście na stronę discorda, a nie mogę siedzieć z nosem w telefonie). Od ogłoszeń jest temat na forum i zwykle na tablicy aktualizuje jeśli coś się ważnego dzieje. Ja wiem, że jest modny ale nie sądzę by był potrzebny bo są powyższe opcje które spełniają tę funkcję, a w momencie gdy dołożymy discorda to ludzie przestaną wchodzić na chatbox i nowe osoby będą miały wrażenie, że na forum nie ma życia. Także ode mnie tyle.
Powrót do góry Go down
Gość
avatar
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyNie Maj 26, 2019 11:34 am

Kolejna propozycja z mojej strony.
Opierając się na zasadach z innych pbf'ów oraz doświadczeń. Czy byłaby możliwość potraktowania eventów, jako wydarzenia poza fabularnego? Z tego co widzę, to w tego typu rzeczach bierze udział niemal cała społeczność, więc akcja posuwa się dość powoli, a domniemam, że kilku uczestników też chciałoby poprowadzić prywatne sesje.
Jaka jest szansa na taką realizację? Może jakaś ankieta?
Powrót do góry Go down
Raijin
Raijin

https://eclipse.forumpolish.com/t178-bog-piorunow#595
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyNie Maj 26, 2019 1:12 pm

Tylko ta zasada sprawdzi się tylko przy małej społeczności. W momencie gdy się rozrośnie i więcej osób będzie brało udział w evencie to będziemy mieli sytuację odwrotną. Zgłoszeni mogą ociągać się z odpisem na evencie na rzecz swoich fabuł, więc trzeba by w trakcie zmienić tą zasadę. Inaczej eventy tracą sens. Poza tym event to wydarzenie fabularne, które ma wpływ na fabułę świata. Na innych forach, gdzie eventy są poza fabularne zwykle nie mają żadnego wpływu na to co się dzieje. Nie są wyciągane z tego żadne konsekwencje itp, a takiego story tellingu nie pochwalam Poza tym zawsze można dorobić sobie multikonta jak Airi chociażby. Można też rozejść się po tematach platformy jak już odbębniło się rejestracje i popisać do czasu rozpoczęcia samego turnieju (w sumie po to każdy uczestnik dostał zegarek, zaś widzowie mają harmonogram kiedy się to zaczyna). Cały event nie ogranicza się do jednego działu w końcu.
Powrót do góry Go down
Gość
avatar
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptySob Lip 06, 2019 1:17 pm

Mam kilka propozycji zmian natury technicznej na forum. Wiem, że kodem zajmowała się osoba, która niestety nie jest już obecna na forum i w związku z tym mogą wystąpić problemy z ewentualną realizacją, ale jeśli jest taka możliwość to chciałbym zaproponować wprowadzenie kilku poprawek:

Pierwszą rzeczą są suwaki widoczne w trakcie pisania postów. Moim zdaniem są one zdecydowanie zbyt cienkie i trudno w nie trafić, przez co przewijanie tekstu przy pisaniu dłuższych postów bywa dość problematyczne. Miałem tak przy pisaniu KP i przez to dużo wygodniej było mi pisać ją w notatniku niż bezpośrednio na forum. Ładnie to wygląda, prawda, jednak niestety wydaje mi się to mało praktyczne.

Co do drugiej to nie jestem pewien czy to zamierzone, ale moje daltonistyczne męskie oko widzi kolor zielony po najechaniu kursorem na odnośnik. Ten kolor był zamierzony? Tutaj też takie moje osobiste zdanie, bo wydaje mi się, ze ten zielony nie bardzo pasuje do fioletowego i może lepiej byłoby go zamienić na ciemny fiolet/szary? Być może fajniej by to wyglądało, ale specem nie jestem xD

Trzecia propozycja wydaje mi się za to najbardziej istotna dla forum i czuję, że mógłbym przy niej jakoś pomóc. Mianowicie chodzi mi o bannery. Brakuje takich podstawowych i ogólnie przyjętych wymiarów. Właściwie to chyba tylko te malutkie nadają się na większość forów, ponieważ wiele z nich umieszcza bannery w stopce. Ten jeden duży jest w porządku, ale tylko gdy reklama ogranicza się do umieszczenia jej w przeznaczonym do tego wątku. Mógłbym pomóc w stworzeniu bannerów o różnych wymiarach, dzięki czemu fora chętniej dokonywałyby wymian, a i bannery Eclipse stałyby się lepiej widoczne na tle innych (z tego co widzę to większość wybiera te malutkie, ponieważ ten duży zajmuje zdecydowanie zbyt dużo miejsca). Im bardziej różnorodne bannery, tym większa szansa, że któryś z nich przyciągnie uwagę nowego gracza, a mi podobnie jak i pozostałym graczom zależy na tym, by forum się rozwijało i przyciągało nowych użytkowników, więc tutaj chętnie pomogę!
Powrót do góry Go down
Admin
Admin
Admin
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptySob Lip 06, 2019 9:47 pm

Tak, no z kodowaniem u mnie jest cienko więc nie wiem za bardzo jak te suwaki poprawić. Znaczy z tego co ja mam u siebie to są te domyślne firefoxowe i w nich chyba nic nie było zmieniane (te takie brzydkie szaro-białe). Natomiast jeśli bym ogarnął jakiś fajny kod to dałoby radę zrobić taki sensowniejszy suwak, by pasował pod resztę.

To podświetlenie mogę zmienić w sumie dosyć szybko, chociaż sam cały czas żyłem w przeświadczeniu że to jest szary o.o

Z bannerami chętnie skorzystam z pomocy. Na dysku mi zalega trochę artów z RWBY, więc jeśli jesteś chętny to podeśle Ci trochę stuffu. Tylko do domu wróce, bo tam mam to wszystko.
Powrót do góry Go down
Gość
avatar
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyCzw Sie 22, 2019 3:34 pm

Jakiś czas temu zrobiłem bannery z podesłanego przez Ciebie stuffu i kompletnie zapomniałem je tutaj umieścić. Już podsyłam kilka gotowców. Możesz wybrać kilka lub wszystkie. Idealne nie są, bo raczej w tych rzeczach nie siedzę i nie mam fajnych czcionek, ale to zawsze coś:


400x60
Propozycje A3dewbf

360x150
Propozycje RTm10rY

Propozycje 3lpJUR8

400x140
Propozycje 52AXQyQ

Propozycje JqMULRy

400x150
Propozycje Gk17tr7

Propozycje W1iULJA

Propozycje CRu4FDY

Propozycje 5x5BWtO

400x200
Propozycje NGwpTfL

Propozycje 1GpKYMq

Propozycje NM3yvhp

Propozycje AX613vl


No i to zdecydowanie nie jest szary xD
Propozycje SZjQUFl
Powrót do góry Go down
Sponsored content

PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje Empty

Powrót do góry Go down
 
Propozycje
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Ogłoszenia-
Skocz do: