Share | 

 

 System walki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: System walki   Pią Sty 05, 2018 10:19 pm

System PVE/PVP
System walki jest bardzo prosty, by jak najbardziej ułtawić zaznajomienie się z nim nowych użytkowników jak również pracę MG. Do walki może dojść pomiędzy graczami lub graczem i NPC. W trakcie starcia należy opisywać swoje akcje w trybie niedokonanym. Przykładowo: "Spróbował uderzyć przeciwnika pod żebra, a następnie założyć mu chwyt na prawą rękę". Ważne, by opisy były jak najdokładniejsze, gdyż na ich podstawie MG ocenia powodzenie akcji.
Walka dzieli się zawsze na trzy etapy:
Pierwszym jest atak, w którym osoba z największą inicjatywą lub większą ilością punktów aury (drugie to warunek, jeśli nie ma żadnych czynników dających inicjatywę. Na przykład atak z zaskoczenia albo semblance, który zwiększa prędkość i czas reakcji). W swoim poście osoba opisuje jak dokładnie przebiega jej atak. Zawsze atakujący pisze jako pierwszy.
Druga faza to obrona, którą opisuje inny gracz. Zamieszcza on w poście opis swoich ruchów, które mają na celu obronę przed atakiem przeciwnika.
Ostatnią fazą jest ocena MG obu postów. MG zawsze winien kierować się zdrowym rozsądkiem oraz porównywać nie tylko ilość PA, ale również używane umiejętności oraz pozostałe czynniki zawarte w KP. Wymaga się od niego subiektywnej oceny sytuacji w oparciu o logiczne wyjaśnienie. Przykładowo wzrost lub posiadany ekwipunek również mogą wpłynąć na przebieg walki. MG w swoim poście zamieszcza akcje, które się udały i nakreśla wygląd sytuacji. Określa również kto w następnej kolejce się broni, a kto atakuje.
Przykładowa walka:
Gracz A: Szarżuję na Gracza B i próbuję wykonać obrotowy atak z wykorzystaniem Crescent Rose. Celuję cięciami w okolice klatki piersiowej w trakcie jeszcze przyśpieszając obroty z wykorzystaniem pocisków kosy.
Gracz B: Widząc, że Gracz A próbuje zaszarżować i zaczyna wprowadzać się w ruch obrotowy, próbuję wjechać wślizgiem w jego nogi i kopnąć go w piszczel, by przerwać obroty.
MG: Gracz B dał radę wykonać wślizg, jednak ze względu na większą szybkość obrotów źle obliczył czas, przez co kosa zahaczyła jego łuk brwiowy rozcinając lekko skórę. Spowodowało to krawienie, jednak dalsza część manewru powiodła się, zaś Gracz A przewrócił się na brzuch wraz z kosą. Gracz B ma inicjatywę do ataku.
Wpływ Punktów Aury na walkę
Jak było wcześniej powiedziane, Aura wpływa na walkę dwóch postaci. Warunkuje ona doświadczenie osoby, a zarazem też jej atrybuty fizyczne. W starciu dwóch Aur, przeważnie wygrywa ta silniejsza, chyba że zajdą sprzyjające okoliczności, jednak w bezpośredniej walce większe szanse ma doświadczony Łowca. Można również kogoś przytłoczyć jeśli uwolni się ogromną ilość energii w jednym momencie. W zależności od tego jaka jest różnica w ilości maksymalnego PA, ma się inną przewagę nad przeciwnikiem. Poniżej jest rozpiska co zachodzi przy konkretnej różnicy:
Do 1500 - Niewielka rzewaga w szybkości, wytrzymałości lub sile. Zależnie od tego czym cechuje się dana osoba.
1500+ - Znaczna przewaga w atrybutach fizycznych. Osoba ma szansę zniwelować niektóre techniki poziomu pierwszego gołymi rękoma.
4000+ - W obecności takiej osoby odczuwa się presję. Energia potrafi na tym etapie przytłoczyć oraz wywoływać lęk przez samo jej odczuwanie. Techniki poziomu drugiego nie robią już na takiej osobie wrażenia.
6500+ - Występują trudności z oddychaniem, a ciało wyraźnie mówi, by uciekać. Osoba potrafi odbić gołymi rękoma techniki poziomu trzeciego oraz zatrzymać broń ręką. Również uderzenie przypomina bardziej okładanie ściany gołymi pięściami przez zwykłego człowieka.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
System walki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Misje, walki, eventy i inne
» System rozgrywania meczów.
» Akademia sztuk i sportów walki Santiago Xtreme
» Statut szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie [do edycji]
» Grade System

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Kompendium :: Mechanika-
Skocz do: