Share | 




 

 Codey "Cody" Aimont

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Cody
Punkty Aury : 3100
avatar

http://eclipse.forumpolish.com/t159-codey-cody-aimonthttp://eclipse.forumpolish.com/t158-curare#467
PisanieTemat: Codey "Cody" Aimont   Wto Cze 12, 2018 8:34 pm

Sagittarius
Informacje
  • Rodzaj broni: Karabin maszynowy/wyborowy
  • Cykl pracy: Półautomatyczny/Jednostrzałowy
  • Magazynek: 30/1
  • Kaliber: .22/.50
  • Zasięg: Do 1200 m
  • Tryby pracy: Multis/Unum
  • Waga: 9 kg

Opis

Projekt zaawansowanego pod kątem medycznym karabinu snajperskiego służącego przede wszystkim do wspierania sojuszników poza polem walki. Zewnętrzny wygląd składa się z mechanizmów podtrzymujących całość konstrukcji oraz typowych dla normalnej broni wyborowej części. Sagittarius posiada zaimpletowany sposób działania, który objawia się wykorzystywaniem Aury Cody'ego do napełniania pocisków za pomocą specjalnej surowicy, a tym samym leczenia sojuszników podczas bitwy i uśmierzania zadanych wcześniej obrażeń. Możliwe jest także zastosowanie zwykłych naboi. Sagittarius posiada specjalną komorę na Dust, który może być wykorzystany na wiele sposobów - zarówno wsparcie sojusznika, jak i uprzykrzenie życia nieprzyjaciela (w zależności od rodzaju). Przystosowany jest do walki na bliski, średni oraz daleki dystans, co jednak wiąże się z jego częściową zawodnością - aktywowanie trybu półautomatycznego może przejawiać się zacinaniem pocisków w konstrukcji podczas ciągłej wymiany ognia. Waga całego zestawu wynosi 9 kg poprzez zastosowanie ergonomicznych materiałów, aczkolwiek korzystanie z Unum może przysporzyć kłopoty w postaci kompaktości całego wyposażenia.



Efekty

Każdy nabój utrzymuje swój efekt przez dwa posty, zaś możliwe jest przedłużenie tego do 5 postów. Dodatkowo pierwszy nabój powoduje 5% danego efektu Pyłu, przy czym kolejne zwiększają stopniowo działanie o 1% aż do maksymalnej wartości, czyli 10%:
I nabój - 5%
II nabój - 6%
III nabój - 7%
IV nabój - 8%
V nabój - 9%
VI nabój - 10%



Tryby pracy

Multis
Podstawowy tryb działania, który pozwala na stosowanie wymiennych magazynków oraz atak na krótki/średni dystans, aczkolwiek nie nadaje się w bezpośrednim starciu ze względu na brak elementów umożliwających unieszkodliwienie przeciwnika. Broń posiada standardowe rozmiary poręcznego karabinu automatycznego, wykorzystywany jest zaś celownik kolimatorowy. Zapewnia dobrą celność, aczkolwiek charakteryzuje się słabszym działaniem oraz krótszymi efektami w przypadku wykorzystania Pyłu. Możliwe jest także zacięcie broni palnej, które odtrąca użytkownika na określony czas z walki, czyniąc jego obecność bezużyteczną.

Unum
Specjalny tryb działania przystosowany do ataku z dalekiego dystansu. Broń zmienia wówczas rozmiary poprzez wysunięcie się specjalnej, zwiększającej moc lufy (a tym samym działa lepiej oraz zapewnia dłuższe efekty w przypadku wykorzystania Pyłu), u góry zaś w miejsce celownika kolimatorowego pojawia się celownik optyczny umożliwiający na strzał z odległości do 1200 m. Całość konstrukcji pod względem wielkości przypomina jedne z większych karabinów snajperskich. Trójnóg zapewnia stabilizację podczas wystrzału oraz uniemożliwia uszkodzenie głowy użytkownika. Możliwe jest wystrzelenie pocisku bez stabilizacji, aczkolwiek prawdopodobieństwo trafienia jest bardzo niskie. Jako że jest to broń powtarzalna, osoba korzystająca musi za każdym razem uzupełniać amunicję po wystrzale.



Dust

Wind or Air - zwiększa szybkość poruszania się sojusznika;

Fire or Burn - zwiększa atak sojusznika;

Water - zwiększa leczenie sojusznika;

Lightning - powoduje paraliż trafionej kończyny na okres jednego postu (nie działa u osób z bazowym żywiołem Semblance oraz znacznie silniejszych);

Ice - powoduje zamrożenie trafionej kończyny, może powodować odmrożenia;

Earth - zmniejsza podatność sojusznika na obrażenia;



Ostatnio zmieniony przez Cody dnia Sro Cze 13, 2018 1:51 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kaleb Arclight
Punkty Aury : 3000
avatar
Atlas
http://eclipse.forumpolish.com/t133-game-onhttp://eclipse.forumpolish.com/t136-game-over
PisanieTemat: Re: Codey "Cody" Aimont   Wto Cze 12, 2018 11:24 pm

Co do dustu to mam pewien pomysł. Powiedzmy, że domyślnie każdy nabój utrzymywałby swój efekt 2 posty i każde następne trafienie sojusznika wydłuża efekt na post maksymalnie do 5 postów. Załóżmy też, że tak samo zadziała dawkowanie, czyli bazowo masz 5 i z każdym trafieniem zwiększa się o 1% maksymalnie do 10%.

Lightning odpada zwiekszenie podatności na atak, już sam paraliż wystarczy. Może nie zadziałać na niektóre osoby (np. te z semblancem błyskawicy lub takie, które są znacznie silniejsze od Codyego). Paraliż po takim strzele utrzymywałby się post.

Ice zamrożenie raczej unieruchamia kończynę i to wystarcza w sumie. Potem sobie to ulepszysz najwyżej, a z lodem wiadomo że ktoś go może stopić albo rozbić. Może też spowodować wychłodzenie ciała albo odmrożenia więc to wystarczy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Cody
Punkty Aury : 3100
avatar

http://eclipse.forumpolish.com/t159-codey-cody-aimonthttp://eclipse.forumpolish.com/t158-curare#467
PisanieTemat: Re: Codey "Cody" Aimont   Sro Cze 13, 2018 1:52 pm

Już poprawione, mam nadzieję, że wszystko jest ok ^^.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content

PisanieTemat: Re: Codey "Cody" Aimont   

Powrót do góry Go down
 
Codey "Cody" Aimont
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Kartoteka :: Zbrojownia :: Zaakceptowane-
Skocz do: