Share | 

 

 Regulamin Ogólny

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Punkty Aury : Over 9000
avatar
Admin
PisanieTemat: Regulamin Ogólny   Czw Sty 04, 2018 1:31 pm

Regulamin Ogólny


1. Jedno konto przypada na jedną postać.
2. Nazwa użytkownika jest imieniem LUB nazwiskiem LUB pseudonimem, którego używa postać. Nie może w sobie zawierać cyfr lub znaków specjalnych, ani być ewidentnym trollem bądź zbitkiem liter bez sensu. W każdej chwili można poprosić administrację o zmianę nicku, jeśli nie mamy na niego w danej chwili pomysłu.
3. Standardowo można posiadać 3 multikonta, zaś na każde kolejne musi się zgodzić administracja. Ukrywanie się z multi będzie karane banem w przypadku przyłapania.
4. Nie pozwalamy na używanie bramek proxy. To nic nie daje i nadal można namierzać po IP, więc po co się kryć.
5. Przed rozpoczęciem gry, należy zapoznać się z regulaminem oraz podpisać go w odpowiednim temacie. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
6. Kartę postaci należy zamieścić do 10 dni od utworzenia konta. W uzasadnionych przypadkach można ten czas przedłużyć.
7. Na forum nie są dozwolone postacie kanoniczne oraz używanie ich wizerunków poza kontami systemowymi (np. wymiana, konto Admin).
8. Pisząc posty dbamy o poprawność językową, gramatyczną, ortograficzną i interpunkcyjną, a także o zachowanie sensu wypowiedzi. Utrzymujemy również odpowiednią formę - dialogi oznaczamy myślnikami, akcje opisujemy tak, jak ma to miejsce chociażby w książkach. Nie używamy wyśrodkowania tekstu, nie piszemy całości kolorem, kursywą czy pogrubieniem. Dozwolona forma narracji to 3 osoba liczby pojedynczej w czasie przeszłym. Minimalna długość posta to 6 linijek tekstu. Oczywiście nie można używać emotikonów w poście oraz zbyt jaskrawej, bądź zbyt ciemnej czcionki. Wychodząc z tematu należy umieścić pod postem Z/T.
9. Zakładając temat nie umieszczamy w nim od razu posta fabularnego. Należy zrobić to w oddzielnym poście, zaś opis lokacji fajnie by było wzbogacić o obrazek.
10. Okaleczenie oraz zabijanie postaci jest dozwolone po konsultacji z osobą nią piszącą, bądź członkiem administracji.
11. Na forum działa system ostrzeżeń. 4 ostrzeżenia skutkują banem na konto. Z czasem ilość posiadanych ostów można zredukować za np. dobre sprawowanie.
12. Treści nazistowskie, rasistowskie, faszystowskie i inne im pokrewne są na forum zakazane. Administracja nie bierze odpowiedzialności za zamieszczane treści.
13. Maksymalne wymiary emblematu to 400 pikseli wysokości oraz 250 szerokości. Dbajcie o to, by jak najlepiej oddawały daną postać i były wyraźne. Również obrazki w podpisach nie mogą rozciągać forum. Maksymalnie mogą mieć 500 pikseli szerokości i być nie wyższe niż 380.
14. Reklamy należy umieszczać w dziale do tego przeznaczonym. Reklamowanie innych for jest zabronione na chatboxie i w tematach do tego nie przeznaczonych.
15. Zabrania się character copy z innych serii. Można się inspirować daną postacią, ale nie jest dopuszczane przepisywanie 1:1 artykułu z wikii na temat danej postaci.
16. Po 72h od ostatniego posta, można pominąć osobę w kolejce. Chyba, że nieobecność jest usprawiedliwiona.
17. Postacie nie znają swoich myśli (chyba, że semblance na to pozwala). Należy więc unikać wszelkich prób meta gamingu lub power gamingu oraz im pochodnych.
18. Bilokacja jest zabroniona. Wyjątek stanowią Character Shorts, sesje w offtopie lub semblance/artefakt, który pozwala być w kilku miejscach jednocześnie.
19. Zabronione jest pisanie z własnymi multikontami.
20. Na forum mogą przebywać nieletni użytkownicy, dlatego wszelkie sceny erotyczne albo nacechowane szczególną brutalnością należy oznaczać tagiem +18 na początku posta. Dozwolone są inne formy ostrzeżeń.
21. W trakcie gry z MG lub innym graczem, dozwolone jest pominięcie danej osoby jeśli czas odpisu przekracza 48h. Wyjątkiem są sytuacje, gdy osoba zgłosi nieobecność na krótki czas.
22. Jeśli coś nie jest zamieszczone w regulaminie, a są co do tego wątpliwości, należy zapytać administratora. W końcu to nie oznacza, że dana rzecz musi być dozwolona.
23. Jeśli macie problem z rejestracją i wyskakuje wam komunikat, że nick jest zajęty to wpiszcie kropkę na końcu. Forumpolish ma swoje humory, a administracja potem usunie kropkę.
24. Na forum zakazany jest niewidok. Zaniża statystyki forum. Moderatorzy widzą takie osoby, więc będą wlepiać ostrzeżenia za korzystanie z tej funkcji.
25. Administracja ma prawo dokonać ponownej oceny Semblance, jeśli coś im wcześniej umknęło.
26. Forum zostało stworzone w oparciu o twórczość Mountyego Ouma oraz studia Roosterteeth. Nie oznacza to jednak, że wszystkie informacje na wikii są wykorzystywane na forum.
27. Zabrania się kopiowania zawartości forum bez zgody administracji. Wszelkie grafiki, kody oraz elementy fabuły należą do ich prawowitych właścicieli.
28. Wszczynanie wszelkich gównoburz w tematach oraz na chatboxie będzie karane banem na 24h dla osób, które ją rozpoczęły i nakręcały. Rozróżniajmy jednak shitstorm i dyskusję.
29. Możecie dowolnie ingerować w formę KP, banków, zbrojowni oraz działów z Semblance tak długo jak niezbędne informacje będą w nich zachowane. Proponujemy jednak korzystać ze wzoru zaprojektowanego przez Sybille.

___________________
Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin Ogólny
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Recepcja
» Łowcy Wampirów
» Regulamin eventowy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Regulamin-
Skocz do: