Share | 

 

 Uther Wintermyst

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Uther Wintermyst
Punkty Aury : 3000
avatar

PisanieTemat: Uther Wintermyst   Nie Maj 06, 2018 10:29 am

Uther Wintermyst
Dane Personalne
  • Znaczenie imienia: W historycznym dialekcie, pochodzi od słowa "uthr" oznaczającego straszliwy/przerażający
  • Wiek: 24 lata
  • Rasa: Człowiek
  • Grupa: Atlas
  • Tytuł: Inkwizytor | Grimclaw
  • Lieny: 500
  • Kolor Aury: Srebrny
  • Punkty Aury: 3000
  • Semblance: Beast Effigy
  • Pochodzenie: Atlas

Aparycja

Inkwizytor posiada inną, niż większość ludzi, naturalną formę. Beast Effigy - jego własny semblance - powoduje u niego możliwość zmiany formy na powrót w człowieka. Naturalną pozostaje tutaj forma bestii, zmieniając jego cechy fizyczne w stopniu znacznie większym, niż odbywa się to w przypadku Faunusów. W efekcie mężczyzna posiada dwa wyglądy, a ten "prawdziwy" wcale nie reprezentuje ludzkiej postaci.

Spoiler:
 

W ludzkiej, utrzymywanej przez semblance, formie - mężczyzna mierzy sto osiemdziesiąt pięć centymetrów, ważąc około osiemdziesięciu trzech kilogramów. Ma nieco blada twarz o regularnych i wyraźnych, ale nie przesadnie ostrych rysach. Wyraźne kości policzkowe jeszcze mocniej uwydatniają głęboko osadzone, szare oczy, mające poważny, a nawet odrobinę smutny wyraz. Od prostego wąskiego nosa odciągają uwagę obserwatorów usta - pełna dolna warga i węższa górna z wyraźnym łukiem. Gęste szare włosy, krótsze po bokach dłuższe u góry. Inkwizytor dba o swoją kondycję fizyczną. Regularne treningi, sport oraz dobra dieta zapewniły mu atletyczną budowę ciała z podkreślonymi, dobrze zbudowanymi mięśniami - choć nie można określić go typem muskularnym. W ubiorze preferuje pełne okrycia, najczęściej porusza się w koszuli oraz półpłaszczu, na szyi nosząc otrzymany przed laty, niebieski szalik (czasami mylony z krawatem ze względu na sposób wiązania). Na prawym ramieniu znajduje się ozdobny naramiennik z przedłużonym materiałem sięgającym ponad prawe kolano. Żebra otoczone są trzema, grubymi skórzanymi pasami trzymającymi zestaw dokładnie przy ciele, nie blokując ruchów. Na dłoniach, po przedramiona, znajdują się długie rękawice bez palców. Końcówką stroju są wojskowe, wzmacniane spodnie oraz długie buty po kolana - ze wzmocnieniami. Jest to jego główny, choć nie jedyny, styl ubierania się.

Spoiler:
 

Prawdziwa, naturalna forma łącząca w sobie pewien majestat siły natury z wyglądem brutalnego, krwiożerczego wojownika. Wzrost stwora wynosi dwa metry i dwadzieścia dwa centymetry dokładnie. Waga oscyluje w granicach dwustu pięćdziesięciu pięciu kilogramów. Jego sylwetka śmiało klasyfikuje się do grona atletycznych, zadbanych oraz dobrze zbudowanych. Charakterystyczną cechą jego wyglądu pozostaje wszechobecne, czarno-szaro-białe futro. Sierść na grzbiecie, kończynach oraz bokach i górnej części łba pozostaje czarna. Cały tors z klatką piersiową, brzuchem oraz spodem ogona przybiera kolor szary, dość zbliżony do czerni. Na zewnętrznej części ud, jak również ramionach i bokach - znajdują się białe pasy otoczone czarnymi, grubymi konturami. Poza dodawaniem mu pewnego rodzaju majestatu, stwór uzyskuje lepszy kamuflaż w nocy, ponieważ kolory nie czynią go czarną plamą. Na uwagę zasługuje kształt pyska, przypominający hybrydę istoty pokroju lwa - połączonej z czymś bardziej kotowatym. Szczyt pyska oraz czoło pokrywają różnej wielkości, płytowe łuski. Tym samym świetnie chronią czaszę przed potencjalnymi obrażeniami. Zaraz obok znajdują się para długich, ruchomych uszu świetnie wyłapujących każdy dźwięk.Ze szczytu oraz tylnej części łba wyrastają trzy pary rogów, zakrzywionych delikatnie ku górze . Po dwie pary kolców wyrastają również przy każdym łokciu stwora, nie blokując jego ruchów, a zapewniając mu przy tym potencjalną, dodatkową ochronę oraz broń, jeśli zdecyduje się ich użyć. Mówiąc o uzbrojeniu, nie należy zapominać o kolach porastających ogon hybrydy, od końcówki - do mniej-więcej połowy długości kończyny. Naturalnym uzbrojeniem pozostają oczywiście kły w paszczy, jak również jego podstawowa - naturalna broń - pazury. Znajdują się one na końcu każdego palca, długie, ostre oraz gotowe przeciąć wszystko, co stanie im na drodze. Przy palach, futrzak posiada pięć palców (wliczając przeciwstawny kciuk) u dłoni, jak również po cztery - nieco masywniejsze - u każdej z łap. Należy tu zaznaczyć, że w tej formie nie posiada stopy - jak ludzie - lecz łapę, niczym zwierze. Masywna, silna oraz świetnie przystosowana do skoków, manewrów, jak również biegu - w tym pościgu. Ogon stwora jest długi, choć nie przesadnie. Dość umięśniony, jak reszta sylwetki. Świetnie sprawdza się jako element naturalnego uzbrojenia w walce, jak również przy pomocy w zachowaniu równowagi, czy nawet podczas pływania. W kwestii futra, spod brody wyrasta dodatkowa grzywa, dłuższa sierść. Podobnie z łba, stwór posiada coś na styl długich włosów, ciągnących się trochę ponad łopatki. Za całą masą stwora kryje się ogromna siła jego mięśni, których nie należy lekceważyć. Mimo sporej - na ludzkie standardy - masy, jak również wzrostu - Grimclaw jest bardzo szybki oraz zwinny. Idealnie balansuje swoim ciężarem. Dodatkowo, grube futro zapewnia ochronę przed warunkami atmosferycznymi, jednak to gruba skóra chroni ciało stwora. Naturalnie, raczej niemożliwym jest dostrzeżenie u niego jakichkolwiek elementów ubrania bądź okrycia. Ozdób nie potrzebuje, a ochrona praktycznie nie jest mu potrzebna. Dodatkowo niewymiarowy wzrost oraz budowa ciała, znacząco utrudniałyby znalezienie okrycia.



Charakter

Ze względu na swą specyficzną moc, Uther kieruje się w życiu zarówno naturą bestii, jak i rozumem człowieka. Potrafi wykazywać się cechami zwierzęcymi, jak warkot - zamiast słownej odpowiedzi. Tylko po to, by po chwili podjąć poważną dyskusję. Ze względu na wychowanie oraz wojskową przeszłość, mężczyzna wykształcił w sobie pewne cechy, dające mu swoistą przewagę nad otoczeniem oraz odróżniające go od innych osób. Pierwszą jest rzetelność. Kiedy ustalone zostaje wykonanie danej czynności bądź zdania, oczekuje on od siebie oraz innych, że będą podążali ścieżką do samego końca. Niezależnie od prostoty czy złożoności zadania. Nauczony został, że problemy można rozwiązywać samodzielnie lub wykorzystać innych do uzyskania pożądanego efektu. Wskazówek poszukuje rzadko. Głównie od osób starszych doświadczeniem, jednak tylko, gdy wyczerpie pozostałe zasoby, a sama ekspertyza będzie mu niezbędna. Często czynności proste dla niego, potrafią być skomplikowane dla innych. Jeśli się z kimś na coś umówi, to dotrzymuje słowa od początku do końca, bez potrzeby potwierdzenia terminu. Gdy coś ma ulec zmianie, sam dba o dostarczenie odpowiedniej informacji. Uczciwość to następna ważna w nim cecha. W armii panuje prosta zasada - gdy kłamiesz, giną ludzie. Nauczył się więc, że pełnia odpowiedzialności za działania jego oraz jego ludzi - spada na niego. Zawsze gotów jest zmierzyć się z konsekwencjami, nigdy nie chowając się za kłamstwem. Dowodząc nauczył się, że kłamstwo wobec jednej grupy, może mieć straszliwe konsekwencje dla innej. Posiada również uwarunkowania do szybkiego podejmowania decyzji. Niejednokrotnie zmuszony był dokonywać wyboru, kiedy to dwie minuty decydowały o czyimś życiu lub śmierci. Wybierając, skupia się na swej intuicji oraz doświadczeniu. Rzadko zdarza się, by posiadał wszystkie potrzebne informacje. W związku z tym nie boi się podejmować kroków, wyłącznie na bazie tego, co udało mu się ustalić. Nie boi się wykonać ruchu, a następnie dokonać korekty, jeśli po drodze natknie się na nieprzewidziane przeciwności. Cechuje go również odpowiedzialność za innych. Doświadczenie oraz siła sprawiają, że czuje potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa tym, którymi się otacza. Działając w grupie, dostrzega, że cel muszą osiągnąć wszyscy członkowie zespołu - nie pojedyncza jego jednostka. Zawsze podnosi najsłabszy punkt łańcucha, nie pozwalając mu się oderwać lub zostać w tyle. Gotów jest pomagać innym bez prośby, ponieważ jest dla nich oraz zadania - nie dla osobistych zysków. Nieraz wykazuje się inicjatywą, wymusza na sobie szukanie dodatkowego zadania, co pozwala mu wznieść się ponad aktualny poziom - a jednocześnie wykonywać aktualne obowiązki szybko oraz skutecznie. Normalny jest dla niego chęć przewyższenia oczekiwań, czego stara się również wymagać od innych. Jest wytrwały i uwielbia wyzwania. Nim większe wyzwanie - tym lepiej. "Wyzwanie" jest jednak czymś względnym w jego przypadku. Zadania potrafią wymagać od niego zmiany nastawienia, podejścia lub niestandardowych umiejętności. Zarówno, jako człowiek - jak i bestia - przywiązuje wagę do swojego wyglądu. Dba, by zawsze wyglądać profesjonalnie, niezależnie czy ma na sobie mundur lub czy paraduje w samym futrze. Czyste i zadbane ciało, bez skaz oraz ubytków. Podczas rozmowy, szybko nawiązuje kontakt wzrokowy. Porusza się pewnym krokiem, wyprostowany - zawsze świadom otoczenia. Wymaga od siebie standardów oraz profesjonalizmu. Finalnie, posiada szeroką zdolność do adaptacji, zależnie od warunków oraz formy, jaką akurat przybierze.



Cechy


- Naturalne:
- Nabyte:
-> Pierwsza pomoc - medycyna pola walki - Dziedzina, którą szczególnie sobie przyswoił. Zarówno w zakresie własnych zainteresowań, jak również kursów oraz szkoleń wojskowych czy akademickich. Uther ukończył wyspecjalizowane kursy, takie, jak: kwalifikowana pierwsza pomocą dla mundurowych, TCCC (Tactical Combat Casualty Care) - inaczej zwany taktyką czerwoną w warunkach pola walki czy S.E.R.E. - SURVIVAL, EVASION, RESISTANCE, ESCAPE. Wielkowymiarowy przekrój kursów zapewnił mu wiedzę z zakresu pomocy medycznej zarówno w warunkach dostępu do technologi, jak również w sytuacji całkowitego jej braku - w tym przy minimalnych lub żadnych środkach pomocy. Bardzo przydatne w formie bestii.
-> Skradanie się - Umiejętność również szczególnie przydatna w formie bestii. Od momentu ujawnienia się semblance w jego specyficznej formie, Uther poddawany był szkoleniu z zakresu cichego poruszania się. Najdoskonalej wychodzi mu to w formie naturalnej, w której zwykł spędzać większą część swego życia. Niemniej - niewiele gorzej udaje mu się poruszać w formie człowieka. Nadal możliwy ubiór i otoczenie mają wpływ na zdolność do skradania się, jednak istota ta radzi sobie z tym świetnie.
-> Walka wręcz - Posiada wielkie umiejętności w walce. Niczym prawdziwy mistrz, łączy w sobie bestialstwo, jakim obdarzyła go natura - z kunsztem oraz techniką, jaką zyskał ćwicząc od okiem specjalistów w dziedzinie walki wręcz. Tutaj jest doskonałym przykładem na to, że fakt posiadania wielkiej siły czy wytrzymałości nie sprawia, że trzeba tylko te zdolności w sobie szlifować. Często więc zdarza mu się w walce "bawić przeciwnikiem". Samemu posiadając ogromną siłę, w walce w zwarciu często odkłada swe naturalne predyspozycje na bok, przepuszczając przeciwnika, wykorzystując jego siłę oraz impet. Nie straszne są mu również walki w parterze, czy starcie z uzbrojonym przeciwnikiem. Należy mieć się na baczności, gdyż szybko potrafi zmieniać swój styl walki. W jednym momencie wykonując cięcie prostą dłonią, by zaraz w ruch weszła pięść, po niej pazury, a czasami nawet kły lub potężny ogon. Umiejętności te najlepiej wykorzystuje w formie bestii, choć z oczywistych względów świetnie sprawdzają się również w ludzkim ciele.
- Podstawowe:



Historia

Uzupełnij



Ciekawostki
  • 1.Uzupełnij
  • 2.Uzupełnij
  • 3. Uzupełnij
  • 4.Uzupełnij
  • 5. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.

Inne Wasze konta

(Pole uzupełniają tylko Ci którzy posiadają więcej kont, niż jedno. Osoba może też wysłać prywatną wiadomość do administratora: Lanse.)

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Uther Wintermyst
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Kartoteka :: Karty Postaci-
Skocz do: