Share | 

 

 Umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: Umiejętności   Pią Sty 05, 2018 11:01 pm

Każda osoba posiada pewne unikalne dla siebie talenty. Jedni potrafią szydełkować, a inni lepiej radzą sobie w karate. Celem umiejętności jest zróżnicowanie postaci oraz potencjalnych możliwych buildów. Umiejętność można zdobyć w trakcie fabuły za zgodą MG lub po osiągnięciu pewnego pułapu Punktów Aury. Nauki umiejętności można się podjąć raz na 5 przygód/treningów fabularnych.
Jak w prawdziwym życiu, dzielą się one na 3 kategorie.
Mistrzowskie, czyli takie, w których jesteśmy najlepsi. Po prostu nasz konik, którego mamy od dzieciństwa i najłatwiej nam przychodzi. Można jednak wybrać tylko 5 takich umiejętności.

Zaawansowane zarezerwowane są dla umiejętności nabytych, w których jesteśmy dosyć przeciętni. Możemy nauczyć się ich po wbiciu każdorazowo 2000 Punktów Aury, czyli na progu 5000, 7000 itp. W trakcie gry istnieje możliwość rozwinięcia dwóch zaawansowanych umiejetności na stopień mistrzowski, lecz każda wymaga wykonania specjalnej fabuły. Maksymalna ilość posiadanych zaawansowanych wynosi 5.

Podstawowe to umiejętności, których nauczyliśmy się stosunkowo niedawno i jeszcze nie jesteśmy w nich tak wprawni. Mogą one ewoluować do poziomu drugorzędnych po odbyciu 3 fabuł treningowych z MG mających na celu ulepszenie umiejętności.Maksymalnie można mieć 10 podstawowych umiejętności.




Spis Umiejętności:

- Herkules - zwiększona tężyzna fizyczna oraz udźwig postaci.

- Kamienna Skóra - umiejętność zwiększająca wytrzymałość postaci. Znacznie polepsza regeneracje ran oraz pozwala skuteczniej walczyć mimo ubytków w Aurze.

- Akrobata - cecha, którą można opisać jednym słowem - zwinność. Osoby z tą umiejętnością nie mają problemów z wykonywaniem akrobacji, jak również sztuczek pokroju spaceru na linie. Są na dodatek dosyć wygimnastykowane.

- Sprinter - zapewnia szybkie poruszanie się na krótkich, a w połączeniu z Kamienną Skórą na długich dystansach.

- Mentalista - zapewnia łątwiejszą obronę przed semblance opierającym się na ataku mentalnym. Również osoba potrafi znacznie szybciej pozbyć się efektów szoku lub analizować sytuację.

- Walka wręcz - karate? Kung fu? Podstawy jak również zaawansowane techniki walki wręcz. Znacznie poprawiają skuteczność walki w parterze oraz zdradzają tajniki wyprowadzania prawidłowych ciosów. Pozwala również na skuteczne wykorzystanie wszelkich rękawic, karwaszy i innych rzeczy działających jak kastety.

- Walka bronią - nie każdy Łowca korzysta z broni białej, jednak gdy już to robi, posiada również tą umiejętność. Zapewnia ona biegłość w posługiwaniu się maksymalnie 3 orężami z wybranych kategorii (np. 2 bronie białe i 1 palna). Jeśli dobieramy to jako umiejętność pierwszorzędną możemy wybrać 3 bronie, drugorzędną dwie i trzeciorzędną jedną.

- Skradacz - pozwala skutecznie przekradać się oraz poruszać cicho niczym kot.

- Kradzież - umiejętność, która zapewnia znajomość niektórych systemów zabezpieczeń oraz możliwość rozbrajania alarmów, tudzież zamków. Również pomaga w przeprowadzaniu kradzieży kieszonkowej.

- Bear Grylls - czysty survival i wiedza jak przetrwać w trudnych warunkach.

- Blacksmith - miałeś smykałkę McGyvera, a na gwiazdkę dostałeś kowadło? Oto umiejetność, która pozwala wytwarzać broń, jak również dokonywać napraw w polu z użyciem narzędzi. Przy zdobyciu komponentów można stworzyć za darmo własną broń.

- Młody Geniusz - osoba ma szansę zmniejszyć koszt techniki o połowę (zaokrąglone w dół). Szansa wynosi: 15%/10%/5% w zależności od stopnia umiejętności.

- Pojemne płuca - można znacznie dłużej wstrzymywać oddech pod wodą.

- Pływanie - nie każdy umie pływać, a ta umiejętność to zapewnia.

- Drapieżnik - wyostrzony słuch.

- Tropiciel - wyostrzony zmysł powonienia.

- Intuicja - nie mowa tu dokładnie o kobiecej intuicji, a niewielkiej szansie na podjęcie dobrej decyzji w sytuacjach, których konsekwencji możemy nie być w stanie przewidzieć. Przykładowo trafienie właściwej karty w black jacku lub niewielka podpowiedź względem zamiarów innej osoby.

- Spostrzegawczość - pozwala łatwiej dostrzec rzeczy drobne oraz z pozoru nieistotne, na które inne osoby często nie zwrócą uwagi.

- Alchemik - Dust oraz jego obróbka jest chlebem powszednim alchemika. Pozwala na pozyskiwanie z rudy, gotowych kryształów oraz wykonywanie przedmiotów z tego minerału. Przykładowo wzmacnianej amunicji lub ulepszeń do broni.

- Medyk - w umiejętności zawiera się wiedza z zakresu pierwszej pomocy oraz leczenia na polu bitwy.

- Pamięć fotograficzna - cecha pozwalająca zapamiętywać nawet najmniejsze cechy danego zdarzenia.

- Zielarz - pozwala rozpoznawać zioła lecznicze oraz te trujące oraz przyrządzać z nich napary. Przed spożyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

- Archeolog - zapewnia znajomość niektórych wymarłych języków oraz umiejętne obchodzenie się z reliktami przeszłości.

- Instynkt - od czasu do czasu postać wykazuje się czymś na kształt 6 zmysłu, dzięki któremu może wyczuwać Aurę innych osób oraz ocenić jej poziom. Przy odpowiednim skupieniu można bez problemu stale używać tej zdolności.

- Wytłumienie - pozwala ukryć swoją Aurę oraz prezencję. Cenna umiejętność dla skrytobójców.

- Detoksykacja - znaczna odporność organizmu na wszelkiego rodzaju trucizny. Działają one wolniej na postać oraz znacznie szybciej ustępują jeśli nie są śmiertelne. W przypadku tych zagrażających życiu istnieje szansa, że przy odpowiedniej opiece organizm sam ją zwalczy. Wpływa również na skutki upojenia alkoholowego.

- Stance Dance - zwiększa skuteczność technik tak długo jak wykorzystane nie powtórzą się. Przykładowo jeśli mamy techniki A, B i C, to po wykonaniu ABC i jeszcze raz użyciu A, tracimy bonus. Za każdą wykorzystaną technikę bonus rośnie o 5%, maksymalnie do 50/40/30%. Z "transu" można zostać wybitym przez otrzymanie obrażeń lub 1 post, w którym nie używamy żadnej techniki.

- Kanonier - zwiększa o 30/20/10% obrażenia technik dystansowych oraz broni dystansowej tak długo jak przeciwnik pozostaje w odległości większej, niż 10 metrów od nas.

- Wsparcie - umiejętność przeznaczona jedynie dla postaci z semblance wspierającym. Wszelkiego rodzaju buffy oraz efekty leczenia czy tarcze są wzmocnione o 50/30/20%.

- Spirytysta - postać posiada znaczne pokłady Aury, przez co może się ona regenerować znacznie szybciej, gdy postać odpoczywa, bądź nie toczy żadnej walki. Zamiast standardowego 10%/post, regeneruje się odpowiednio 40/30/20% na post.

- Odporność na ból - postać potrafi zignorować ból i do pewnego stopnia go nie odczuwać.

- Widzenie w ciemności - bardzo szybko potrafisz przystosować swój wzrok do widzenia w mroku i poruszać się w nim jak za dnia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Umiejętności
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ability- umiejętności pokemonów
» 002. Statystyki i umiejętności
» Frau
» Umiejętności Nabyte [w trakcie edycji]
» Umiejętności, Kryształy i Moce

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Kompendium :: Mechanika-
Skocz do: