Share | 

 

 Rasy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
avatar
Admin
PisanieTemat: Rasy   Pią Sty 05, 2018 9:55 pm

W świecie Remnant można wyróżnić cztery rasy.

Ludzie
Najpowszechniejsza rasa inteligentna zamieszkująca Renmant i zdecydowanie dominująca. Ludzie tworzą złożone społeczeństwo, charakteryzujące się zróżnicowaną, bogatą kulturą oraz burzliwą historią, niestety, bardzo splamioną krwią. Ich wygląd, kolor skóry oraz cechy fizyczny zależne są od środowiska w jakim żyją - a, że na kontynentach dominują odmienne klimaty, różnorodność jest ogromna. Mieszkają w czterech głównych Królestwach Renmant, a także w pomniejszych miastach i miasteczkach, lecz stale rozszerzają swoje tereny walcząc o terytorium z Grimmami. Wieki starć o byt w nieprzyjaznym świecie sprawiły, że ich główną umiejętnością jest adaptacja do niekorzystnych warunków. Czy to pustynia czy lodowe góry, okiełznali naturę, osiedlając się gdzie tylko mogli oraz wykorzystując swoje zdolności by zapewnić bezpieczeństwo sobie i innym. Wykazują się siłą fizyczną i psychiczną, determinacją oraz wolą walki, która pozwoliła im przetrwać nim odkryto Pył - a także, gdy ten był już w ich arsenale, parli naprzód, umacniając pozycję ludzkości w świecie. Są bardzo rozwinięci technologicznie, posiadając w szeregach swoich wojsk roboty, nowoczesną broń opartą na Pyle oraz akademie specjalizujące się w szkoleniu Łowców. Jako istoty posiadające duszę są w stanie posługiwać się Aurą oraz Semblance, lecz nie wszyscy są do tego zdolni. Ich wadą jest skłonność do konfliktów i walk między sobą, czego tragicznym skutkiem była Wielka Wojna. Obawiają się też tego co nieznane lub inne. Ludzie stanowią ponad połowę populacji Remnant.

Faunus
Inteligentna rasa na Renmant, współżyjąca z ludźmi od zarania dziejów i druga pod względem liczebności na świecie. Faunusy nie różnią się posturą i wyglądem od zwykłego człowieka, ale natura wyposażyła ich dodatkowo w kilka zwierzęcych przymiotów. Są to cechy anatomiczne zwierząt. Rogi, kocie ogony, pazury oraz kły to takie częściej spotykane dodatki. Z reguł jest to jedna cecha, lecz zdarzają się faunusy mające więcej zwierzęcych elementów. Te atrybuty mogą różnić się między sobą wielkością, rodzajem oraz widocznością - niektórzy mogą mieć wyłącznie chowające się, kocie pazury, inni okazałe skrzydła i rogi. W zależności od tego, można wtopić się w społeczeństwo jako zwykły, szary człowiek lub być bardziej prześladowany ze względu na swój wygląd. Wśród ludzi strach budzą kły, pazury, wszystko to co kojarzy się im z niebezpiecznymi bestiami. Przez te kilka szczegółów rasa została napiętnowana mianem groźnych odmieńców i zwierząt, stając się celem rasistów. Większość faunusów mając dość ostracyzmu w większych miastach przenosi się do mniejszych, spokojniejszych miasteczek i wsi, a co się z tym wiąże, niewiele z nich może się pochwalić pokaźnym majątkiem. Z racji, że bardziej przypominają zwierzęta przysługują im cechy wrodzone typowe dla niektórych gatunków. Przykładowo echolokacja, widzenie w ciemności lub wyczuwanie drgań.

Maszyny
Szczyt technologicznych osiągnięć Atlasu. Północna część Remnant słynie z ogromnego wkładu w wojsko oraz robotykę. Z czasem praca naukowców poszła o krok dalej i stworzyli AI ze specjalnie dobranym do nich mechanicznym ciałem. Do tej pory stworzono tylko kilka takich maszyn, na których przeprowadzono szczegółowe testy. Na pierwszy rzut oka bardzo trudno je odróżnić, bo wyglądają jak ludzie. Przeważnie są pod ścisłym nadzorem wojsk Atlasu i znajdują się na terenach koszar lub obiektów badawczych pod bacznym okiem naukowców. Wewnątrz posiadają generator, który potrafi stworzyć imitację aury dzięki czemu robot jest w stanie posiadać uczucia, rozumieć je oraz przejawiać wszelakie ludzkie odruchy jakoby miał duszę. Z racji mechanicznego ciała, maszyny mogą przejść bardzo szybką metamorfozę lub być naprawionymi na polu walki. W razie potrzeby mogą nawet odłączyć bodźce zewnętrzne jak ból czy poczucie dyskomfortu.

Soulworkers
Soulworkerzy są kolejną rasą zamieszkującą Remnant, jednak nie powstali w sposób naturalny. Ich geneza związana jest ze zrzuceniem bomby dustowej na Shade. Taka ilość pyłu w jednym miejscu nie tylko zabiła całą lokalną faunę oraz florę, ale doprowadziła również do mutacji wszelkich żywych organizmów, które przetrwały wybuch i były w stanie przeżyć niesprzyjające warunki. Mutacja zadziałała nie tylko na Grimmy, które stały się bardziej niebezpieczne niż przedtem, ale również na istoty używające Aury. Pył głęboko wniknął w ich ciała powodując spustoszenie w organizmie oraz uniemożliwiając korzystanie z Przejawu. Narzuciło to również przymus regularnego wstrzykiwania sobie Pyłu, by ciało funkcjonowało w normalny sposób. Odstawienie lekarstwa ma bardzo podobne skutki do głodu narkotykowego, tylko w tym wydaniu na końcu zawsze czeka śmierć.
Ma to jednak drugą stronę medalu, bo Soulworkerzy posiadają niespotykaną u nikogo innego właściwość materializacji broni lub jakiegoś przedmiotu o określonych właściwościach. Niektórzy mówią, że ich moc jest równa lub znacznie większa od tej, którą oferują Przejawy. Natomiast naukowcy spekulują, że może to być kolejny etap ewolucji Aury wspomagany przez Dust, ale niestety nie ma na tyle dużej populacji by móc to dokładniej zbadać. Ta rasa wizualnie nie różni się od faunusów lub ludzi, nie są jednak wyczuwalni z poziomu Aury.
Odkryto jednak, że gdy zniszczyć broń Soulworkera, on również umiera. Nie jest to proste zadanie, ale jak najbardziej wykonalne przy odpowiednich środkach. Zadziała to też w drugą stronę. Przedmiot w rękach innej osoby niż właściciel, staje się całkowicie bezużyteczny lub w niektórych wypadkach nie da się go podnieść.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Rasy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasy Smoków
» RASY

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Kompendium :: Świat-
Skocz do: