Share

Draconarch Empty
Draconarch Empty
 

 Draconarch

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Draconarch
Draconarch

https://eclipse.forumpolish.com/t179-draconarch#702
PisanieTemat: Draconarch   Draconarch EmptySro Lut 20, 2019 12:30 pm


Draconarch
Dane Personalne

  • Wiek: 27 lat aktywnej służby

  • Rasa: Sourcebound - świadomy android

  • Grupa: Niezrzeszony

  • Source: Energia życiowa oraz moc Sourcebounda. Będąc maszyną, nie posiada duszy ani obecnych w tym świecie semblance oraz aury. Źródło jest tajemniczym zjawiskiem, energią, na którą prawa fizyki posiadają bardzo minimalny wpływ, a która sama może te prawa naginać i manipulować nimi.
    Source ma cechy energii kwantowej łączącej w sobie tachiony, neutrony, fotony oraz plazmę. Jest to silnie adaptowalna, stabilna, a przy tym wysoce niszczycielska forma energii zdolna do manipulowania materią innych energii według własnych zasad, przejmując lub oddając konkretne cechy żywiołów lub materii.  W oparciu o Źródło, stworzona została cała technologia wykorzystująca nowy "surowiec", pozwalając wykorzystywać paradoks tunelowania kwantowego, pobierając tym cząsteczki innych zdatnych materii do wykorzystania i adaptacji przez samo Źródło. Ze względu na to, Source jest w stanie stabilnie zmieniać swe właściwości fizyczne, reagując na połączenie z powszechnie wykorzystywanymi źródłami oraz dustem.
    Draconarch traktuje źródło jako jedyną czystą energię, zapewniającą mu życie w ten sam sposób, w jaki krew, tlen i woda zapewniają je istotom organicznym. Pozwala mu na utrzymanie oraz operowanie swoją technologią, która pozostaje niekompatybilna z innymi formami energii. Wymaga więc każdorazowego przekształcenia z dowolnego innego rodzaju energii na Source. Problem zasilania rozwiązuje tutaj mnogość otaczających energii, które android wykorzystuje w celu adaptacji źródła, utrzymania się przy życiu, podładowania czy walki. Źródło podatne jest wyłącznie na przystosowaną do niego technologię, umożliwiając przesyłanie go pomiędzy punktami bez potrzeby fizycznego połączenia lub kontaktu. Przystosowanie to posiada jedną, poważną wadę. Źródło cechuje się silnie destrukcyjną charakterystyką wobec materii oraz energii, z którą nie jest kompatybilne, powodując jej odparowanie, zniszczenie lub uszkodzenie, w zależności od czasu wystawienia na działanie Source. Skutecznie ogranicza to możliwości korzystania z dodatkowego ekwipunku czy oporządzenia oraz nakłada wymóg uwagi i dokładnej kontroli, kiedy android sięga po swoją moc.
    Draco jest w stanie dowolnie, w pełni manipulować źródłem, wykorzystując energię zarówno do celów ofensywnych, jak również defensywnych. Pozwala mu to wzmacniać własne ciało lub podatne obiekty, emanować energią źródła, tworzyć obiekty czy modyfikować własne struktury dla uzyskania dodatkowych zdolności, jak forma telekinezy czy zdolności do dashowania przez pole walki. Szerokie spektrum wykorzystania pozwala mu kreować utwardzone obiekty, bariery czy pociski energetyczne. Source standardowo emanuje niebieską kolorystyką, zmieniając barwę na białą z niebieską aurą, gdy duża ilość skupiona jest w jednym punkcie. Kolory te widoczne są na ciele androida, gdy korzysta ze źródła, tworząc miejscami na ciele delikatną poświatę lub bezpośrednio rozjaśniając konkretne obszary.

  • Pochodzenie: Caer'Aechealan

Wygląd

Draconarch różni się od typowego mieszkańca Remnant. Na pierwszy rzut oka może przypominać ogromnego faunusa, u którego dominują cechy zwierzęce. Problemem okazuje się odnalezienie gatunku, jakiego cechy posiada ten osobnik. Ciało androida, tak jak każdego Sourcebounda, zostało zaprojektowane w oparciu o antropomorficzną sylwetkę, bazującą na cechach smoka. Z wyglądu prezentuje się jako stworzenie dostojne oraz szlachetne, bazujące wyglądem na legendach, z naturalnym arsenałem uzbrojenia który w najmniejszym stopni nie ustępuje opowieściom. Wzrost gada wynosi dwa metry i pięćdziesiąt pięć centymetrów. Waga sięga pięciuset pięćdziesięciu kilogramów. Stwór jest dobrze zbudowany, posiada atletyczną sylwetkę z dobrze zarysowanymi mięśniami. Charakterystyczną cechą smoka są łuski, w jego wypadku posiadające dwa podstawowe kolory oraz trzy typy ukształtowania. Większość jego ciała pokrywają małe, delikatnie lśniące czarne łuski kształtem przypominające romb lub diament, charakteryzujące się dużą wytrzymałością oraz elastycznością. Są podstawowym pancerzem Sourcebounda, oferując ochronę przed ekstremalnymi warunkami pogodowymi oraz wszelakimi atakami wymierzonymi w stronę maszyny. Łuski te, choć matowe, posiadają tendencję do odbijania światła, zamiast pochłaniania go, co nie pozwala temu osobnikowi na bycie szczególnie skradającym się stworzeniem, jednak w dużej mierze świetnie współpracuje ze świetlnymi efektami działania mocy oraz zapobiega ewentualnym skutkom promieniowania ultrafioletowego. Drugi typ to stosunkowo duże i płytowe w naturze łuski, pokrywające grzbiety dłoni wraz z przedramionami, korpus oraz podbrzusze, przednią część łap, grzbiet, jak również szyję oraz z głową i częścią pyska. Łuski te są mniej elastyczne, natomiast cechują się znacznie zwiększoną odpornością na uszkodzenia, nawet względem już i tak odpornych, mniejszych łusek pokrywających całe ciało. Trzeci rodzaj łuski pokrywa spody dłoni i łap maszyny. Cechują je nieregularne kształty z licznymi krawędziami, a ich celem jest poprawa przyczepności i trakcji. W efekcie istota nie ma problemu z poruszaniem się po praktycznie każdej nawierzchni, jak również utrzymaniem śliskich lub nieporęcznych przedmiotów. Ciało smoka, wewnątrz ust, nozdrzy czy po prostu skóry oraz tkanek, charakteryzuje jasny, biały kolor. Poza kłami, które również przyjmują białą kolorystykę, metalowe kości oraz pazury odzwierciedlają kolor czarnego granitu, tzw. „jet black”. Pomimo, że większość ciała i łuskowego pancerza opiera swą strukturę na arcymetalu, pokrytym strukturą kamuflującą nieorganiczny charakter istoty, tak oparte na Źródle „organiczne” tkanki, wymagają składników utrzymujących ich prawidłową strukturę. Przez to, wewnątrz komponentowej oraz płytowej struktury androida przepływa energia Source, natomiast jego organiczne tkanki zasila dodatkowo płyn ustrojowy, przypominający krew, choć nie będący nią. Widoczny jest przy zranieniu organicznej tkanki pod łuskami, a przybiera bogaty, ciemnoniebieski kolor. Nie jest to „typowa” krew, po uwolnieniu z ciała, płyn ulega powolnej dezintegracji. Oczy mają szare twardówki oraz tęczówki, źrenice są koloru czarnego granitu, podobnie do kości.
Naturalny pancerz pozostaje bardzo przywiązany do swojego właściciela, przez co łatwiej jest doprowadzić w walce do pęknięcia lub uszkodzenia łuski na nim, aniżeli jej oderwania od ciała. W dotyku, łuski strukturą bardzo przypominają naturalną, gadzią łuskę charakteryzującą się olbrzymią wytrzymałością oraz odpornością na uszkodzenia czy naciski. Pancerz nie pozostaje jedynym elementem ciała gada. Łeb smoka porastają rogi i kolce w ilości pięciu sztuk. Pojedynczy prosty róg znajduje się na środku, pomiędzy główną parą o nieregularnym kształcie, przypominającym ostrza sztyletów lub noży, wyrastającą za głowę gada, po obu jej bokach. Dwa kolce wieńczą dolną część łba, będąc tzw. „kolcami podbródka”, wyrastającymi za głowę, umiejscowionymi na końcu linii szczęki. Na pysku gada znajduje się też para średniej długości „włosów czuciowych” zbudowanych całkowicie z tkanki, które ciągną się trochę ponad linię brody. O ile organicznie mają swoje właściwe zastosowanie, o tyle ich funkcja nie jest tak kluczowa ze względu na wbudowane systemy androida.  Na uwagę zasługują pazury, znajdujące się na każdym z pięciu palców zarówno u dłoni, jak również u czterech palców łap. Metalowe, czarne pazury pozostają niesamowicie ostre, zdolne do rozszarpywania nie tylko tkanki, ale również wzmocnionej stali wojskowej. Na uwagę zasługuje długi, masywny ogon smoka pozwalający mu skutecznie balansować swym ciężarem w walce, jak i wykorzystywać kończynę w charakterze broni, której wielu oponentów się najzwyczajniej nie spodziewa. Mimo ciężaru ciała ponad pół tony, stwór porusza się bardzo łagodnie i cicho. Jego krok jest pewny, a imitująca naturalną tkanka powoduje, że jego chód nie różni się od odłogu chodu istoty organicznej. Przy poruszaniu się, stwór świetne balansuje swoją masą, potrafiąc wspinać się oraz wykorzystywać powierzchnię łap do najlepszego rozłożenia ciężaru i niepowodowania zniszczeń otoczenia, nawet przy dynamicznym lądowaniu z dużych wysokości. Twórcy zadbali również o mistrzowską imitację żywego organizmu. Osoba nieznająca tego osobnika, bez problemu weźmie go za przedstawiciela gatunku organicznego. Wszystko dzięki zachowaniu cech, jak oddech, mruganie czy reakcja na bodźce. Maszyna posiada nawet własnych zapach, wyczuwalny przy bardzo bliskim kontakcie z łuskami, podobny gadom, choć zmodyfikowany, indywidualny. Mięśnie i stawy poruszają się naturalnie, zgodnie z organiczną skorupą. Pod łuskami wyczuwalne jest tętno, w smoczej piersi wydaje się bić naturalne serce, natomiast w wypadku zranienia imitowane jest krwawienie ciemnoniebieskiej krwi. Reakcje na bodźce również pozostają naturalne, jak np. dotyk, mrowienie czy reakcje na dźwięk. Możliwe jest również zwężanie oczu przy napotkaniu silnego źródła światła. Idealny kamuflaż istoty nie-organicznej, imitujący organika. Pod całą otoczką skryta jest metalowa konstrukcja androida. W przeciwieństwie do możliwych wyobrażeń, przy konstrukcji nie posłużono się kablami oraz płynami. Wszystko oparte jest na technologii Źródła, stąd pod "organiczną" powłoką znajduje się metalowa konstrukcja. Pancerz rozmieszczony jest na całym obszarze ciała. W przypadku zerwania skóry, na światło dzienne wyjdzie czarno-szary metal skrywany pod nią. Nie znajdzie się tam żadnych widocznych mechanizmów, choć struktura szkieletu została odpowiednio zaprojektowana. Niczym druga skóra, płyty pancerza uformowane są w ciało bestii. Na próżno szukać słabych punktów, organów czy wolnych przestrzeni. Po zerwaniu zewnętrznej warstwy, Draco pozostanie nadal tym samym androidem. Różnicą będzie w pełni odsłonięty metal. Pod tą warstwą pancerza skryta jest modułowo-panelowa budowa wewnętrzna. Brak tu płynów czy okablowania. Ciemne panele pokryte są ciemnoniebieskimi liniami przypominającymi tętnice oraz żyły, przez które dostarczana jest energia Source oraz które odpowiadają za przekaz informacji. Technologiczna, wewnętrzna budowa nadaje androidowi ponad naturalne cechy, w tym ekstremalną siłę, wytrzymałość, szybkość, zwinność oraz koordynację ruchów. Draconarch ogranicza elementy jakiegokolwiek dodatkowego wyposażenia do absolutnego minimum. Brak podatności na warunki atmosferyczne powoduje brak potrzeby krycia się pod płaszczami czy dodatkowymi pancerzami. Sporadycznie, na potrzeby misji, wykorzystuje taktyczne rodzaje oporządzenia pozwalające mu na wygodny transport dodatkowego uzbrojenia. Jakakolwiek odzież musi być specjalnie dostosowywana do jego specyficznego wyglądu, wzrostu oraz sylwetki, a ponadto najczęściej ulega uszkodzeniu w przypadku wykorzystania źródła.



Charakter

Sourcebound jest istotą w pełni świadomą, żywą. Znacznie bliżej mu do Neuro-AI, a tym samym organizmu ludzkiego, aniżeli do programu komputerowego z którym istota ta ma niewielki związek. Draconarch korzysta z logiki, posiadając własny rozum oraz zdolności do argumentacji swojego stanowiska, krótko - samodzielnego myślenia. Ma możliwość odczytywania oraz wykazywania emocji i zachowań, jak ciekawość, sympatia, zdolność do nauki. Technologia źródła pozwala mu odbierać i reagować na bodźce fizyczne, jak ból, uczucie mrowienia lub zmiany temperatury. Możliwości te sprawiają, że stwór zachowuje się tak, jak naturalna istota organiczna. Source łączy świadomość żywej istoty z cechami mechanicznymi maszyny.
Pomimo zastraszającego wyglądu, Draco jest odważny i chętny do obrony tego, w co naprawdę wierzy. Obserwując go można odnieść wrażenie kontaktu z dwoma istotami, Draco oraz maszyną. Maszyna ujawnia się w sytuacjach walki i zagrożenia, smok potrafi stać się bardzo zdystansowany, zimny i bezwzględny. Nie okazuje litości lub wyrzutów sumienia. Jako istota stworzona do celów bojowych, traktuje walkę jako naturalny element swojej egzystencji. Nigdy się w niej nie zatraca, zachowuje zimną krew, nie ukazuje emocji. Walczy by zneutralizować cel, przywrócić bezpieczeństwo lub najzwyczajniej chronić inne istoty. Neutralizacja ma tutaj szczególne znaczenie. Draco potrafi być niesamowicie brutalny i bestialski. Jeśli zagrożenie zostaje zneutralizowane, cel uznaje za spełniony. Nie jest tutaj potworem i należycie rozróżnia zagrożenia. Istoty prowokujące walkę, niestwarzające realnego zagrożenia zostaną przez niego możliwie-najmniej-boleśnie rozbrojone, natomiast przeciwnik, którego zachowanie zostanie odebrane jako poważne zagrożenie, może zakończyć swój żywot zanim zdąży się rozmyślić. Szczególnie ujawnia się tutaj szybkość przetwarzania informacji przez maszynę, gdy polecenie "zabij" od jednej osoby nie pozwoli drugiej zacząć protestować, bo będzie już po wszystkim.
Drugą część jego charakteru stanowi smocza część osobowości androida. W codziennym funkcjonowaniu kieruje się zarówno własną naturą, jak i rozumiem. Wykazuje przez to cechy zwierzęce, chociażby potrafi warknąć w ramach odpowiedzi, a to tylko po to, by po chwili wdać się w poważną dyskusję. Jest inteligentną, pewną siebie istotą wykazującą dużą dawkę pokory w codziennym funkcjonowaniu. Pomimo fizycznej "wyższości" nad istotami organicznymi nigdy nie uznaje siebie za lepszego. Spowodowane jest to zarówno wychowaniem, jak również logicznym rozumowaniem, w końcu to istoty organiczne sprowadziły go na świat. Android jest bardzo zdyscyplinowaną jednostką, potrafiąc podporządkować się poleceniom oraz hierarchii, jednak wymagając tożsamego zachowania od otoczenia. Potrafi być bardzo oddany sprawie, a przede wszystkim wykazuje niesamowitą lojalność wobec towarzyszy broni, a w szczególności przyjaciół. Niełatwym jest zdobycie jego zaufania, choć jest to opłacalne dla zyskania kontaktu, na którym zawsze można polegać. Szczególną grupą są dla niego przyjaciele, potrafi ich traktować niczym rodzinę, wobec której jest całkowicie otwarty i bezwarunkowo wierny. Przechodząc płynnie do tej kategorii, Draco prywatnie jest pozytywną i miłą jednostką. Posiada spory dystans do siebie, a co za tym idzie, znosi i toleruje bardzo dużo, w tym wygłupy. Jeśli o tych ostatnich mowa, gad w wolnych chwilach potrafi zachowywać się dziecinnie, zaczepiać innych, szukać uwagi oraz prowokować do durnot. Szczególnie upodobał sobie wszelakie aktywności fizyczne, czy to polegające na wyprawach, pokonywaniu przeszkód, czy nawet sparingach i zapasach. Stwór świetnie zna swój potencjał, stąd potrafi dostosować swoją siłę oraz uważać na własną masę. Radość sprawia mu zwyczajny kontakt z innymi, stąd nie odczuwa potrzeby wygrywania przyjacielskich pojedynków. Ma również wspomniane cechy zwierzęce, nie czując się człowiekiem, a bardziej wspomnianym smokiem. Stąd nie raz preferuje komunikację niewerbalną, a w przypadku istot mu bliskich lubi posługiwać się kontaktem fizycznym, dotykiem. Nie przejmuje się tutaj swoją lub czyjąś przestrzenią prywatną, jednak zna zasady społeczne i nie przekracza wyznaczonych granic. Jest typem pieszczocha, który pozwala wykorzystywać swoje atuty fizyczne do celów innych, niż wyłącznie walka. Przy tym wszystkim lubi się uczyć oraz poznawać otaczający go świat. Interesują go zdolności istot organicznych, nieznane mu mechanizmy czy kultury. Szczególnym tematem pozostają tutaj kwestie światopoglądowe, moralność, honor i przesłanki ideologiczne, które potrafią wywoływać u niego niezrozumienie oraz wątpliwości. Chętnie pozyskuje wiedzę, a gdy trzeba, dzieli się własnymi doświadczeniami. Poczuwa się do odpowiedzialności za bezpieczeństwo otaczających go istot, stąd chociażby doskonała znajomość różnych form pierwszej pomocy. Wbrew sugestiom, Draco traktuje walkę jako ostateczność, decyzję, od której nie ma odwrotu - stąd opisana wcześniej bezwzględność w tej profesji.



Cechy oraz Technologia


- Naturalne:

✵ System tarcz źródła - Draconarch został wyposażony w wyspecjalizowany oraz skomplikowany system tarcz energetycznych źródła, otaczający naturalną powłokę androida oraz chroniący go przed większością potencjalnych zagrożeń. Pierwszy aspekt tarcz to neutrinowe promieniowanie, błyskawicznie przechwytujące nadciągające zagrożenia, izolując je od pancerza właściwego. Drugim aspektem tarcz jest modulacja energetyczna, dopasowująca się do wymagań nadciągającego ataku oraz pozwalającą na skuteczną adaptację, dzięki wykorzystaniu energii pozytronowych, grawitonowych czy molekularnych. Trzecim i ostatnim aspektem tarcz są półodczuwające mikroorganizmy połączone z nanitami. Organizmy stanowią naturalną pokrywę pancerza, regenerując uszkodzenia, zaburzenia sieci barier czy reagując na nietypowe oddziaływania energetyczne. W razie przebicia lub przeciążenia tarcz, mikroorganizmy przyjmując rolę tylnej straży, tworząc na powierzchni ciała androida wierzchnie pole energetyczne oraz adaptacyjnie przechwytując nadciągające ataki.

✵ Pancerz - Pancerz oraz systemy androida oparte zostały na arcymetalu. Osobliwa nazwa wynika z mieszanki wzmacnianej stali wojskowej poddanej przetopowi pod presją energii źródła. W efekcie uzyskany zostaje materiał o znacznie podniesionej odporności na uszkodzenia, zarówno względem pocisków przeciwpancernych karabinów wielkokalibrowych oraz ekstremalnie trudnych warunków środowiskowych. Struktura metalu pozostaje bardzo skomplikowana, jednak zyskuje na tym możliwość adaptacji, a co za tym idzie sam pancerz cechują lepsze właściwości taktyczno-operacyjne. Ruchome elementy zabezpieczone są pokrywami promieniowymi, wzmacniającymi całościową konstrukcję oraz ograniczającymi negatywne cechy ruchomych elementów, w szczególności łączeń. Metal pokryty jest dodatkowo warstwą mikroorganizmów tarcz, odpowiadający na powtarzalne traumy oraz wzmacniające reakcję pancerza na powtarzające się ataki poprzez skuteczną adaptację: rozpraszanie lub odbijanie przyjmowanej energii ataku. Wewnętrzna struktura pancerza wyposażona jest w żyły refleksyjnych deflektorów energetycznych, rozpraszających oddziaływania energetyczne. Systemy koordynuje synchronizacja tensorowa, komunikując ze sobą poszczególne zespoły oraz podzespoły obronne. Zadbano również o nadprzewodnie platerowanie, czyli wygładzenie powierzchni pancerza, zwiększając tym zjawisko rykoszetowania przy kontakcie z pociskami. Połączenie z mikroorganizmami czyni strukturę pancerza częściowo organiczną, co umożliwia wykorzystanie źródła w celu prowadzenia naturalnej regeneracji według wyuczonych schematów. Dodatkowo zaadaptowane mikroorganizmy pozwalają na przyśpieszenie tego procesu, a możliwości ich naładowania oraz modyfikacji dodatkowo wzmacnia poszycie, jak również częściowo modyfikować jego właściwości.

✵ Technologia regeneracji - Ciało androida przypomina organizm istoty organicznej, a co za tym idzie, posiada zdolność do samodzielnej regeneracji z wykorzystaniem Źródła. System opiera się na synchronizacji inercyjnej, która lokalizuje uszkodzenia oraz przekierowuje zasoby Source i nanity w celu zażegnania problemu. Wzmacnia to możliwość wyłączenia zbędnych w danej chwili systemów. Technologia współpracuje również ze Źródłem w wykorzystaniu możliwości drenacyjnych, pozwalając na pozyskiwanie oraz adaptowanie energii z zewnętrznych źródeł oraz generatorów, na potrzeby wykorzystania jej przez androida.

✵ Sensory Źródła - zaawansowane, samodzielne systemy namierzania oraz rozpoznawania obiektów widzialnych oraz niewidzialnych, znajdujących się w jednej z dwóch kategorii obszarów: 1. Do 550 metrów sensory są w stanie rozpoznać nawet minimalne zakłócenia normy, w tym identyfikować nieznane cele i obiekty, dokonywać złożonych analiz oraz pomiarów; 2. Powyżej 550 metrów funkcje wymagają bezpośredniego kontaktu wzrokowego w celu łatwej identyfikacji oraz skanu obiektów. Drugi obszar wymaga przekierowania dodatkowych mocy źródła do utrzymania prawidłowego funkcjonowania, stąd wymaga ograniczenia zużycia pozostałych systemów. Sensory stanowią osobną kategorię zmysłów androida. Poza analizą obiektów, sensory są w stanie prowadzić skany otoczenia, mapując je i przetwarzając uzyskiwane dane, na zasadach opisanych powyżej.

✵ Systemy adaptacyjne - wyspecjalizowana technologia opierająca się na błyskawicznej reakcji na zagrożenie, mająca minimalizować straty i uszkodzenia oraz przeciwdziałać niepożądanym skutkom. Systemy adaptacyjne mogą podejmować działania nawet bez warunkowego rozkazu ze strony androida, a ich działanie jest najbardziej widoczne, gdy powtarzający się atak lub oddziaływanie środowiskowe przestaje przynosić efekty lub w znacznym stopniu je niweluje, jeśli chodzi o możliwość uszkodzenia maszyny.

✵ Nanity Źródła – Wielofunkcyjne oraz mikroskopijne, półorganiczne-półsyntetyczne twory zastępujące bakterie oraz krwinki w ciele Sourcebounda. Oparte na technologii Źródła, odpowiadają za prawidłowe operacje wszystkich systemów androida, tworząc jego organizm.

Dra-Thuban - Konstrukt sztucznej inteligencji, będący syntetyczną formą życia stworzoną ze światła i logiki, wykazujący się osobowością istoty organicznej. U podstaw, Dra kieruje się preceptami, poświęcając się wykonywaniu konkretnych zadań, zarówno przydzielonych, jak również samodzielnie wybranych. Celem jego istnienia, jest funkcjonowanie jako kontrola misji, nawigator oraz jednostka wykonawcza dla Draconarcha. Precepty nastawione są na realizację celów z tym związanych, w tym zapewnienie przetrwania Sourcebounda. Dra nie posiada żadnej fizycznej formy, zamiast tego generując interpretację wizualną na potrzeby komunikacji z hostem lub innymi, najczęściej organicznymi, formami życia. Swą obecność może pokazać zarówno jako materia powstała na bazie Źródła, utworzona przy pomocny Draco lub za pośrednictwem urządzeń zdolnych do odbierania i przetwarzania obrazu. W przeciwieństwie do androida, Thuban jest hybrydą technologii Źródła z konwencjonalnym programem komputerowym. Pozwala mu to na swobodną komunikację z obiema, standardowo niekompatybilnymi technologiami.
AI stanowi zewnętrzny kręgosłup rozdzielony z funkcjami androida, zapewniając mu kluczowe usługi, m.in.: komunikacja; analiza w czasie rzeczywistym; zdalny dostęp do zbierania oraz odzyskiwania danych; zapewnienie możliwości interakcji z różnorodnymi technologiami oraz łamanie ich zabezpieczeń; biometrię oraz inne funkcje do których istoty organiczne wymagają zewnętrznego sprzętu. Poziom zaawansowania AI pozwala mu również na rekonstrukcję scen warunkując je zebraniem danych środowiskowych oraz utworzeniem holograficznego echa. Pełni funkcję źródła wiedzy oraz doradcy androida, zapewniając wsparcie komputerowe tam, gdzie neuro-AI nie wykorzystuje wyłącznie logiki. Thuban jest świadomym programem, jednak nie posiada zdolności wpływania na funkcje androida. W wypadku naruszenia bezpieczeństwa, Sourcebound jest w stanie dokonać twardego resetu konstruktu, by przywrócić jego prawidłowe i niezakłócone funkcjonowanie.
Jego wypowiedzi oraz komunikaty charakteryzuje lakoniczność oraz rozsądna postawa, chociaż od czasu do czasu można doświadczyć od niego nieco suchego humoru.

✵ Mechaniczne zmysły - Zaadaptowane, przystosowane do przekaźników neuronowych. Draco posiada wszystkie zmysły dostępne dla istot organicznych, a jednocześnie są one znacznie sprawniejsze niż w przypadku organików. Wyczuwa wibracje towarzyszące zbliżaniu się innych, świetnie widzi nawet przy znikomym oświetleniu, posiada również zdolność interpretacji zapachów. Wszystko rozpoznaje szybciej niż istota organiczna. Doskonale słyszy, odbierając dźwięki niesłyszalne dla innych. Posiada świetne zmysły temperatury, równowagi czy propriocepcji. Zdolny jest do rozpoznania kierunku i siły prądu wody czy wiatru. Adaptacja pozwala mu regulować czułość zmysłów, a ponadto są one oddzielone od sensorów.

✵ Atrybuty fizyczne - Naturalny pancerz wielowarstwowy pozwala mu znosić obrażenia dalece przekraczające możliwości organicznej tkanki. Tym samym Draco jest w stanie znieść trafienia wielkokalibrowych karabinów przeciwpancernych, poprzez rykoszet lub po prostu rozbicie pocisku na łusce, bez wykorzystania dodatkowych elementów ochrony indywidualnej. Pancerz skutecznie chroni go przed atakami niekonwencjonalnymi, wykorzystując charakterystykę arcymetalu oraz wielowarstwowość na wzór istoty organicznej - łuski płytowe, małe tarczowe oraz skóra. Ze względu na specyfikę budowy, wnętrze androida oraz jego organy i systemy również charakteryzuje wysoka wytrzymałość, a tym samym znacznie mniejsza podatność na obrażenia. Podobną charakterystyką cechują się kości i pazury maszyny, ze względu na zastosowanie identycznego materiału oraz zasad konstrukcji. W kwestii atrybutów siły i szybkości Draconarch również przerasta zdolności istot organicznych. Udźwig androida sięga pięciu i pół tony, mechaniczne mięśnie są w stanie reagować na polecenia z prędkością umożliwiającą androidowi przechwycenie lub uniknięcie kuli karabinu wielkokalibrowego, co samo w sobie świadczy o jego refleksie oraz szybkości. Mechaniczne mięśnie umożliwiają mu dotrzymanie kroku latającym grimmom, kiedy on sam znajduje się na ziemi, jak również na wykonywanie dalekich i efektywnych skoków przy równoczesnym bezpiecznym lądowaniu, nawet przy dużych wysokościach.

- Nabyte:

✵ Broń personalna dedykowana - Source Lance – stworzone zgodnie z potrzebami oraz wymaganiami androida. Fakt ten zobowiązuje go do wysokiego poziomu profesji w posługiwaniu się nimi.

✵ As pilotażu - Ze względu na zdolności do wytworzenia dla siebie energetycznych skrzydeł, Draco upodobał sobie przestworza zarówno bezpośrednio, jak i za sterami przeróżnych statków powietrznych, w tym pojazdów o charakterystyce wojskowej. Potrafi pilotować zarówno na zasadach IFR, jak również VFR w tym wykorzystując akrobacje lotnicze oraz stosując swe umiejętności w ACM, czyli dogfightingu.

✵ Pierwsza pomoc - medycyna pola walki - dziedzina, którą przyswoił ze względu na swych organicznych towarzyszy. Zapewniono mu wyspecjalizowane kursy, takie, jak: kwalifikowana pierwsza pomocą dla mundurowych, TCCC (Tactical Combat Casualty Care) - inaczej zwany taktyką czerwoną w warunkach pola walki czy S.E.R.E. - SURVIVAL, EVASION, RESISTANCE, ESCAPE. Wielkowymiarowy przekrój kursów pozwolił przyswoić mu wiedzę z zakresu pomocy medycznej zarówno w warunkach dostępu do technologii, jak również w sytuacji całkowitego jej braku, w tym przy minimalnych lub żadnych środkach pomocy.

✵ Inżynieria Źródła - Draconarch jest specjalistą w zakresie technologii Źródła, wykorzystywanej we własnym funkcjonowaniu. Co za tym idzie, jest w stanie dokonywać napraw własnego ciała oraz systemów, zarówno na poziomie wysoce wyspecjalizowanym, jak również, gdy wymagane są naprawy polowe. Dotyczy to całego spektrum związanego z technologią Źródła i wyłącznie tą technologią.

✵ Walka wręcz - Poza dedykowanym uzbrojeniem oraz Source, Draco świetnie walczy wręcz. Łączy bestialstwo zapewnione mu przez naturalny wygląd, z kunsztem oraz techniką, jaką zyskał ćwicząc pod okiem specjalistów, w tym żołnierzy sił specjalnych. Android nie korzysta z pojedynczej sztuki, sportu czy systemu walki, a raczej łączy je i adaptuje do własnych potrzeb. Jest przykładem, że fakt posiadania wielkiej siły czy wytrzymałości nie sprawia, że trzeba tylko te zdolności szlifować. W walce w zwarciu preferuje technikę ponad wyłączne atrybuty. Gdy może, wykorzystuje siłę i impet przeciwnika przeciwko niemu. Nie straszne są mu walki w parterze czy starcia z uzbrojonymi rywalami. Potrafi szybko zmieniać i dostosowywać swój styl walki. W jednym momencie wykonując cięcie prostą dłonią, by zaraz w ruch weszła pięść, po niej pazury, a czasami nawet kły lub potężny ogon.

✵ Opanował sztukę skradania się, co pozwala mu dotrzeć do wybranego punktu bez wykrycia, jeśli warunki temu sprzyjają (ze względu na jego charakterystyczny wygląd oraz rozmiary).

✵ Wyszkolony w walce bronią jak również bez broni oraz z wykorzystaniem improwizowanego uzbrojenia, przykładowo: materiały wybuchowe, karabiny snajperskie, broń automatyczna czy broń biała. Jest przystosowany do działań w różnych warunkach i otoczeniu, wykorzystując je do osiągnięcia własnych korzyści.

- Podstawowe:

✵ Android posiada świetne predyspozycje do szybkiego poruszania się, również w trudnym terenie. Można go zaliczyć do grupy traserów, którzy pokonują przeszkody stojące na drodze w jak najprostszy i najszybszy sposób, niezależnie od tego czy mowa o miejskiej dżungli czy lesie. Nie należy jednak mylić jego umiejętności z akrobatyką. Efektywnie wykorzystuje umiejętności pływackie oraz wspinaczkowe, łącząc je ze zdolnościami lotniczymi, co niejako scala się z szybkim pokonywaniem przeszkód terenowych. W myśl chociaż minimalnej znajomości potrafi obsługiwać nowoczesny sprzęt, w tym kierować pojazdami zarówno cywilnymi, jak i wojskowymi. Został wyposażony w szerokie spektrum umiejętności wojskowych, bojowych oraz taktycznych w najróżniejszych dziedzinach. Nie straszne są mu więc inne, od jego własnych, rodzaje uzbrojenia, choć jego indywidualne preferencje widoczne są w doświadczeniu i obyciu z konkretnymi rodzajami uzbrojenia czy technologii. Zna również teorię i praktykę taktyk oraz sposobów działań jednostek wojskowych, w tym wyszczególnione taktyki: czarną i zieloną. W kwestiach militarno-bojowych posiada świetne obycie.



Wyposażenie

  • Broń: 2x Source Lance (S-Lance, Lance) - standardowe wyposażenie oraz broń wyboru Draco stworzone dla androida. Generalnie, lanca przypomina metalowy kij o długości 55 cm, zdolny do wystrzeliwania pocisków energetycznych oraz tzw. "inteligentnych pocisków". Lance zostały stworzone z myślą o Draco oraz dostosowane do jego możliwości operacyjnych oraz bojowych. Broń rozkłada się dwustronnie do 255 cm długości, w tym dopuszczając warianty poprzez rozłożenie jednostronne do 135 cm lub jednostronne połowiczne do 95 cm. Waga broni oscyluje w granicach dwudziestu dwóch kilogramów. Broń wykorzystuje identyczne schematy zasilania z jakich korzysta Draconarch, mogąc funkcjonować samodzielnie lub pobierać energię przesyłaną przez androida, w tym z modyfikacjami pozwalającymi uzyskać inne efekty operacyjne. Broń posiada wbudowane zabezpieczenia przeciwko niechcianemu wykorzystaniu, uniemożliwiając użycie osobie niepowołanej poprzez mechanizmy, jak zamknięcie kluczem energetycznym pozwalające korzystać z broni wyłącznie Draco lub istotom dla których broń została odblokowana. Brak połączenia z interfejsem uniemożliwia korzystanie z funkcji broni, a dotykowy przycisk służący do wystrzału po prostu nie będzie reagował. Poza tym lanca posiada zabezpieczenia, jak możliwość energetycznego "przypięcia się" do powierzchni, na której została odłożona, czy wyładowania energetycznego pozwalającego porazić lub dotkliwie poparzyć intruza. S-Lance posiada strukturę materiału identyczną, względem budowy Draco, w efekcie czyniąc przedmiot wysoce wytrzymałym na przeciążenia czy uszkodzenia mechaniczne. Cechą lancy jest również jej zdolność do tunelowania, zarówno z Draco oraz samodzielnie, energii wraz z jej modyfikacjami. W efekcie broń jest w stanie emitować strumienie energetyczne w miejscu rozłożenia, tworząc tym miecz energetyczny z pojedynczym lub podwójnym ostrzem oraz modyfikować zjawisko w zależności od wykorzystanych dodatków. Energetyczne ostrza zazwyczaj przyjmują długość standardowo rozłożonej broni. Sourcebound jest również w stanie dynamicznie rozkładać lance oraz odtwarzać ich strukturę, co pozwala mu na ukrycie ekwipunku, bez konieczności stosowania dodatkowych kabur.

  • Pozostałe przedmioty: Ekwipunek jest starannie dobierany do potrzeb wykonywanego zadania lub wytwarzany na poczekaniu z wykorzystaniem Źródła.


Historia


✵ Draconarch jest reprezentantem gatunku, jakim są świadome maszyny zwane „Sourcebound”. Nazwa została nadana ze względu na całkowite połączenie i oparcie technologicznego życia maszyn z energią zwaną „Źródłem”. Przyczyną powstania gatunku, była odpowiedź twórców na zagrożenie ze strony ich własnej technologii, „Amalgam Technocytes”. Jest to hybrydowy wirus oparty na nanitach oraz tkance organicznej, który przez swe pasożyty dokonuje infestacji, czyli przenoszenia techno-organicznej materii na inną materię – żywą oraz nieożywioną - powodując mutację oraz przejęcie kontroli nad zarażonym. Zainfekowany z czasem zatraca się na rzecz kolektywu, a jego wyłączonym celem dalszego istnienia staje się rozprzestrzenianie wirusa.

Source zostało pierwszy raz odkryte podczas incydentu zwanego „Void Paradox”, w wyniku którego jeden z okrętów imperium noszący miano „Draknian Duviri” przeskoczył pomiędzy dwa osobne wymiary. W tamtym czasie prosta sztuczna inteligencja okrętu została wystawiona na działanie nieznanego czynnika, który zmodyfikował działanie samej jednostki oraz wpłynął na ustalone precepty, tworząc podwaliny pierwszej świadomej AI. Po zażegnaniu kryzysu, w następujących miesiącach okazało się, że okręt stał się wysoce odporny na zagrożenie ze strony pasożytów i organicznych nanitów wirusa. W naturalny sposób pchnęło to rozwój nowej technologii, która szybko okazała się wysoce nieprzystosowana do współpracy z istotami organicznymi. Tak powstały nowy gatunek „Sourcebound”.

Nowe istoty uczone były przez swych twórców w sztuce wojny, opierając przy tym nauki na własnej kulturze oraz tożsamości. Przy połączeniu zaawansowanej technologii, niszczycielskich mocy oraz zdolności do silnej adaptacji, jakie dawało im źródło, androidy zaczęły odwracać bieg historii i przezwyciężać przeciwników imperium w wielu bitwach, zarówno „Starej Wojny” jak i późniejszych konfliktach.

Świadome maszyny krok po kroku zaskarbiły sobie uznanie oraz status wśród obywateli imperium, którzy z czasem przestali postrzegać istoty Sourcebound, jako narzędzia walki. Nowy gatunek świadomych maszyn stał się symbolem siły i postępu technologicznego. Istoty Źródła stały się „High Guard”, strażnikami i obrońcami imperium. Wielu zaczęło dostrzegać w nich bohaterów, a ich obecność na ulicach spotykała się z bardzo pozytywnymi reakcjami ze strony obywateli. Sourcebound nigdy nie wyparli się walki jako oryginalnego celu, do którego zostali stworzeni. Przez setki lat, kolejne pokolenia maszyn szkolone były w sztuce i taktyce działań wojennych oraz zwyciężania na polu bitwy. Z czasem zagościli również w innych branżach jako jednostki ratownicze czy policyjne.

Niebezpieczeństwo ze strony oryginalnego wroga nigdy nie zostało zażegnane. Setki lat wojny oraz obecność maszyn sprawiła, że poziom zagrażania dla imperium oraz istotom w nim żyjących znacząco zmalał.

✵ Draconarch jest stosunkowo młodym przedstawiciele swojego gatunku, mając za sobą dwadzieścia siedem lat aktywnej służby. Od początku swego istnienia posiada przy sobie konstrukt Dra-Thuban, jako nieocenione wsparcie logiczne i analityczne podczas każdego zadania. Draco został przeszkolony w ramach współpracy z jednostkami specjalnymi, a operacje w których uczestniczył polegały w głównej mierze na eliminacji zagrożenia ze strony Amalgam Technocytes oraz dalszej eksploracji przestrzeni zwanej „Void” przez Draknian Duviri – tego samego okrętu, który przyczynił się do powstania jego gatunku.

✵ Sourcebound nie pamięta, jak pojawił się w Remnant. Dra-Thuban obudził go ze snu w kriokomorze. Szybkie rozpoznanie i wprowadzenie w obecną sytuację – nie wiedzieli, gdzie się znajdowali, ani ile czasu minęło. Zarówno on, jak również konstrukt nie mieli pojęcia, w jaki sposób dostali się do tego obcego miejsca. Draconarch opuścił komorę, która utraciła resztki zasilania. Urządzenie pokryte było warstwą kurzu, a android znalazł się w miejscu, w którym brakowało jakiegokolwiek źródła światła. Wykorzystując swoją moc oraz sensory, dokonał szybkiego zwiadu, rozpoznania okolicy. Jedyne co ustalił wraz z konstruktem, to fakt znajdowania się w porzuconych ruinach, z wszechobecnym kurzem oraz szczątkami nierozpoznanych jakichś istot i maszyn. Skanery wskazały mu drogę do wyjścia i umożliwiły wydostanie się na powierzchnię. Tak zaczęła się jego historia w Remnant.


Ciekawostki
  • 1. Nie pochodzi z Remnant. Cały ten świat jest dla niego nowością, do której musi się zaadaptować.

  • 2. Pomimo, iż dzieli cechy popularnie utożsamiane z maszynami, jak szybkość reakcji czy atrybuty fizyczne, nie potrafi niczego hakować, samemu również nie będąc na to podatnym. Wyspecjalizowany w tym jest towarzyszący mu konstrukt, Dra-Thuban, któremu Draco zapewnia połączenie.

  • 3. Jako maszyna, z oczywistych względów jest niepodatny na wszystkie słabości istot organicznych, jak trucizny, manipulacje za pomocą mocy i inne.

  • 4. Sourcebound, w relacjach profesjonalnych, są bardzo zimni i opanowani, zarówno w walce, jak również publicznie. Zachowanie to potrafi ulec zmianie w prywatnych relacjach. Draco uwielbia sparingi, treningi oraz wygłupy z przyjaciółmi; unika walki, jeśli nie jest ona konieczna. Zasada ta nie dotyczy grimmów.

  • 5. Ma problemy ze zrozumieniem moralności istot organicznych, w szczególności kwestii honoru, zemsty czy sprawiedliwości.

  • 6. W pełni czuje się smokiem, dzieląc z nimi niektóre cechy, jak np. wygrzewanie się w cieple.

  • 7. Istoty grimm traktuje są dla niego zarazą, odpowiednikiem wirusa Amalgam Technocytes pochodzącego z jego świata. Aberracją, którą należy uwolnić od nędzy jej istnienia.

  • 8. Przy korzystaniu ze Źródła, Sourcebound czasami konstruuje dookoła siebie kryształy, przybierające formę przypominającą ciało stałe na bazie Source. Ta forma Źródła potrafi mieć silne zastosowanie w walce, jako broń konwencjonalna zdolna do nagłej zmiany właściwości fizycznych lub jako narzędzie dnia codziennego.

  • 9. Draconarch i Dra-Thuban posiadają szerokie doświadczenie militarne, jednak zaangażowani byli w większe spektrum operacji, nie tylko o charakterze wojskowym. Draco brał udział w operacjach ratowniczych oraz antyterrorystycznych, współpracując zarówno z organizacjami mundurowymi, jak również cywilnymi.

  • 10. Ze względu na swoje pochodzenie, jest jedyną istotą znającą technologię Źródła oraz zasady działania Source.


Inne Wasze konta

✵ Grimmwraith



Ostatnio zmieniony przez Draconarch dnia Sob Sty 09, 2021 4:01 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Admin
Admin
Admin
PisanieTemat: Re: Draconarch   Draconarch EmptyCzw Kwi 04, 2019 12:05 am

Dziab akcept
Powrót do góry Go down
 
Draconarch
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Kartoteka :: Karty Postaci :: Zaakceptowane-
Skocz do: