Share | 

 

 Rasy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: Rasy   Pią Sty 05, 2018 9:55 pm

W świecie Remnant można wyróżnić cztery rasy.

Ludzie
Najpowszechniejsza rasa inteligentna zamieszkująca Renmant i zdecydowanie dominująca. Ludzie tworzą złożone społeczeństwo, charakteryzujące się zróżnicowaną, bogatą kulturą oraz burzliwą historią, niestety, bardzo splamioną krwią. Ich wygląd, kolor skóry oraz cechy fizyczny zależne są od środowiska w jakim żyją - a, że na kontynentach dominują odmienne klimaty, różnorodność jest ogromna. Mieszkają w czterech głównych Królestwach Renmant, a także w pomniejszych miastach i miasteczkach, lecz stale rozszerzają swoje tereny walcząc o terytorium z Grimmami. Wieki starć o byt w nieprzyjaznym świecie sprawiły, że ich główną umiejętnością jest adaptacja do niekorzystnych warunków. Czy to pustynia czy lodowe góry, okiełznali naturę, osiedlając się gdzie tylko mogli oraz wykorzystując swoje zdolności by zapewnić bezpieczeństwo sobie i innym. Wykazują się siłą fizyczną i psychiczną, determinacją oraz wolą walki, która pozwoliła im przetrwać nim odkryto Pył - a także, gdy ten był już w ich arsenale, parli naprzód, umacniając pozycję ludzkości w świecie. Są bardzo rozwinięci technologicznie, posiadając w szeregach swoich wojsk roboty, nowoczesną broń opartą na Pyle oraz akademie specjalizujące się w szkoleniu Łowców. Jako istoty posiadające duszę są w stanie posługiwać się Aurą oraz Semblance/Przejawem, lecz nie wszyscy są do tego zdolni. Każdy człowiek różni się od siebie charakterem, usposobieniem i zachowaniem, także należy pamiętać, że pozory mylą. Ich wadą jest skłonność do konfliktów i walk między sobą, czego tragicznym skutkiem była Wielka Wojna. Obawiają się też tego co nieznane i inne, dlatego Faunusy są często przez nich dyskryminowane. Wiele osób akceptuje odmienną rasę, lecz przeważają Ci do nich uprzedzeni, co prowadzi do wielu starć na tle politycznym. Konflikt podjudza jeszcze współczesne niewolnictwo - przez wpływowe przedsiębiorstwa Faunusy są traktowane jako nic innego a tania siła robocza w ich fabrykach. Jako, że ludzie znacznie lepiej przystosowują się do nowych warunków, przysługuje im możliwość jednorazowego rozwinięcia techniki pierwszego lub drugiego poziomu o oczko w górę (lub start z dodatkową techniką poziomu pierwszego).

Faunus
Inteligentna rasa na Renmant, współżyjąca z ludźmi od zarania dziejów i druga pod względem liczebności na świecie. Faunusy nie różnią się posturą i wyglądem od zwykłego człowieka, lecz natura wyposażyła ich dodatkowo w kilka zwierzęcych przymiotów. Są to cechy anatomiczne odpowiedniego gatunku zwierzęcia jaki osobnik przedstawia, jak kły wilka, rogi byka albo koci ogon. Z reguł jest to jedna rzecz, lecz zdarzają się faunusy mające więcej zwierzęcych elementów. Te atrybuty mogą różnić się między sobą wielkością, rodzajem oraz widocznością - niektórzy mogą mieć wyłącznie chowające się, kocie pazury, inni okazałe skrzydła i rogi. Im więcej i im bardziej widoczne są ich cechy, tym trudniej jest je ukryć. W zależności od tego, może wtopić się w społeczeństwo jako zwykły, szary człowiek lub być bardziej prześladowany ze względu na swój wygląd. Ludzie obawiają się zdolności faunusów, ich siły oraz instynktu, który potrafi nimi kierować. Strach budzą kły, pazury, wszystko to co kojarzy się im z niebezpiecznymi bestiami. Przez te kilka szczegółów anatomicznych, cała rasa została napiętnowana mianem groźnych odmieńców i zwierząt, zostając obiektem rasizmu i społecznej niechęci. Jak ludzie, zamieszkują każdy kąt świata i w zależności od tego gdzie żyją, ich kolor skóry oraz budowa ciała mogą się różnić między sobą. Większość faunusów mając dość ostracyzmu w większych miastach przenosi się do mniejszych, spokojniejszych miasteczek i wsi, a co się z tym wiąże, niewiele z nich może się pochwalić pokaźnym majątkiem. Żyją najczęściej prostym życiem, związani z naturą, w miejscach zamieszkanych wyłącznie przez swoją rasę lub w niewielu mieścinach, gdzie obu rasom udało się dojść do porozumienia. Niektórzy aktywnie walczą o lepsze traktowanie, robiąc to na różne sposoby. Albo legalnie, poprzez petycje, przemówienia i strajki, albo dołączają do White Fang, próbując obalić ludzkość, zasiać w nich strach i sprawić by faunusy stanęły u władzy. Z racji, że bardziej przypominają zwierzęta przysługują im cechy wrodzone typowe dla niektórych gatunków. Przykładowo echolokacja, widzenie w ciemności lub wyczuwanie drgań.


Grimm
Zwane również Stworzeniami Grimm lub Stworzeniami Zniszczenia. Krwiożercze, agresywne bestie z którymi ludzie i faunusy zmagali się od zawsze. Są wrogiem numer jeden, to przed nimi buduje się mury oraz fortyfikacje, mające za zadanie trzymać z daleka bestie od miast i ich mieszkańców. Nie mają duszy, a co się z tym wiąże, nie potrafią używać Aury oraz zdolności z nią związanych. Przyciągają je negatywne emocje, żerują na strachu, nienawiści, smutku i wściekłości, przyciąga je to jak magnes. Postać mogą mieć różną, najczęściej przypominają zwierzęta, ale zdarzają się przypadki przypominające mitologiczne stworzenia. Mają czarną skórę i sierść, narośle na pyskach przypominające kościane maski oraz ostre, białe kolce na ciele. Widok ich czerwonych ślepi potrafi przerazić nawet doświadczonego Łowce. Wykazują zachowania stadne, choć nie jest to regułą. Polować mogą równie dobrze całą zgrają lub w pojedynkę, a odznaczają się ogromną siłą i zaciekłością. Ich cel jest jeden - niszczyć. Zostawiają za sobą szlak zniszczenia, zabijają, burzą, demolują. Odznaczają się wyjątkową brutalnością i żyją tylko by siać chaos. Niegdyś wierzono, że Grimm to stworzenia opętane przez złe duchy. Nie zaliczają się do istot inteligentnych, kieruje nimi wyłącznie nienawiść, lecz niektóre gatunki wykazują zdolność do uczenia się. Wiedzą, że atakowanie murów na nic się nie zda i skończy się dla nich nieprzyjemnie, dlatego nie wykazują nimi zainteresowania. Rzadkim przypadkiem może być przejaw jakiegoś zachowania, np. gromadzenie broni zabitych przed siebie Łowców jako trofea z polowania. Pomimo takiego postępowania, nie da się z nimi porozmawiać, tym bardziej pertraktować lub porozumieć. Przy wyjątkowo dobrej karcie postaci możliwa jest gra inteligentnym grimmem. Nie posiada on wtedy możliwości rozwijania Aury, a własne techniki niezwiązane z nią. Dodatkowo grimmy posiadają zaawansowaną regenerację. Tak długo jak nie są atakowane, a znajdują się w pobliżu dużego skupiska negatywnych emocji, mogą rozpocząć regeneracje. Nie ogranicza się to jedynie do powierzchownych ran, ale również mogą zregenerować narządy wewnętrzne. Nie oznacza to jednak, że są nieśmiertelne, gdyż zatrzymanie akcji serca albo uszkodzenie rdzenia kręgowego czy mózgu definitywnie może zakończyć ich żywot. Mimo, że stworzenia te nie krwawią, ani nie wymagają normalnego jedzenia, nadal posiadają pewne wrażliwe punkty.

Maszyny
Szczyt technologicznych osiągnięć Atlasu. Północna część Renmant słynie z ogromnego wkładu w militaria oraz technologię, a robotyka jest ich specjalizacją. By zmniejszyć ryzyko utraty żołnierzy oraz stworzyć podwładnych zawsze gotowych do działania, wprowadzono masową produkcję robotów. Początkowo miały za zadanie działać jako pomoc domowa, z czasem wyposażone w broń oraz odpowiednie funkcje miały bronić terenów przed atakiem Grimmów. Z czasem praca naukowców poszła o krok dalej i stworzyli A.I. - sztuczną inteligencje ze specjalnie dobranym do nich mechanicznym ciałem. Do tej pory stworzono tylko kilka takich obiektów, na których przeprowadzono szczegółowe badania. Na pierwszy rzut oka, nie ma jak ich rozpoznać, bo wyglądają jak ludzie. Trochę gorzej z ich obyciem, gdyż dopiero się uczą i poznają wszystkie mechanizmy społeczne, zachowania oraz zwyczaje. Są dopiero w trakcie testów, także nie sposób spotkać takiego na ulicy, chyba, że postanowił uciec. Przeważnie są pod ścisłym nadzorem wojsk Atlasu i znajdują się na terenach wojskowych, zawsze pod bacznym okiem naukowców. Wewnątrz posiadają generator, który potrafi stworzyć energię imitującą Aurę oraz duszę, dzięki czemu robot jest w stanie posiadać uczucia, rozumieć je oraz przejawiać wszelakie ludzkie odruchy. Pewna kontrowersja mówi, że to jedynie Aura, a "emocje" są zależne tylko od programu, jednak trudno potwierdzić, która wersja jest prawdziwa. Takie maszyny nie posiadają Semblance, ich zdolności przejawiają się poprzez używanie wbudowanych w ich ciała funkcji. Tutaj występuje spora różnorodność, ponieważ naukowcy mogli przebierać w środkach i pomysłach, jak usprawnić testowe roboty. Maszyna pasywnie jest odporna na wszelkie formy iluzji optycznej wykreowanej za pomocą Aury (wyjątkiem są solidne obiekty, jak na przykład lustra wywołujące złudzenie optyczne) oraz na techniki kontroli umysłu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Rasy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasy Smoków
» RASY

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Kompendium :: Świat-
Skocz do: