Share | 

 

 Regulamin Ogólny

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
avatar
Admin
PisanieTemat: Regulamin Ogólny   Czw Sty 04, 2018 1:31 pm

Regulamin Ogólny


1. Jedno konto na jedną postać.

2. Nazwa użytkownika jest imieniem LUB nazwiskiem LUB pseudonimem, którego używa postać. Nie może w sobie zawierać cyfr lub znaków specjalnych, ani być ewidentnym trollem bądź zbitkiem liter bez sensu. W każdej chwili można poprosić administrację o zmianę nicku, jeśli nie mamy na niego w danej chwili pomysłu.

3. Standardowo można posiadać 3 multikonta, zaś na każde kolejne musi się zgodzić administracja. Ukrywanie się z multi będzie karane banem w przypadku przyłapania.

4. Przed rozpoczęciem gry, należy zapoznać się z regulaminem oraz podpisać go w odpowiednim temacie. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

5. Kartę postaci należy zamieścić w ciągu dwóch tygodni od utworzenia konta. W uzasadnionych przypadkach można ten czas przedłużyć.

6. Pisząc posty dbamy o poprawność językową oraz zachowanie sensu wypowiedz. Utrzymujemy również odpowiednią formę - dialogi oznaczamy myślnikami, akcje opisujemy tak, jak ma to miejsce chociażby w książkach. Nie używamy wyśrodkowania tekstu, nie piszemy całości kolorem, kursywą czy pogrubieniem. Dozwolona forma narracji to 3 osoba liczby pojedynczej w czasie przeszłym.

7. Minimalna długość posta to 6 linijek tekstu. Wychodząc z tematu należy umieścić pod postem Z/T.

8. Zakładając temat nie umieszczamy w nim od razu posta fabularnego. Należy zrobić to w oddzielnym poście, zaś opis lokacji fajnie by było wzbogacić o obrazek.

9. Okaleczenie oraz zabijanie postaci może nastąpić po konsultacji z osobą nią piszącą, bądź na skutek decyzji MG.

10. Treści nazistowskie, rasistowskie, faszystowskie i inne im pokrewne są na forum zakazane. Administracja nie bierze odpowiedzialności za zamieszczane treści.

11. Wymagane wymiary emblematu to 400 pikseli wysokości oraz 250 szerokości. Dbajcie o to, by jak najlepiej oddawały daną postać i były wyraźne. Trzymamy się konwencji mangowej lub artworków tego typu. Również obrazki w podpisach nie mogą rozciągać forum. Maksymalnie mogą mieć 500 pikseli szerokości i być nie wyższe niż 380.

12. Reklamy należy umieszczać w dziale do tego przeznaczonym.

13. Po 72h od ostatniego posta, można pominąć osobę w kolejce. Chyba, że nieobecność jest usprawiedliwiona.

14. Postacie nie znają swoich myśli (chyba, że semblance na to pozwala).

15. Bilokacja jest zabroniona. Wyjątek stanowią semblance lub artefakty, które pozwalają być w kilku miejscach jednocześnie.

16. Na forum mogą przebywać nieletni użytkownicy, dlatego wszelkie sceny erotyczne albo nacechowane szczególną brutalnością należy oznaczać tagiem +18 na początku posta. Dozwolone są inne formy ostrzeżeń jak ukrycie posta w spoilerze chociażby.

17. Jeśli coś nie jest zamieszczone w regulaminie, a są co do tego wątpliwości, należy zapytać administratora.

18. Jeśli macie problem z rejestracją i wyskakuje wam komunikat, że nick jest zajęty to wpiszcie kropkę na końcu.

19. Zabrania się kopiowania zawartości forum bez zgody administracji.

20. Wszczynanie wszelkich gównoburz w tematach oraz na chatboxie będzie karane banem na 24h dla osób, które ją rozpoczęły i nakręcały.

21. Możecie dowolnie ingerować w formę KP tak długo jak znajdą się w nich niezbędne informacje oraz będą czytelne.

___________________
Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin Ogólny
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Łowcy Wampirów
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Eclipse :: Organizacyjne :: Regulamin-
Skocz do: