Share | 


























 

 Propozycje i pytania

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: Propozycje i pytania   Pią Sty 05, 2018 2:44 pm

Jak w tytule. Tu możecie zamieszczać swoje propozycje oraz pytania dotyczące forum.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Uther Wintermyst
Punkty Aury : 3000
avatar

PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sob Maj 05, 2018 11:02 am

----- WORK IN PROGRESS -----

Propozycja zmian dla systemu umiejętności. Głównym celem jest zmniejszenie ograniczenia najbardziej podstawowych umiejętności postaci, potrzebnych nam - graczom - dla przyjemnej rozgrywki.
Wrzucam tutaj - bo Lanse tak chciał w razie czego podysłajcie swoje sugestie.

----- ----- -----

Pierwszą propozycją jest stworzenie podziału na cechy oraz umiejętności praktyczne.

Cechy:
Zdolności oraz umiejętności naturalne, wynikają z rasy lub podłoża genetycznego postaci. Nie są ograniczane ilościowo, ponieważ każda niesie ze sobą określony korzyści oraz straty. Słuszność ich posiadania oceniana jest na bazie wkładu gracza w stworzenie pełnego projektu postaci.
Cechy są różnorodne oraz specyficzne dla jednostki, jako konkretnego, pojedynczego podmiotu. Dzieli się je na dwie kategorie, które wzajemnie się na siebie nakładają (oznacza to, że nie istnieje wyraźna linia rozgraniczająca dwie kategorie):

Naturalne:
Umiejętności wynikające z naturalnych predyspozycji postaci. Wyróżniamy tutaj takie zmysły, jak:
-> Wzrok;
-> Słuch;
-> Smak;
-> Węch;
-> Zmysł bólu;
-> Odczuwanie temperatury;
-> Błędnik;
-> Chronocepcja;
-> Echolokacja;
-> Rozpoznawanie kierunki i siły prądu wody;
-> Magnetocepcja;
-> Elektrocepcja;
Atrybuty fizyczne również pełnią tutaj istotną rolę. Ich dobór oparty jest o naturę postaci, szczególne widoczne jest to na przykładzie Faunusów. Mogą oni posiadać silniejsze, konkretne cechy wynikające ze zwierzęcej natury. Jako, że każda taka cecha niesie określone korzyści, jak również ograniczenia - nie są one odgórnie narzucane liczbowo. Postać może posiadać wzmocnione atrybuty fizyczne, konkretny, kilka lub wszystkie zmysły - balans będzie tu samoczynny. Lepszy słuch pozwoli usłyszeć więcej, jednocześniej powodując większą delikatność na wysokie dźwięki. Podniesienie atrybutu naturalnej siły fizycznej postaci wymaga zwrócenia uwagi bohatera, że przedmioty codziennego użytku dopasowane są do bardziej naturalnych w sile - istot.

Nabyte:
W tej kategori najbardziej zaciera się linia pomiędzy naturalnymi, a nabytymi cechami. Konkretne zmysły posiadane przez postać naturalnie, możemy rozwijać w toku gry fabularnej. Stąd postać ma możliwość zwiększenia giętkości swojego ciała czy polepszenia konkretnego zmysłu albo atrybutu fizycznego.

Umiejętności praktyczne:
Wszystkie zdolności postaci niewykształcone w drodze uwarunkowań naturalnych. Postać uczy się ich, nabywa oraz rozwija w drodze życia. Dzielą się na dwie kategorie.

Podstawowe (Naturalne):
Wynikają z podstawy gry, opierają się głównie o wykonywanie codziennych czynności, przez co ich zadaniem jest nieograniczanie gracza w rozgrywce. Rozpisać je można chociażby w polu ciekawostek lub opisać, jako zdolności ogólne. Znaleźć tu możemy umiejętności gry na instrumentach, zdolności kulinarne, umiejętności z zakresu pływania czy wspinaczki. Wszystko, co przyjdzie Wam do głowy, a co wy sami potraficie - i chcielibyście przełożyć to na postać. Nie znajdują się tutaj zdolności przydatne dla systemu samej rozgrywki - jak np. zdolności walki, przetrwania, itd.

Nabyte:
Umiejętności roaz zdolności wymagające "nauczenia się" z ważnym wpływem na rozgrywkę. Jako, że nikt nie przychodzi na świat z wrodzonymi zdolnościami dotyczącymi chociażby walki. Wszystkie zdolności nabyte to te, których postać uczy się podczas gry (lub posiada je na jakimś poziomie już podczas tworzenia KP), a które wymagane są do określenia realnej przydatności postaci w fabułach, wyprawach czy misjach.

Lista*:
-> Alchemia - wiedza oraz umiejętności praktyczne z zakresu sporządzania przydatnych mikstur oraz trunków, posiadających różne właściowści. Nie raz wiąże się z tym wiedza z zakresu wpływu specyfiku na konkretny organizm;
-> Broń drzewcowa - ogólna umiejętność posługiwania się bronią drzewcową (np. kopia, włócznia), jak również konkretna specjalizacja w niej;
-> Broń miotająca - zdolność do obsługi konkretnej broni miotającej, wykorzystującej energię mechaniczną do wystrzeliwania pocisków;
-> Broń obuchowa - umiejętność obsługiwania typu broni białej, nastawionej na zadawanie ciosów oraz cięć miażdżących (np. buzdygan, maczuga);
-> Broń personalna dedykowana - umiejętność posługiwania się konkretnym typem dedykowanej broni w szerokim zakresie;
-> Broń sieczna - najpopularniejszy rodzaj broni białej, służący do zadawania cięć, wykonywania pchnięć. Klasyfikują się tutaj różne rodzaje mieczy, również wymagają specjalizacji;
-> Broń strzelecka - różnej kategori broń palna indywidualna, jak i zespołowa. Umiejętność podzielona na kategorie:
-Pistolety;
-Strzelby;
-Pistolety maszynowe;
-Karabiny szturmowe;
-Karabiny maszynowe;
-Karabiny wyborowe;
-Karabiny przeciwpancerne;
-Specjalistyczna ciężka broń szturmowa;
-Działa przeciwpancerne;
-Ładunki wybuchowe;
-Uzbrojenie eksperymentalne;
-> Inżynieria - umiejętności praktyczne połączone z wiedzą z zakresu urządzeń technicznych, wyspecjalizowane pod konkretną dziedzinę;
-> Jeździectwo - umiejętność zapanowania oraz kontroli nad konkretnym typem wierzchowca;
-> Kieszonkowiec - umiejętność dokonywania kradzieży dóbr innej postaci, które ta posiada przy sobie, bez wszczęcia alarmu;
-> Lockpicking/otwieranie zamków - sztuka manipulacji zamkami przy pomocy odpowiednio dobranych narzędzi, wytrychów, komputerów osobistych i innych - w celu otworzenia bądź zamknięcia ich;
-> Medycyna - Wiedza z zakresu medycznych czynności ratunkowych, jak również konkretne umiejętności w specjalizacji w danych dziedzinach szkół lekarskich;
-> Obsługa pojazdów specjalistycznych - konkretny typ pojazdów wymagających specjalistycznej wiedzy w kierowaniu (pojazdy wojsowe, w tym kołowe, mechy, czołgi, statki powietrzne, itd.);
-> Odczytywanie aur - ???
-> Pierwsza pomoc - Umiejętności z zakresu pierwszej pomocy, zaawansowanej pierwszej pomocy czy medycyny pola walki - zależnie od potrzeb konkretnej postaci. Obejmuje wszystkie czynności polowe, mające na celu zabezpieczyć poszkodowanego do czasu przetransportowania go do właściwej jednostki medycznej.
-> Polowanie oraz tropienie - odnajdywanie, rozpoznawanie oraz rozróżnianie śladów pozostawionych przez jakąś istotę, łączące się ze znajomością schematów, jakimi rządzi się dana istota - co umożliwia skutecznie upolowanie celu;
-> Przetrwanie - umiejętność przeżycia w warunkach dalekich od cywilizacji, bez wykorzystania technologi oraz nowoczesnych metod i standardów życia. Zdolność do wykorzystania ograniczeń w pożywieniu, wykorzystaniu narzędzi oraz skorzystania z pełnej oferty natury;
-> Prowadzenie pojazdów - zdolności z zakresu kierowania określonym rodzajem pojazdów mechanicznych;
-> Skradanie się - zwane również cichym chodem, umiejętności pozwalające na możliwie najcichsze podejście do wybranego celu, bez alarmowania otoczenia o własnej obecności, przy zwróceniu uwagi na warunki własne oraz otoczenia;
-> Walka wręcz - umiejętności walki w krótkim dystansie bez wykorzystania uzbrojenia, wyłącznie przy użyciu własnych rąk/nóg/kończyn;

*Lista nie jest kompletnym spisem umiejętności nabytych, jakie może posiadać postać. Nie są tutaj również wpisane umiejętności wymagające praktycznej wiedzy ze strony samego gracza oraz oddania tego w poście (np. szpiegostwo, "skrytobójstwo", dobry mówca).


Ostatnio zmieniony przez Uther Wintermyst dnia Sob Maj 05, 2018 3:56 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Arisu
Punkty Aury : 3000
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t41-arisu-ko-tenguhttp://eclipse.forumpolish.com/t43-semblance-arisu
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sob Maj 05, 2018 12:37 pm

Mogę założyć "Zakon szalonych siostrzyczek oczyszczający wszechświat z xenos w imię boga imperatora" By Shrike. Mogę? Mogę? Mogę? *kocie oczka*


Ostatnio zmieniony przez Arisu dnia Sob Maj 05, 2018 12:49 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sob Maj 05, 2018 12:41 pm

Powrót do góry Go down
Anren Xi
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
http://eclipse.forumpolish.com/t98-anren-xihttp://eclipse.forumpolish.com/t103-wild-hunt
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sob Maj 05, 2018 2:47 pm

Propozycja stworzenia systemu craftingu

Mało, bo mało bowiem nie zamierzam gdzieś daleko galopować z rozpisywaniem się jeżeli nie wypali.

Proste drzewko które rozwijałoby się w kilku kierunkach:
- kowalstwo - czyli wszelkie wytwarzanie klasycznych broni, pancerzy bez możliwości kombinowania przy nich. czyli miecz to miecz i basta! Przynajmniej przy rozwoju tylko tego.
- rusznikarstwo - jak mówi wiki, "wyrób, naprawa i konserwacja ręcznej broni palnej". Nic dodać nic ująć. Wymaga niestety umiejętności kowalstwa i mechaniki.
- mechanika - umiejętność tworzenia niewielkich maszyn i złożonych mechanizmów bez elektroniki.
- mechatronika - odnoga pozwalająca tworzyć roboty, zaawansowane maszyny i skomplikowane mechanizmy. taka lepsza mechanika, ale wymaga jednocześnie posiadania mechaniki i elektroniki.
- elektronika - wszystko związane z kabelkami, źródłami energii no i elektroniką.
- skórnictwo - dzisiejszych czasach mało przydatne drzewko zawodów. Jak nazwa wskazuje, jest to ogólnie obróbka skóry.

A teraz co z czym się je. Każda część drzewka posiadałaby kilka stopni wtajemniczenia (np. uczeń, praktykant, amator, zawodowiec, mistrz), i każdy lvl zwiększałby możliwości w danej dziedzinie. Jednak jak wiadomo, bronie którymi posługujemy sie w tym uniwersum to hybrydy kilku rzeczy. Dlatego wskazane jest rozwijanie kilku ścieżek w drzewku jak nie całego równomierne, aby wiedzieć jak wykuć miecz, zrobić pistolet, a następnie to wszystko połączyć.
By był ciekawiej, wszystko można by rozwijać równomiernie do pewnego stopnia a potem pojawiałby się wybór wybrania swojej specjalizacji (tutaj myślałem na tym aby ogólnie w możliwość wytwarzania przedmiotów można było zainwestować tylko określoną ilość pd, aby z czasem nie pojawił się ktoś kto potrafi wszystko z tego drzewka).

I to chyba wszystko, tak myślę. Najwyżej będę dopisywał.

edit_1
Jak widać po dopisaniu, rusznikarstwo i mechatronika to taka wyższa szkoła jazdy, bowiem wymagają posiadania wiedzy z dwóch innych ścieżek rozwoju.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Anren Xi
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
http://eclipse.forumpolish.com/t98-anren-xihttp://eclipse.forumpolish.com/t103-wild-hunt
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sob Maj 05, 2018 3:25 pm

Kolejna propozycja - niech każda grupa ma swój kolorek coby na chat było kolorowy


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sob Maj 05, 2018 6:30 pm

Co do zmiany umiejętności to była zapowiadana i dyskutowana, także tak mniej więcej to będzie wyglądało. Pozmieniam tylko parę rzeczy, ale wchodzi. Oczywiście każdy użytkownik będzie miał otwartą KP, by ponownie dokonać rozłożenia i ewentualnych dopisków.
Zakon Sióstr Bitwy Wiecznego Okresu – ok, ale wy szukacie członków i organizujecie. Z chęcią poprowadzę takie fabuły mające na celu zbudowanie czegoś takiego xD
Kowalstwo zamyka się w inżynierii. Całkowicie na forum zrezygnujemy z podziałki na mistrzostwo itp., a pasywki niektórych ras zostaną lekko zmienione. Będzie liczyło się faktyczne doświadczenie postaci i pomysłowość gracza.
Kolorki zostaną jak są, bo potem na chatboxie wali tęczą przy obecnych barwach.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Nie Maj 06, 2018 12:04 pm

Odrazu całe 20 legionów z Space Wolves na czele :V
Powrót do góry Go down
Anren Xi
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
http://eclipse.forumpolish.com/t98-anren-xihttp://eclipse.forumpolish.com/t103-wild-hunt
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Nie Maj 06, 2018 8:53 pm

Propozycja serii aczitmentów - napisz X postów. Oczywiście dałbym znacznie większą ilość bo ktoś może spamić w offtopie aby sobie to nabić.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Nie Maj 06, 2018 8:56 pm

Takie achiki mam w planach tylko musze odpowiednich fragmentów piosenek poszukać
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Uther Wintermyst
Punkty Aury : 3000
avatar

PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Nie Maj 06, 2018 9:29 pm

Zgodnie z zapowiedzią, przedstawiam uproszony schemat rang dla armii Atlasu.

->Naczelny Dowódca kontroluje całość armii Atlasu;
->Oficerowie Starsi dowodzą batalionami (siły naziemne) lub flotami (siły powietrzne/morskie);
->Oficerowie Młodsi dowodzą kompaniami (siły naziemne) lub grupami operacyjnymi (siły powietrzne/morskie);
->Podoficerowie dowodzą oddziałami lub drużynami (siły naziemne) lub jednostkami operayjnymi (siły powietrzne/morskie);
->Korpus Szeregowych wykonuje polecenia powyższych;

Naczelny Dowódca:
->Generał;

Oficerowie Starsi:
->Pułkownik;
->Major;

Oficerowie Młodsi:
->Kapitan;
->Porucznik;

Podoficerowie:
->Sierżant;
->Kapral;

Korpus Szeregowych:
->Szeregowy
->Kadet

Bardzo uproszczony schemat, bez rang "pomiędzy". Można do tego dorzucić konkretne bonusy za stopień, np. wynagrodzenie lub obstawę NPC?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Pon Maj 07, 2018 1:26 pm

Najpewniej bonusami dla tych wyższych będzie obstawa NPC oraz możliwość wykorzystania części z nich. Wiadomo też, że NPC inaczej się odnoszą wobec postaci o konkretnym stopniu więc to można dodać jako "nagrody". Czasami ułatwi to sprawę, a czasami utrudni. Tak czy siak jestem jak najbardziej za wprowadzeniem czegoś takiego, bo Atlas to królestwo które słynie z wojska i warto mieć jakiś jeden podział.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Glave
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 5:21 pm

Skoro mamy rangi atlasu to może osiągnięcia z nimi związane:

Oficers die just like anybody
- Zabij/pokonaj przynajmniej 3 członków atlasu o rangach oficerskich.
Nagroda: ???PA + list gończy za postacią

Nice axe, learn to use it
- Zabij/pokonaj przynajmniej 6 członków atlasu o rangach oficerskich.
Nagroda: ??? PA + większa nagroda za postać + zwykły lootbox

Who's mob to the king?
- Zabij/pokonaj przynajmniej 10 członków atlasu o rangach oficerskich.
Nagroda: ??? PA + większa nagroda za postać + specjalny lootbox

Who's a king to the god?
- Zabij/pokonaj głównodowodzącego Atlasu
Nagroda: ???? PA + specjalny lootbox + wieczna sława?

Only up
- Będąc członkiem Atlasu, awansuj na wyższe stanowisko
Nagroda: ??? PA + ???? lieny

One to go
- Awansuj na stanowisko tuż przed głównodowodzącym Atlasu
Nagroda: ???? PA + specjalny lootbox + lieny

I'm taking back the crown
- Zostań głównodowodzącym Atlasu
Nagroda: ???? PA + specjalny lootbox + wieczna sława?


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 5:24 pm

Przy okazji czy w ramach promocji qumpel może wrzucić na wykop.pl naszego pbfa działać w tej materii?
Powrót do góry Go down
Uther Wintermyst
Punkty Aury : 3000
avatar

PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 5:51 pm

Glave napisał:
Skoro mamy rangi atlasu to może osiągnięcia z nimi związane:

Oficers die just like anybody
- Zabij/pokonaj przynajmniej 3 członków atlasu o rangach oficerskich.
Nagroda: ???PA + list gończy za postacią

Nice axe, learn to use it
- Zabij/pokonaj przynajmniej 6 członków atlasu o rangach oficerskich.
Nagroda: ??? PA + większa nagroda za postać + zwykły lootbox

Who's mob to the king?
- Zabij/pokonaj przynajmniej 10 członków atlasu o rangach oficerskich.
Nagroda: ??? PA + większa nagroda za postać + specjalny lootbox

Who's a king to the god?
- Zabij/pokonaj głównodowodzącego Atlasu
Nagroda: ???? PA + specjalny lootbox + wieczna sława?

Only up
- Będąc członkiem Atlasu, awansuj na wyższe stanowisko
Nagroda: ??? PA + ???? lieny

One to go
- Awansuj na stanowisko tuż przed głównodowodzącym Atlasu
Nagroda: ???? PA + specjalny lootbox + lieny

I'm taking back the crown
- Zostań głównodowodzącym Atlasu
Nagroda: ???? PA + specjalny lootbox + wieczna sława?

Ja bym w tym kierunku nie szedł. Tworzy to iluzję, że oficerowie to wysoko-poziomowi przeciwnicy, a nie na tym polega bycie oficerem. Do tego z awansu nie robiłbym achievementów, zwłaszcza za sam awans. Zazwyczaj i tak pewnie będzie on wynikiem jakiejś już fabuły, za którą ktoś dostanie nagrodę. Podwajanie nagród może skutecznie zaburzyć balans, pomiędzy Atlasem, a innymi grupami.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Glave
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 6:26 pm

Dalej, bycie oficerem w armii jest czymś. Atlas jako wojsko ma ograniczone zasoby, chyba że jest coś o czym nie wiem i dowódcy wyskakują jak z kapelusza gdy jakiegoś zabraknie. System osiągnięć ma sprawić, że misje zabójstw na oficerach, przypadkowe spotkania lub planowane przez graczy akcje będą miały jakiś wpływ na tę organizację - po dłuższej grze wyjdzie na to, że Atlas stracił ponad 40 wysokich rangą oficerów i jako wojsko nie ucierpiał na tym ani trochę.
Jeśli prowadzi się wojnę, nawet ukrytą, eliminacja oficerów jest kluczowa dla sukcesu bo pionki bez króla nie mają racji bytu na szachownicy. Skoro mamy już rozpisane rangi to może rozszerzmy ich znaczenie dla gry - by zachęcić graczy do planowania czegoś więcej od farmienia misji i randkowania w tematach?


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Uther Wintermyst
Punkty Aury : 3000
avatar

PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 6:35 pm

Ograniczone zasoby - tak. Podobnie, jak łowcy, antagoniści, White Fang czy gracze. Jeśli na Atlas się to wprowadzi, to inna również powinni tym oberwać.
W przypadku prowadzenia wojny, ostatnią rzeczą jaką chcesz robić, jest atakowanie oficerów. Są poza Twoim zasięgiem, a ich eliminacja w sumie nie daje niczego. Poza faktem, że takiego zastąpią, a Ty prawdopodobnie zginiesz lub wywołasz efekt lawiny. W końcu powiedzmy sobie szczerze, jeśli już tego dokonasz, to podobni pójdą po Ciebie.
Planowanie, jestem za. Ale planowaniem, z konsekwencjami przed, w trakcie oraz po - a nie grą z górki, wykonaniem zadania bez żadnych konsekwencji odczuwalnych oraz zdobyciem randomowej nagrody.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 6:38 pm

Pokonać wysoko postawionego oficera nie musi być specjalnie trudne jeśli już się do nich dostaniesz na solówkę. Mogą to być nawet zwykli ludzie, którzy po prostu są np. genialnymi dowódcami i dostali za to promocję bo ich decyzje wygrały bitwy. Zdarzają się również osoby, które mają koneksje ze Schnee i dużo łatwiej dostały stołek (aczkolwiek sporadyczne przypadki) przez co niekoniecznie reprezentują sobą jakiś poziom.
Rzucenie się na bardziej znaczącego oficera też będzie niosło na fabule konsekwencje. Plusy jak i minusy dla postaci, a jeśli chodzi o zabijanie Atlasu to jest na to achivement. Nawet jak wstawisz dodatkowe "zadania" to i tak znajdą się gracze farmiący i randkujący. Awansowanie samo w sobie daje też dosyć spore korzyści (niekoniecznie statsy czy inne pierdoły, ale coś innego, bardziej fabularnego).
Poza tym idąc tym tokiem równie dobrze w każdym królestwie powinny być analogiczne achivementy, przez co namnoży się ich strasznie dużo. Za jakieś epickie rzeczy będę przyznawał "specjalne" osiągnięcia. Będzie można je zdobyć podczas eventów, które są z inicjatywy administracji jak również graczy więc póki co żaden z tych nie wchodzi.
Głowy w czasie wojny zwykle są bardzo dobrze chronione. Fakt można się przygotować, ale na miejsce jednego zwykle można powołać kogoś innego, a postać najpewniej może zginąć jeśli pójdzie za bardzo yolo i tu MG raczej nie ma co na siłę ratować kogoś. Zabijesz Romana, na jego miejsce w armii powołają osobę, która była stopień niżej, a jest odpowiednio przeszkolona. Nie sztuką jest się rzucić na NPC, ale zaplanować przed, w trakcie i po fabule co się będzie działo.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Anren Xi
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
http://eclipse.forumpolish.com/t98-anren-xihttp://eclipse.forumpolish.com/t103-wild-hunt
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 7:08 pm

Tak na szybko, jak zdążę to rozpiszę.

Skoro do atalasu wrzucono rangi, to może gdzieś indziej również je wcisnąć? Coś na kształt, że u łowców będzie można zostać nauczycielem, u antagonistów jakiś stopień rozpoznawalności (wśród jemu podobnych ale również w postaci listów gończych).


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 7:35 pm

Nauczyciel to nie ranga. To zawód. Nie musisz być zasłużony w beacon, by zostać nauczycielem. Wystarczy, że coś umiesz na to stanowisko i z biegu dostaniesz robotę. U uczniów są roczniki, gdzie raczej rang nie wciśniesz bo nie jest to za zasługi, a po prostu za uczęszczanie do klasy.
W innych królestwach może funkcjonować ten sam model, tylko zmieniają sie nazwy więc tak naprawdę stworzą się tematy w stylu "zapchaj dziurę". Ale u antagonistów (i nie tylko w sumie) wprowadzę listy gończe, tak by można było ich tropić za lieny. Tylko będzie to funkcjonowało na zasadzie, że jeśli kogoś faktycznie przyłapią na wielokrotnym przestępstwie to podbija się nagrodę. Jak ktoś robi wszystko po cichu, zza kulis to nawet listu nie dostanie, a może być rozpoznawalny.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Anren Xi
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
http://eclipse.forumpolish.com/t98-anren-xihttp://eclipse.forumpolish.com/t103-wild-hunt
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 7:40 pm

Może nie tyle co złapią a może zorientują się, że to on to zrobił/brał w tym udział (coś jak w one piece).


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Sro Maj 09, 2018 7:44 pm

Grunt by władze jakoś o tym się dowiedziały. Chociaż w sumie taki list gończy ma swoje plusy i minusy, jak chociażby rozpoznawalność :3
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Anren Xi
Punkty Aury : 3000
avatar
Antagonista
http://eclipse.forumpolish.com/t98-anren-xihttp://eclipse.forumpolish.com/t103-wild-hunt
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Pią Maj 11, 2018 8:12 pm

Propozycja - wprowadzenie podziału na grupy w zaakceptowanych kp. Może teraz nie ma to zbyt wielkiego sensu bytu, ale jak liczba postaci na forum sięgnie tak ok. 40-60 (niekoniecznie aktywnych), to taki podział okaże się pomocny.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lanse
Punkty Aury : 3100
avatar
Łowca
http://eclipse.forumpolish.com/t35-the-tale-of-prophet-and-a-guahttp://eclipse.forumpolish.com/t50-guardian-of-the-seven-signs
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Pią Maj 11, 2018 8:19 pm

Nieaktywni lądują w archiwum jeśli znikną bez słowa. Potem można kp sobie przywrócić. Tak samo nieukończone trafiają do tamtego działu. Nie widzę sensu robienia dodatkowych poddziałów w dziale zaakceptowane, bo i tak szukając jednej konkretnej można użyć funkcji szukaj (lub zerknąć w profil kogoś i od razu skoczyć do KP).
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Feandan
Punkty Aury : 3000
avatar
Niezrzeszony
http://eclipse.forumpolish.com/t150-feandan-forbes#397http://eclipse.forumpolish.com/t151-inner-beast#403
PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   Wto Maj 29, 2018 7:57 pm

Propozejszyn:
A może tak stworzyć temat, w którym gracze mogliby szukać dla siebie osób do pisania? Czasami ciężko się umówić przez pw bądź cb, zwłaszcza nowym, nie znającym innych użytkowników. .
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content

PisanieTemat: Re: Propozycje i pytania   

Powrót do góry Go down
 
Propozycje i pytania
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Uwagi, propozycje i pytania - odsłona anonimowa
» SKARGI, POMYSŁY, PYTANIA
» I EGZAMIN NA MAGA S
» Propozycje/Pomysły/Sugestie
» Pytania

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Ogłoszenia-
Skocz do: