Share | 








 

 Emperor

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Glave
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
PisanieTemat: Emperor   Nie Maj 06, 2018 10:59 pm


Nazwa: Emperor - nazwa pochodzi od karty tarota. Kiedyś z siostrą wzięli udział we wróżbach i wyciągnęli karty Emperor'a i Empress, stąd też nazwy ich Semblence.
Opis działania: Semblence Glave'a obraca się wokół pojęcia "dominacji". Glave jest agresywny w walce, lubi przejmować inicjatywę i zmuszać przeciwników do pozostania w obronie. Jego Przejaw obudził się kiedy wraz z tymczasową drużyną pozostał sam na placu boju przeciwko czterem innym uczniom akademii. Mimo to wyszedł zwycięsko dzięki użyciu Emperor'a był w stanie zdominować wrogów na polu bitwy, jak na cesarza przystało.
Dominacja może przejawiać się w różnych formach i nikt naprawdę nie wie gdzie sięgają granice jego Semblence. Do tej pory używał jej tylko w połączeniu ze swoją siłą fizyczną ale wg. niektórych wzrost mocy aury może doprowadzić do dalszej ewolucji postrzegania pojęcia dominacji.

Pasywna właściwość:  

    Acceleration - Cechą wyróżniającą Glave'a jest jego szybkość i zwinność. To właśnie nią dominuje na polu bitwy najczęściej. Empror pomaga mu wznieść to na jeszcze wyższy poziom. Współgrając z jego świetną kondycją, Semblence pozwala mu na zwiększanie swojej szybkości wraz z czasem trwania pojedynku. Kiedy jego przeciwnicy zaczną opadać z sił on może stać się tylko szybszy. Długie potyczki mogą doprowadzić do tego, że stanie się znacznie szybszy niż na początku starcia. TL:DR: co post walki szybkość ruchów Glave'a wzrasta o 5% bazowej do max. 40%. Po osiągnięciu tego limitu walka zaczyna męczyć go jak normalnego łowcę.


Techniki:

  • Jump - dominację nad polem bitwy można ustanowić poprzez większą mobilność niż twój przeciwnik. Możliwość decydowania o tym skąd atakujesz i szybkich zmian w tej kwestii sprawia, że druga strona się gubi, zaczyna panikować i nie wie skąd spodziewać się ataku tym razem.
    "Jump" pozwala właśnie na takie szybkie przemieszczanie się po terenie. Glave za pomocą dotyku pozostawia niewielką część swojej aury by użyć jej jako kotwicy i teleportować się do niej. Najczęściej korzysta z tej umiejętności w połączeniu ze swoimi mieczami "Trinity Force" ale nic nie stoi na przeszkodzie by zrobić to z czymkolwiek lub kimkolwiek innym. Ogranicza go jedynie odległość.
    Aktualnie skok można wykonać na max. 50 metrów.
    Poziom: 2
    Koszt: 150 PA
  • Full Counter - technika oparta na sztuce walki mieczem, zazwyczaj w tym celu wykorzystuje "Infinity Edge" ale nic nie stoi na przeszkodzie by skorzystać z "Trinity Force". Jest to jedna z niewielu technik, która jest bardziej defensywna niż ofensywna. Za jej pomocą Glave jest w stanie zdominować technikę lub atak przeciwnika i odbić go w jego stronę. W przypadku zwykłego ataku przeciwnik poczuje, że został trafiony siłą równą siły Glave i swojej własnej. W skrócie - Full Counter pozwala na odbicie każdego ataku, którym należy trafić/przebywającego drogę od caster'a do celu. Jeśli da się to trafić mieczem, można technikę odbić jak piłkę pałką baseballową. Pociąga za sobą pewne zagrożenie, Glave w końcu musi być na drodze techniki lub dopuścić do ataku przeciwnika co nie jest w jego stylu.
    Poziom: 2
    Koszt: 200 PA (+ koszt techniki) raz na 3 posty.




