Share | 


 

 Inner Beast

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Feandan
Punkty Aury : 3000
avatar
Niezrzeszony
http://eclipse.forumpolish.com/t150-feandan-forbes#397http://eclipse.forumpolish.com/t151-inner-beast#403
PisanieTemat: Inner Beast   Pon Maj 28, 2018 6:05 pm

Nazwa: Inner Beast

Opis działania: Semblance Feandana bazuje na wykorzystaniu emocji oraz przekształceniu ich w nadnaturalną siłę, mobilizując ciało do przyspieszenia pewnych procesów zachodzących w organizmie, budzenia ukrytych talentów oraz wykorzystania ich na własny użytek. Im mocniejsze i gwałtowniejsze kierują nim poruszenia, tym silniejsza moc przejawu. Strach, gniew oraz chęć wyrządzenia krzywdy stanowią dla niego najlepszy motorek napędowy, choć nie jest z tego nadmiernie dumny.
Pomimo iż do walki najczęściej używa swoich rękawic wyposażonych w trzy, wysuwane przy knykciach ostrza, bywa iż wykorzystuje jedynie ich metalową powierzchnię płytową z grafenu do walki wręcz lub też własne pazury, zwłaszcza gdy emocje biorą górę nad rozsądkiem.  
Podczas stosowania tej zdolności, uszy Feandana automatycznie pokrywają się sierścią, przekształcając na zwierzęcą modłę. Zęby i pazury wydłużają się i stają ostrzejsze, a źrenice zaczynają przypominać pionowe szparki.

Pasywna właściwość: Jego reakcję stają znacznie szybsze i silniejsze, lecz bywają przez to dość nieprecyzyjne.
W efekcie nienaturalnego wzrostu adrenaliny oraz endorfiny, Feandan staje się chwilowo niewrażliwy na ból. Jest wówczas w stanie walczyć mimo poważnych uszkodzeń ciała.
Osoby wrażliwe na zmiany aury, mogą czuć się bardzo niekomfortowo w styczności z jego własną, kiedy ta naładowana jest negatywnymi emocjami.

Techniki:
Animal berserk lvl 2 - stan psychiczno-fizyczny, będący najczęściej efektem zbyt nagłego i gwałtownego przypływu agresji tudzież poczucia zagrożenia. Szał przypominający zwierzęcy berserk dopada niespodziewanie i wraz z jego postępowaniem, coraz ciężej jego go zatrzymać lub spróbować opanować. Stopniowo zanika rozsądek, zastępowany dzikim instynktem chęci przetrwania przez porzucenie obrony i pełne skupienie się na ataku. Zwiększa więc jego atrybuty dwukrotnie.  
Umiejętność tak przydatna, co i przerażająco niebezpieczna dla obu stron ewentualnego konfliktu. W Feandanie coraz mocniej do głosu dochodzi zabójczy drapieżca. Zyskuje w takim momencie potężną premię do szybkości oraz siły zadawanych ciosów. Im dłużej trwa szał, tym bardziej zmniejsza się prawdopodobieństwo, iż zdoła się go ujarzmić nim zupełnie opadnie z sił. Jeśli pozwolić mu na całkowite pochłonięcie przez berserk, może nie mieć możliwości odróżnienia przyjaciela od wroga. Przy kompletnym zatraceniu się, będzie atakował drzewa, przypadkowe przedmioty, a nawet zwierzęta.  
Nadmiar adrenaliny może sprawić, że jego ciało dozna sporych obrażeń przez wystosowanie siły przerastającej możliwości ciała. Niewrażliwość na ból w tym przypadku działa na jego niekorzyść. Nierzadko wszystko skończyć się może złamaniami, naderwaniami ścięgien, ogólnym wyczerpaniem i bólem.
Feandan staje się przerażająco głodny po każdorazowym skorzystaniu z tej techniki.

Aktywacja: 350 PA + 125 PA co turę, do momentu aż postać się opanuje lub padnie z wyczerpania.


Healing touch lvl 2 - w rzadkich momentach gdy Feandan może się uspokoić i zrelaksować, najlepiej wypoczywając na łonie natury lub wygrzewając w cichym, nasłonecznionym miejscu, jest on w stanie przerzucić swoje pozytywne emocje by zmusić ciało do regeneracji tudzież przerzucić uzdrawiającą energię na drugą jednostkę (czego już nie robi chętnie, o ile nie ma akurat do czynienia ze zwierzęciem).
Fenadan nie przymocuje oderwanej kończyny, ani też nie nastawi za pomocą swojej energii kości. W pierwszej kolejności należałoby tu wykonać mechaniczne zabiegi, takie jak szycie lub nastawianie przemieszczonej kości. Gdyby tego wcześniej rzeczywiście dokonać, będzie już w stanie znacząco przyspieszyć gojenie.
Niewielkie rany goją się niemalże natychmiastowo, poważniejsze w zależności od powagi obrażeń do 5 postów.
Technika skupia się głównie na regenerowaniu uszkodzonych tkanek, ale nie jest jeszcze na tyle rozwinięta, by mógł uzdrawiać konkretne organy lub leczyć poważne obrażenia wewnętrzne. Nie może odtwarzać narządów.
Determinacja do wykonania prawidłowego zabiegu jest w tym przypadku tak samo ważna jak emocje, którymi się kieruje. Jeśli będzie próbował regenerować siebie lub kogoś w zbyt dużym stresie i nerwach, może jeszcze pogorszyć stan uszkodzonych części ciała.

Aktywacja: 150 PA + 100 PA za każdą turę leczenia


Ostatnio zmieniony przez Feandan dnia Pon Maj 28, 2018 7:29 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kaleb Arclight
Punkty Aury : 3000
avatar
Atlas
http://eclipse.forumpolish.com/t133-game-onhttp://eclipse.forumpolish.com/t136-game-over
PisanieTemat: Re: Inner Beast   Pon Maj 28, 2018 6:18 pm

Ok, koncepcja mi się podoba.
Berserk - będzie zwiększał atrybuty dwukrotnie, a koszt aktywacji to 350 PA i co turę 125 do momentu aż postać się opanuje.

Healing Touch - Nie odtworzy również narządów wewnętrznych, jak również po prostu narządów. Niewielkie rany goją się praktycznie od razu, ale coś poważniejszego może się goić nawet 5 postów. Oceniać to będzie MG na podstawie odniesionych ran. Poza tym wiadomo, że nie będzie to odtruwało ciała, ani likwidowało niektórych chorób.
Poza tym koszt 150 PA i co post 100. Z racji natury zdolności postać nie może wtedy walczyć, jak również musi być zrelaksowana więc więcej ograniczeń nie muszę na to narzucać (poza tymi, które już są).
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Inner Beast
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Kartoteka :: Semblance :: Zaakceptowane-
Skocz do: