Share

Nisha's Factory Empty
Nisha's Factory Empty
Nisha's Factory Empty
Nisha's Factory Empty
Nisha's Factory Empty
Nisha's Factory Empty
 

 Nisha's Factory

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Gość
avatar
Gość
PisanieTemat: Nisha's Factory   Nisha's Factory EmptySob Lut 23, 2019 4:34 pm

Witajcie w mojej fabryce!
Jeżeli potrzebujesz avatara na forum, lekkiej obróbki arta czy sygnatury (wersja beta), to trafiłeś w dobre miejsce. Nie mówię, że tworzę tu jakieś nieziemskie cuda, bo do tej pory tworzyłem avatary głównie na prywatne potrzeby/dla bliskich osób, ale zawsze staram się!
Informacje

  1. Nie jestem profesjonalnym photoshop guru, który zna się na wszystkim co z photoshopem związane. Wszelkie avatary robię dla własnej przyjemności i rozwoju, więc nadal się uczę czy popełniam błędy.
  2. Zajmuje się głównie robieniem avatarów, nie znam się jeszcze za dobrze na tworzeniu sygnatur, więc proszę o wyrozumiałość w tych sprawach.
  3. Jeżeli chcesz skorzystać z moich usług, proszę byś skorzystać z wzoru zamówienia, bardzo mi to pomoże i pozwoli zachować estetykę.
  4. Mogę poszukać artów, lecz wolałbym, abyś przyszedł z własnym "zasobem".
  5. Jeżeli masz swoje arty, proszę by były one w miarę dobrej jakości. No przepraszam, ale z pikselozy nie stworzę nic.
  6. Nie wiem co jeszcze, może kiedyś dopiszę coś...


Wzór zamówienia
Kod:
[b]Typ zamówienia:[/b] (Avatar, sygna, obróbka, itp.)
[b]Materiały do wykorzystania:[/b] (Jakieś arty, png, tekstury...)
[b]Główny napis:[/b] (Co ma być głównym napisem i czy w ogóle ma być)
[b]Napis drugi:[/b] (To samo co wyżej)
[b]Dodatkowe informacje:[/b] (Wymiary, może zmiana koloru oczu, co Ci przyjdzie do głowy, a ja spróbuję dogodzić.
Powrót do góry Go down
Raijin
Raijin

https://eclipse.forumpolish.com/t178-bog-piorunow#595
PisanieTemat: Re: Nisha's Factory   Nisha's Factory EmptySob Lut 23, 2019 5:04 pm

Typ zamówienia: Avek na konto admina
Materiały do wykorzystania: Pierwszy