Ostatnio zmieniony przez Glave dnia Pon Maj 07, 2018 5:17 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Emperor   Pon Maj 07, 2018 4:47 pm

Przejdźmy do nerfów i zacznijmy od pasywki. 20% co drugi post jeszcze bez górnej granicy to strasznie dużo, zakładając że sama pasywka generuje za duży plus względem potencjalnego minusu. Przyciąłbym to na 5% na post ale z maksymalnie 40%. Dodajmy również na to, że bardziej intensywny wysiłek fizyczny ponad normę może się potem odbić na zdrowiu postaci. Troszkę jak z bramami Rocka Lee z Naruto, gdzie po użyciu odczuwało się intensywne zmęczenie. Tutaj tylko w lżejszym tego wydaniu.

Skok może zostać jak jest, tylko koszt podbić do 250.

Counter - Nie każdą technikę dasz radę odbić w czyjąś stronę. Jeśli coś ma niematerialną formę typu jakaś chmura gazowa lub jakaś telepatia to wiadomo, że tego nie odbijesz. AoE bym też wyrzucił z równania i skupił się na rzeczach, które są punktowe lub po prostu wybrał jeden z tych dwóch typów. Trochę jak bariery, które dzielą się na dwa typy i mogą albo przed czymś konkretnym chronić dobrze albo połowicznie przed dwoma rzeczami. W przypadku wybrania jednej rzeczy mógłbyś faktycznie odbić technikę bez niebezpieczeństwa dla siebie, jednak przy połowicznej opcji istnieje szansa zranienia się podczas próby odbicia. No i wiadomo, że poza kosztem wskoczy tu też cooldown 3 postów, by nie spamować umiejętnością i dać przeciwnikowi szansę przeprowadzenia ataku.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Glave
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
PisanieTemat: Re: Emperor   Pon Maj 07, 2018 5:02 pm

1. Przyrost 5% na post i max bonus 50%, w miarę rozwoju opcja zwiększenia tego limitu i przyrostu. Co do zmęczenia ok.

2. Jump to nie jest dowolna teleportacja - po pierwsza ograniczenie zasięgu jak i wymagany dotyk z miejscem do którego chce się dostać. Rozumiałbym taki koszt w przypadku zwykłego skakania gdzie się chce i kiedy się chce ale w takim przypadku myślę że 150 PA to wystarczająca cena.

3. Może ustalmy, że daje rady odbijać umiejętności, które można porównać do skillshotu. Czyli jeśli Glave złapie w Counter kulę, która w kontakcie robi AoE to kule odbije w przeciwnika. Nie odbije z kolei aury mrozu wokół kogoś ani przykładowego gazu. Ataków mentalnych nie liczyłem nawet bo nie da się za bardzo bronić przed taką techniką.
W skrócie - Full Counter pozwala na odbicie każdego ataku, którym należy trafić/przebywajacego drogę od caster'a do celu.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Emperor   Pon Maj 07, 2018 5:09 pm

1. Więcej nie mogę zaproponować, gdyż wtedy pasywka urosłaby do stopnia użytkowego skilla, a brak kosztu aktywacji oraz potrzeby levelowania byłaby troszkę nieuczciwa. 40% to i tak dużo.

2. Ok, niech będzie.

3. No to w ten sposób można to zrobić, jeśli coś ma formę jakiegoś pocisku lub czegoś na tyle małego, że można to smagnąć mieczem jak pałką baseballową. Z takimi zmianami ok.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Glave
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
PisanieTemat: Re: Emperor   Pon Maj 07, 2018 5:11 pm

1. No dobra ale zaznaczamy, że dopiero po osiągnięciu tych dodatkowych 40% Glave zaczyna się męczyć jak normalna osoba. Powiedzmy, że do tego czasu trwa przysłowiowa rozgrzewka jego prawdziwej szybkości.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Emperor   Pon Maj 07, 2018 5:16 pm

1. Ok, oczywiście stopień zmęczenia będzie oceniał MG na podstawie tego jak intensywne jest starcie. Jeśli się zgadzasz to akcept.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Glave
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
PisanieTemat: Re: Emperor   Pon Maj 07, 2018 5:17 pm

Zgoda. Naniosłem ustalone zmian zmiany


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content

PisanieTemat: Re: Emperor   

Powrót do góry Go down
 
Emperor
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Kartoteka :: Semblance :: Zaakceptowane-
Skocz do: